Iskisitkö Ismo Leikolan? Ei kuulemma käy flaksi
Leikola tilittää miten hankalaa deittalu on, ei kelpaa jenkkinaisille. Lopulta Tinderin kautta alkoi Suomessa saada deittejä (itsekin näin hänet tuolla). En mätsännyt häntä, ei ole komea. Ymmärrän jenkkinaisia.
Olisitko sinä mätsännyt? https://www.is.fi/viihde/art-2000009466730.html
Kommentit (306)
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
En. Mulla on jo yksi haluton mies täällä kotona. Tarviin viriilin miehen, joka ei sano nou tänks kun mua haluttaa.
No onhan hän lihava
Ei taida haluta naista kun ei laihduta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Naisethan aina kertovat miten pitävät hauskoista miehistä ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Musta hän ei ole kovin hauska.
Olet sitten joko huumorintajuton tai tollo tai molempia
Mista hänen huumorinsa ja esittämänsä hahmo on tollo. Just sellainen enomies, joka myhäilee puujalkavitsejään ja munansaannoksiaan alituiseen kahvikupin äärellä. Sitä showta sain nauttia jo lapsena tarpeeksi. Mutta nauti sä toki hänen huumoristaan, hyvä jos natsaa.
Leikola voisi olla muuten kiinnostava, mutta ei houkuttele suhde sellaisen kanssa, joka ammentaa omasta elämästään materiaalia työhönsä. Sama mm. tubettajien kohdalla.
Saman tyyppistä miestä on kuin Kalle Lamberg ja Kallella on huikean kaunis nainen.
Kyllä Ismokin jonkun naisen saa, kunhan ei ole kovin nirso tyyppi.
Itse oon hetero mies niin en ole kiinnostunit hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Leikolan ex vaimon lausumana, Ismon vieteri on väsähtänyt. Seksi suurin syy eroon.
Ai tänkö takia jutun lopussa oli todistelua, että hyvin onnistui (muka kyse siitä, että voiko selvinpäin, mutta taisi olla tarve todistella, että ylipäätään onnistuu).
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan, ei ole lainkaan mun makuun. Pidän joistakin jutuistaan, mutta välillä on ärsyttänyt katsoa jotakin videota, kun Leikola pitää mikkiä käsi täristen. Siis sen tyyli ilmeisesti heiluttaa sitä mikkiä lähes koko ajan.
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Ei kelpais, joskus vuosia sitten ennenkuin hänestä tuli isompi julkkis hän löi tallitähdet ohjelmasta hevosta nyrkillä päähän ja en pääse yli siitä että ihminen voi tehdä noin. Ei ollut kuitenkaan mistään pikkulapsesta kyse niin ihan turha vedota olin nuori ja tyhmä puolustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa outoa. Naisethan aina kertovat miten pitävät hauskoista miehistä ja kyllähän Ismo on siinä suhteessa ihan kärkipäätä.
Koomikkona hauska, mutta jos samaa roolia vetää vähänkään kotosalla niin ymmärrän että naiset kiertää. Vähän nuhjuinen uivelo se on noin muuten miehenä ja komiikka lienee ollut pääselviytymisstrategia brutaaleilla pariutumismarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
No onhan hän lihava
Ei taida haluta naista kun ei laihduta
Kyllä hän nyt laihduttaa ja on laihtunutkin (ketogeenisellä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahdollisuuksia meillä tavallisilla miehillä on, kun maailman hauskinkin mies torjutaan perusteena vääränlainen tapa pitää mikrofonia.
Pnko hän sinusta maailman hauskin mies? Ja olisitko kiinnostunut vastaavasta naisesta?
Muuten varmaan ihan hyvä mies, mutta epäsiisti ulkonäkö häiritsee. Jos ajaisi parran, laittaisi hiukset ja siistit vaatteet niin varmaan jo sillä kävisi parempi flaksi. Nyt näyttää lähinnä ojasta nousseelta.
Onks tää se hemmo, joka veti hevosta turpaan? Ihme jos ei flaksi käy..
Hän ei ole hauska eikä hyvännäköinen. Pöksyt ei kostu kyllä yhtään. Passaan.
Tuo kyseinen herra on aina ollut mielestäni erittäin vastenmielinen.
Ismo voisi pärjätä vähän paremmin jos menisi ensin stylistin pakeille ja sen jälkeen deittailuvalmentajalle. Hyvä etu Ismolla on se, että hänellä on varaa satsata itsensä kehittämiseen ja älykkyyden tuomaa avoimuutta uusia näkökulmia kohtaan.
Ismo ei kiinnosta, siksi että on jotenkin liian maalainen ja jutut liian rahvaanomaisia, älykkyys on aika säkenöivää, joka on vetovoimatekijä noin yleensä.
Ismo on hauska ja lutuinen, mutta siihen se valitettavasti jää. Hänessä ei ole pahaa poikaa nimeksikään ja ulkonäkö on tavallinen. Ja siis kaikella hyvällä, mutta tavallisella perusmiehen kropalla ilman mitään vaaran tuntua, on mies auttamatta liian tylsä monelle naiselle. Varsinkin niille naisille, joilla on ns. vara valita. Ismokin varmasti voisi saada seuraa, mutta taas se seura voi Ismon mielestä olla liian perus. Ei sytytä ja etenkin kun kertoo noin avoimesti seksiä kaipaavansa, niin voin jo mielessäni kuvitella minkälaisia (näköisiä) naisia hakee.
Ehkä hän ei ole kaikkien naisten mielestä hauska. Voisko olla niin, että naisilla saattaa olla aika vaihtelevia huumorintajuja ja ei ole sellaista tyyppiä kuin kategorisen hauska mies.