Mistä asiasta sinua kehutaan eniten?
Kommentit (244)
Annan huomattavasti enemmän positiivista palautetta, kuin mitä saan. Tai jos kehutaan, niin täysin turhista asioista, joissa ei ole kehumisen aihetta.
Että oon nätti/kaunis. :) Hmmm, ehkä toinen on "kiltti". Ja sitten että hyvällä tavalla erilainen tms?! Tai ihana/hassu... Jotain tollasia, jos nyt kehuja pitää alkaa miettimään. :D
Haukkuja tullut viime aikana senkin eestä :DD
No harvemmin kehutaan. Joskus jostain ruuasta. Jos eläimet osaisi puhua niin ne varmaan kehuisi mua kiltiksi.
Ja joo kehun myös muita, usein pyrin kehumaan useinkin, verrattuna moniin ihmisiin.... Viimeksi olen kehunut varmaan siskoani kuinka hyvä hän on työssä, ja liikunnanohjaajaa, kuinka hyvä hän on ohjaamaan jne.. :) sekä ilkeätä työkaveria kehuin siitä, että kun olivat ennen riidoissa yhden kanssa, on hyvä että nykyään ovat paremmissa väleissä.. (:DD tavallaan mun ei olisi edes kannattanut kehua, mutta ei voi mtn)
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen
Tuo on vittuilua ei kehumista!
Joo siis kuulen lähes päivittäin ihmisten kanssa ollessani että oon kaunis/nätti. Muutaman kerran olen kuullut joltain ei-nätiltä naiselta olevani "todella tavis" :D se vähän yllätti kun normaalisti kuulen niin paljon kauneudestani, mutta kai se oli jonkinlainen yritys laittaa jotenkin maan tasalle, sitten , luulisin.
Minua kehutaan hyväksi kuuntelijaksi, olen hyvä myötäilemään ja aivan sattumalta osaan aina sanoa sen mitä toinen haluaa kuulla vaikka oikeasti olen täysin omissa ajatuksissani suurimman osan ajasta.
Saan myös todella usein kehuja pitkistä ja paksuista hiuksistani ihan tuntemattomiltakin.
Vaikea pistää järjestykseen, koska kukaan ei kehu ikinä. Ei siis edes lapsuudessa ole tullut kuultua kehuja (eikä kyllä kannustustakaan) vaan enempi moitteisiin olen aina tottunut.
Niitä sitten on tullutkin kuultua vaikka ja kuinka ja varmaankin suunnilleen kaikesta mahdollisesta.
Minua on yleensä kehuttu aktiivisuudesta ja oma-aloitteisuudesta niin harrastuksissa kuin työelämässä. Kokkailujani kehutaan usein, ainakin porukat esittää tykkäävänsä.
Monesti on kehuttu myös tyylikkääksi ja vaatteitani kehutaan todella usein, ei kyllä ole omaa ansiota muu kuin hyvien asukokonaisuuksien valitseminen. Itse annan mielelläni työkavereille ja harrastuskavereille hyvää palautetta onnistumisista.
Siitä kuinka hyvin ammun sniperilla FPS peleissä 😅
Samoin kuinka pystyn menemään muiden ihmisten tasolle tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Näytän muumilta
Eikö muumin näköiseksi kehuminen ole loukkaus?
Harvoin on kehuttu mistään, enemmän tulee ikäviä kommentteja.
En kyllä itsekään kehu muita.
Tämä ei nyt sitten ole se kehu ;-)
Mä olen selkeästi sellainen ihminen, josta löytyy jokaiselle huomattavasti helpommin jotain kritisoitavaa/valittamisen aihetta kuin kehuttavaa.
Olen kuulemma hauska ja hyväsydäminen, ulkonäöstä tulee kehuja silmistä ja hiuksista. Kehun myös muita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt sitten ole se kehu ;-)
Mä olen selkeästi sellainen ihminen, josta löytyy jokaiselle huomattavasti helpommin jotain kritisoitavaa/valittamisen aihetta kuin kehuttavaa.
Olet ainakin rehellinen, siitä kehut sulle.
Näytän muumilta