Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Että pystyn keskustelemaan vaikeistakin asioista asiallisesti ja palautetta vuorovaikutteisesti
Huumorintaju
Hauskat jutut
Siitä että mulla on tosi erityyppisiä ihmisiä kavereina eri ympyröistä, en oo ns. kuplautunut
Minua ei kukaan kehu, mutta tiedän, että se johtuu siitä että olen niin itsevarma etten tarvitse kehuja. Arvelevat varmaan, että ylpistyn vielä, jos kehutaan.
Nyt kun mietin asiaa, niin en kyllä edes kaipaa kehuja. Riitän itselleni ja tiedän, että olen yhtä arvokas ihminen kuten kaikki muutkin.
Muita kehun kyllä mielelläni jos on aihetta. Siitä tulee hyvä mieli itsellenikin. Oikeastaan haluaisin jaella kohteliaisuuksia ihan randomeillekin. Rakastan lähimmäisiäni.
Taiteestani saan eniten kehuja ja myös haukkuja. Itsekin kehun yleensä ihmisiä heidän taidoistaan, joiden eteen he ovat nähneet vaivaa ja onnistuneet. Kenenkään ulkonäköä ei ole syytä hehkuttaa ansioksi.
Esimiehelleni olen kehunut kahta entistä työkaveriani, jotka olivat aivan parhaita: helppo tulla heidän kanssaan toimeen ja keskustella, vaikka olimmekin toisinaan jostain asiasta eri mieltä.
Mua kehutaan huumorista, kokkaustaidoista, luovuudesta ja omalaatuisesta tyylistä. Itse kehun ja kiitän ihmisiä aina kun siihen on aihetta, koska tykkään jakaa hyvää mieltä ympärilleni.
Eniten minua kehutaan ei-mistään. Vähiten minua kehutaan siitä miten paljon töitä teen tiluksillani, vaikka minulla on vain puolikas hevosvoimaa käytettävissäni.
Paksuista, pitkistä hiuksista N63v
Kerran mieheni kehui hyvää käsialaani toiselle, oli täysi yllätys kun ei koskaan kehu mua mistään. Lämmitti.
Takamuksestani, silmistäni, käsistäni ja "aurinkoisuudestani", että on hauska tehdä töitä kanssani. Olen mies.
Kaks kertaa on pari mummoikäistä ihastellut, pitkiä, kiharia hiuksiani. Olen siis mies.
Siinäpä se.
Niinhän se vitsikäs sanonta menee:
"Jos haluat miehen muistavan jotain lopun ikäänsä, kehu häntä. Jos haluat naisen muistavan jotain lopun ikäänsä, loukkaa häntä."
Ulkonäöstä, urheilullisuudesta.
Yleissivistyksestä ja ystävällisyydestä ja rauhallisuudesta. Näissä on perää.
Annan mielelläni tunnustusta etenkin nuorille ja kiitän mielelläni muita. Suosikkini on kehua selän takana (ei haukkua, ei juoruta)
Naulaamisessa olen hyvä. Sanoivat, että älä hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja.
Rauhallisuudesta, ruuanlaittotaidoista, lauluäänestä, värien käytöstä pukeutumisessa ja sisustamisessa.
Ainoa kohteliaisuus ( ?) jonka olen ukoltani saanut on: Sinä olet kyllä kova työhevonen, kun teen yksin pihatyöt, siivoukset, ränninpuhdistamiset yms.
Töissä joskus on sanottu, että olen ahkera. Muuten en mistään.
Äidillisyydestä, avoimuudesta, jalat maassa olemisesta, rentoudesta
Turpeat kivet ja sametinpehmeä selkäkarvoitus
Omat vanhempani eivät koskaan kehuneet minua mistään. Edes täysistä pisteistä kokeessa. Isä lähinnä ihmetteli, miten se on mahdollista (ei tainnut edes uskoa). Muutamalta tutulta ja puolitutulta (mm työkavereilta jne) tullut kehuja älykkyydestä ja tietotekniikkataidoista.