Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Manipuloiva mies ihastui minuun - miten pidän hänet etäällä?

Vierailija
26.03.2023 |

Laajemmassa kaveriporukassa on mies, joka manipuloi selvästi muita, tämän olen huomannut monessa yhteydessä. Nyt hän keskittää huomionsa minuun. Mulla on kokemusta narsisteista, joten tunnistan käytöksen. Mulla on myös läheisriippuvuutta itsellä ja pelkään, että jos hän on tarpeeksi taitava, saa minut vielä satimeen. Miten vahvistan itseäni ja vastustan hyökkäyksiä? Toisinaan hän on mielin kielin, toisinaan yrittää murentaa mun itseluottamusta. Pyrkii aina lähelle kun mahdollista. En voi täysin olla häntä näkemättä, koska ollaan samassa ystäväpiirissä. Joudun olemaan kohtelias, koska en halua, että hän lähtee kääntämään muita minua vastaan. Siinä hän on taitava.
Miten toimisit vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ilmaantuneiden alapeukkujen määrästä voi päätellä, että y l ilauta on taas päiväkerhovierailulla.

Vierailija
42/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä ilmaantuneiden alapeukkujen määrästä voi päätellä, että y l ilauta on taas päiväkerhovierailulla.

Ei siihen tarvita kuin yksi VPN:ää käyttävä mies, mutta oikeassa olet, joku otti nyt pahasti nokkiinsa. :D

Mutta sehän tarkoittaa vain, että annetut neuvot on hyviä ja tehokkaita! 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita facebookkiin joku deittiherutus postaus vaikka keskiviikkona "Ihanaa mennä deitille oikeasti kiinnostavan ja kivan tyypin kanssa" ja jokunen sydänemoji perään. Jos siis facebook kavereita olette, sinä ja tuo manipuloiva äijä. Ehkä ymmärtää jättää sut rauhaan

Vierailija
44/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki narsistihullut löytäneet taas Päivän ketjun

Vierailija
45/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita facebookkiin joku deittiherutus postaus vaikka keskiviikkona "Ihanaa mennä deitille oikeasti kiinnostavan ja kivan tyypin kanssa" ja jokunen sydänemoji perään. Jos siis facebook kavereita olette, sinä ja tuo manipuloiva äijä. Ehkä ymmärtää jättää sut rauhaan

Ei toimi narsistin kanssa. Innostuvat tästä vain lisää.

Vierailija
46/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitten monenlaista vainoharhaa.

Vierailija
47/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi narsistin kanssa. Innostuvat tästä vain lisää.

Tietynlaiseen narsistiin toimii. Varsinkin jos on vasta siinä vaiheessa, että etsii uhria. Kannattaa yrittää tässä tapauksessa.

Vierailija
48/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas oikein oppikirjaesimerkki narskukäytöksestä :D Näitä ei tarvitse edes keksiä itse, kun alapeukuttajat tekevät kaiken meidän puolestamme!

Vierailija
49/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitkällä aikavälillä paras ratkaisu on vahvistaa omaa itsetuntoa ja itsekunnioitusta. Olisiko mahdollista ottaa hetkeksi etäisyyttä koko kaveriporukkaan, ja etsiä esim. uusia harrastuksia? Kerro jollekin ystäväpiirin ulkopuoliselle luotetulle ihmiselle tuosta tyypistä, ja vannota että puhuu sinut tarvittaessa takaisin järkiisi.

Vierailija
50/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisliittolaiset ovat muuten hyvä neuvo. Näin pääsin yhdestä narsistista eroon. Ex-tyttöystävänsä avulla narsistin valheet ja kieroilut paljastuivat. Ex-tyttöystävällä oli motiivi auttaa minua.

Ex-tyttöystävien mielestä varmaan kaikki ex:ät on narsisteja :D:D:D:D:D

Vierailija
51/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsu on käynyt alapeukuttamassa mooooontaa viestiä. Pelkuri.

Vierailija
52/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä että "Ihanaa mennä deitille oikeasti kiinnostavan ja kivan tyypin kanssa joka ei pyri millään lailla manipuloimaan"

Vierailija
53/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todistit juuri vainoharhan todelliseksi vainoksi.

Vierailija
54/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne manipuloi omiaan koskaan jotta enempi siitä voisi seurata konfliktia lähipiirin kanssa, mutta toisaalta varmasti monenlaista hyötyäkin. 

Vierailija
55/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun lähdin tuolleen noloissasi pois niin niille sivullisille varmaan jäi sellainen kuva, että tämä tarina oli tosi. Sen vuoksi olisit iskenyt takaisin etkä hävennyt yhtään. Tänä päivänä on ihan normaalia, että on seksileluja.

Vierailija
56/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, kun lähdin tuolleen noloissasi pois niin niille sivullisille varmaan jäi sellainen kuva, että tämä tarina oli tosi. Sen vuoksi olisit iskenyt takaisin etkä hävennyt yhtään. Tänä päivänä on ihan normaalia, että on seksileluja.

"Väärä ketju"

Vierailija
57/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää mämmiä

Vierailija
58/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa kivi toimii parhaiten. Sinun pitää kuitenkin olla sitä läpikotaisin. Näillä on tuntosarvet ja näyttelemisen yrittäminen epäonnistuu helposti. Tyhjä mieli auttaa. Ja tosiaan leiki tyhmää.

Vierailija
59/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole mahdollista kokonaan vetäytyä seurasta, jossa tietty ihminen manipuloi. Mun kokemuksen mukaan valtaosa ihmisistä ei myöskään edes tunnista sitä, kun heitä manipuloidaan, vaikka se olisi räikeääkin. Yleensä juuri nämä "Minä kyllä sanoisin välittömästi suoraan!!1!!" -tyypit on niitä, joita vedätetään 10-0, eikä he tajua sitä sen tapahtuessa eikä jälkikäteen. He ovat sitä massaa, jota narsistit käyttää välineenä niitä yksilöitä vastaan, joista he haluavat jotain irti hyvässä tai pahassa.

Minä olen se, joka antoi tuon neuvon. Aina on mahdollisuuksia vetäytyä seurasta. On ihan yhdentekevää onko kyse ystävistä, työkavereista tai vaikka omista perheenjäsenistä. Jos ei arvosta itseään, niin tietysti kaikenlaista voi käyttää tekosyynä väittäessään, ettei voi ottaa välimatkaa manipuloiviin ihmisiin.

Kuulostaa lähinnä siltä, että sinunkaltaisia vedätetään, koska mukamas ei ole soveliasta vetäytyä, vaan on pakko olla pahojen ihmisten seurassa.

Vierailija
60/70 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tapauksessa täytyy pystellä erossa tuosta henkilöstä, eli ei vietä aikaansa hänen seurassaan. Silloin ei tarvitse miettiä, että lankeaako häneen.

Kun kerran huomaa epäterveen ihmisen, niin kaukanahan siitä täytyy pysyä. Pois silmistä, pois mielestä ja pois omaa elämää sotkemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän