Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v on niin raskas, elämä olisi helpompaa ilman häntä

Vierailija
26.03.2023 |

Kamala ajatus, mutta näin huomaan usein miettiväni. Miten paljon helpompaa elämä tulee olemaan, kun teini on jatkossa puolet ajasta isänsä luona.

Ei tee mitään sovittuja asioita. Puhuminen on äyskimistä tai huutamista. On todella negatiivinen. Jauhaa samoja negatiivisia asioita, levy jää junnaamaan. Puhuu itsestään ja muista tosi rumasti. Lopettaa liikuntaharrastuksensa ja lojuu kylillä porukassa missä mm poltetaan vapea.
Huomaan, että vaikka kuinka yritän, hän käy todella paljon minun hermoille. Se negatiivisuus on tosi raskasta.
Puhuu kuten isänsä.

Joten, muuttakoot vaikka kokonaan isänsä luo. Menetetty tapaus koko tyyppi. Siitä on kasvamassa isänsä kaltainen erittäin hankala ihminen. Pitäkööt toisensa.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä tarvitset myös itse nyt pienen tauon ja kuuntelijan. Olet itse hajalla joten yritä löytää vaikka keskusteluapua. Sinun täytyy saada olla jokin aika ihan yksin ja ajatella itseäsi. Sitten pystyt olemaan nuoren tukena.

Vierailija
102/104 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan hänet on kasvattanut?

Tai jättänyt kasvattamatta?

Lapsi (ja ihminen yleensä) on oma persoonansa, jota ei kasvattamalla muuteta. Miksi samassa perheessä ja samoin kasvatetut lapset voivat olla täysin erillaisia?

l

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet keskustelemaan sosiaalitoimistoon, tilaat ajan ja selität tilanteen, teette virkailijan avustuksella sopimuksen, miten puhutaan ja ollaan, ellei Auta tilaat uuden ajan. Lasta et hauku, etkä tölvi. Sinä olet aikuinen ja hän on rasittava nuori. Mikä on vape? Jos ottaa huumeita viet huumetestiin, jos positiivinen tulos järjestät paikan vieroitukseen. Lisäksi hankit hänelle harrastuksen, missä saa parempaa seuraa. Lomalla viet patikoimaan ja telttailemaan pohjoiseen. Opetat selviytymään maastossa ja tekemään tulet. Ok?

Ellet sitten ole itse tuo nuori provosoiva:D

Vierailija
104/104 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkin tarvitsee äitiä, rakkautta, rajoja, haleja, lempiruokaa, yhteistä kivaa tekemistä, mukavan harrastuksen ja arvonsa tunnustamista. Kaikki vanhemmat eivät tiedä miten. Siksi on hyvä, että täällä on kirjoitettu esimerkkejä siitä miten voi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi