Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kädet saa pehmeiksi ja kivuttomiksi?

Vierailija
27.03.2023 |

Millä voiteilla te saatte kätenne pehmeiksi ja ihonne tosi hyvään kunton? Miten joillain naisilla on niin pehmeät kädet? Mulla on tosi punaiset ja kuivat kädet pienillä haavoilla. Mikähän mahtaisi olla sellainen käsirasva jolla ne kädet pysyisi pehmeinä? Olen kokeillut vaikka mitkä kortisonivoiteet mutta hetken päästä kädet taas palaa kuiviksi.

Kommentit (213)

Vierailija
1/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö liikaa? Käytätkö liikaa käsidesiä? Vältätkö kosketusta pesuaineisiin ja astianpesuaineeseen. Onko joku diagnoosi käsiin ihotautilääkäriltä? Allergiat? Oletko kokeillut ihan tavallista erisania, paksua. Onko tuotteissa joku sinua allergisoiva ainesosa..?

Vierailija
2/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervaa käsiin, kyllä se auttaa. Reippaasti hommiin vain mars mars!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain parhaita rasvoja ja siksi käteni on aina pehmeät

Vierailija
4/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän vain parhaita rasvoja ja siksi käteni on aina pehmeät

Mikäs se semmoinen paras rasva on?

Vierailija
5/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se kortisoni itsessään kuivattaa myös, on sanottu että on kuivattava aines. Joskus palasaippua voi olla hyvä, jos on käyttänyt liikaa kuivattavia nestesaippuoita, paitsi ulkoa tullessa ehkä neste. Kotioloissa voi pala mennä. Jos kädet tulehtuvat ja punottaa, ehkä liikaa jotain pesua tms.

Vierailija
6/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä ikinä olen käyttänyt on tämä yövoide joka käy ihan käsiin ja jalkoihin https://tinyurl.com/my6hd2dt Tosi hyvä ja pysyy kädet ja jalat pehmeinä. Hyvin imeytyy ja kosteutuu voin suositella tätä. Ei tuoksu liian paljon :)

Vierailija
7/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pff, eihän tuo ole edes mikään ongelma.

Käteni ovat aina pehmeät ja sileät, koska käytän vain parhaita voiteita. 

Rasvaan, rasvaan ja vielä kerran rasvaan.

Ne on kalliita koska ne on parhaita

Eiköhän ne auttaisi sinuakin.

Onko se niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
8/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuulostaa todella epämukavalta ja ikävältä. Itse käytän kookosöljyä käsiini ja se auttaa pitämään ne pehmeinä. Jos haluat, voisin antaa sinulle pari vinkkiä ja suositusta siitä, mitä muita voiteita voit kokeilla. Toivottavasti löydät ratkaisun pian!

Vierailija
9/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä sun kannattaisi yrittää pestä käsiä vähemmän, niin ne pysyisi ehkä pehmeämpinä! Haha, ihan vaan vitsinä. Mutta tosissaan, kokeile jotain perus käsirasvaa, eikä mitään kortisonivoiteita. Ehkä sitten voit lopettaa valittamisen kuivista käsistä

Vierailija
10/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kallis rasva?

Vierailija
11/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän manteliöljyä käsiini. Nuo käsien kuivuusvaivat on tosi epämukavia.

Vierailija
12/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, että kätesi ovat kuivat ja punaiset, kun käytät kortisonivoiteita! Me täällä maaseudulla käytetään voiteiden sijasta tuoksuvia voiteita esim hevosenlantaa ja vuohenmaitoa.

Vierailija
13/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh en ymmärrä ongelmaasi? Eikö teillä ole parempaa tekemistä kuin pohtia jotain himpskutin käsiä?!? Mieti nyt vähän afrikkassa on nälkäisiä lapsia ja teidän suurin huoli on joku kuiva käsi.

Vierailija
14/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa päivässä Tummelia käsiin ja vielä kun Fairylla tiskaa, niin kylläpä kätöset pysyy pehmeinä!

Vierailija
15/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda käsisaippua luonnonkosmetiikkaan. Tavallisissa saippuioissa pesevät aineet kuivattavat valtavasti. Ota jatkuvaan käyttöön HTH Original voide. Suosittelen pumppupulloa niin on helppo lisätä pesun jälkeen. Joku muu kevyt voide käy myös. Mutta aina pesun jälkeen voide.

Iltaisin laita käsiin paksumpaa rasvaa. Esim Eucerinin 5% Urea -voide on loistavan hyvää. 

Muista myös sisäinen kosteutus eli juo paljon vettä ja syö kasviksia. Lisää ruokavalioon hyviä öljyjä eli kylmäpuristettuja kasviöljyjä ja pähkinöitä tai siemeniä.

Vierailija
16/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mitä ikinä olen käyttänyt on tämä yövoide joka käy ihan käsiin ja jalkoihin https://tinyurl.com/my6hd2dt Tosi hyvä ja pysyy kädet ja jalat pehmeinä. Hyvin imeytyy ja kosteutuu voin suositella tätä. Ei tuoksu liian paljon :)

Tuo on myös oma suosikki mulla esim siivous saa kädet kutiamaan kun tulee huuhdeltua luutua liian usein vedessä. Eli rasvan lisäksi kannattaa myös pitää hanskat kädessä tiskatessa, siivotessa jne

Vierailija
17/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotain kunnollista käsirasvaa. Poppaskonsteja on toki olemassa mutta ei ne läheskään aina toimi.

Vierailija
18/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kaiken maitoproteiinin pois mun ruuasta ja atoppinen iho parani. Juon myös paljon ternimaitoa mitä ostan paikalliselta meijeriltä. Jos nyt jotain poppaskonsteja lisäisin niin pähkinät auttoi mulla ainakin. Tiedän myös joitain ihmisiä jotka tekee pähkinöistä käsinaamioita mutta varovasti allergioiden kanssa.

Vierailija
19/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin ihan kuule käsisaippua vaihtoa. Lähes kaikki nestemäiset saippuat käyttää sodium laureth sulfatea niiden vaahdottavana aineena (eli sillä ilmeisesti tulee se vaahtoisa koostumus?) Multa lähti kokonaan käsirasvan tarve pois kun vaihdoin saippuan parempaan. Älä käytä palasaippuaa vaan nestesaippuaa.

Vierailija
20/213 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi vttu mikä provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän