Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat! Mitä te ajattelette, jos menette jonnekin todella törkyiseen kotiin?

Vierailija
25.03.2023 |

Enkä tarkoita mitään perusihmisten perussiivouksia, vaan niitä mt-ongelmaisten koteja, jonne on kertynyt roinaa ja likaa?

Olen itse tuollainen mt-ongelmainen, en vaan ole jaksanut enkä pystynyt tekemään mitään. Kaipaisiin todellakin apua tänne, että saisin kodin kuntoon, mutta hävettää niin paljon. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Ymmärrän ihmiselämää ja tiedän että joskus ihmisillä on rankkaa, valitettavasti. Ei tarvitse hävetä.

Vierailija
2/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sanoa että oon vittuuntunut enkä pidä asiakkaasta. Mulla on tosin itselläni historia vaikean masennuksen kanssa ja koti oli törkykuntoinen silloin, joten varmaan vain jotain traumaoireilua omalta osaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat ilmeisesti sellaisia siivoojia, jotka käyvät siivoamassa ihmisten koteja... Kesti vähän aikaa tajuta aloitus... Ei kai ne mitään tuomitse, veloittavat sitten vaan urakan koon mukaan.

Vierailija
4/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota omalla toiminimellä töitä tekevä.

Tekevät silloin omasta mielenkiinnosta, omasta halustaan, omasta valinnastaan. Toiminimeä ei perusteta hetken mielijohteesta.

Firmaan taas menee ihmiset töihin, kun tarvitsevat taskurahaa. Esim opiskelijat heittävät keikkaa.

Ajattelen, ihmiset jotka siivoavat työkseen omasta valinnastaan, saattavat pitää työstään.

Heille saattaa olla motivoivaa, kun näkee työnsä jäljen.

Valmiiksi puhtaan kodin puunaaminen saattaa olla tylsää.

Vierailija
5/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt siivousalan koulutusta ja ainakin minä tykkään puhtaasta asunnosta/kiinteistöstä. Ei minua kiinnosta joutua rehkimään sen takia että jotkut elävät siivottomasti. Parhaimpia kohteita missä ei tarvitse paljon mitään tehdä kun riittää kevyt ylläpitosiivous. Muunmuassa luokka huoneita siivotessa sitä arvosti jos oli ollut siistejä oppilaita jotka ei likaa ikkunan laseja, kanna ylimääräistä hiekkaa sisälle tai tuhri pulpetteja.

Vierailija
6/6 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on mulle vain työ, en ajattele mitään pahaa olipa sotkua paljon tai vähän. Ymmärrän että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia ongelmia, enkä tuomitse niitäkään jotka eivät kykene minkäänlaiseen siivoukseen. Ymmärrän ettei kukaan tahallaan halua asua saastan keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän