Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 50v korkeasti koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen voi löytää uuden kumppanin?

Vierailija
25.03.2023 |

Vastaavat vapaat miehet on todella harvinaisia ja ne harvat kelpaa hyvin paljon nuoremmillekin naisille.
Ja ei, en aijo laskea rimaa.

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos sä kysyt asiaa täältä niin sä et ole korkeasti koulutettu etc. vaan pelkkä surkea trolli

Vierailija
102/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni on viime aikoina muutama juuri viisikymmentävuotias pitkään sinkkuna ollut nainen löytänyt miehen. Ovat kyllä upeita, menestyneitä naisia ja miehensäkin ilmeisesti samaa kaliiperia. Eli toivoa on. En tosin tiedä, miten ovat tavanneet.

Mutta kovalla rytinällä ovat edenneet parisuhteessa ja muuttaneet lähes heti yhteen. Kuvioissa mukana molempien osapuolien vielä kotona asuvia yli 20-vuotiaita mutta myös teini -ikäisiä lapsia. Noh, toivon heille kaikkea hyvää. Mutta omalle kohdalle olisi täysin mahdoton ajatus vetää lapsia näin nopeasti mukaan uusiin suhdekuvioihin tai ylipäätään yhteen muuttaminen enää viisikymppisenä. Näen aika paljon mahdollisia riskejä ja hankaluuksia. Ehkä olen vain pelkuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne parikymppisenä yhteen menneet parit on yhdessä viisikymppisenä jos kerran naisen markkina-arvo on siinä vaiheessa olematon?

On eri asia löytää uusi kumppani kuin jatkaa pitkässä suhteessa. 

Noin muuten uskon, että viisikymppisenä voi löytää suhteen siinä kuin parikymppisenäkin. Tosin en ole kuullut kuin yhden miehen suusta, että naisen koulutuksella olisi merkitystä. Paljon enemmän vaakakupissa painaa aivan muut asiat.

No aivan varmasti ihmisessä on muutakin kuin koulutustaso. Miehet sitten saavat täysin vapaasti painottaa mitä tahansa asioita. Rautalangasta: itse halusin, että kumppani on joko agnostikko tai ateisti (tämä ei siis toki ollut ainoa kriteeri, mutta otan tämän esimerkiksi). Uskovaiset olivat täysin poissuljettu vaihtoehto. Löysinkin agnostikkomiehen. Hänelle tämä ei ollut samalla lailla kynnyskysymys, mutta entä sitten? Hän sitten taas painotti minussa muita asioita, itselläni taas oli muiden kriteerien ohessa tämä. Löysimme kuitenkin toisistamme juuri sitä, mitä haimme. Itseäni ei haittaa yhtään se, että tämä maailmankatsomus ei ollut miehellä kriteerinä, joten mitä väliä, vaikka henkilöt painottaisivat eri asioiden merkitystä?

Eri

Vierailija
104/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Olen teknisellä alalla suorittanut koulutukseni pääasiassa englanniksi. Puhekielessä käytän murretta, häpeilemättä sitä yhtään. Ihan sama vaikka vedätte herneen nenään, kirjoitan silti ompa, niimpä ja lihota.

Miehiä olisi vaikka jonoksi asti, mutta niitä amiksen käyneitä perusduunareita. Eipä siinä mitään, mutta harvan miehen itsetunto on niin hyvä, että kestää sen, että nainen on älykkäämpi, koulutetumpi, varakkaanpi, enemmän tienaava, jne. Jossain vaiheessa alkaa se vähättely ja lyttääminen, kokemusta on.

Omanikäiseni hyvässä kunnossa olevat vapaat miehet haluaa monesti vain fwb, ons, ja mitä lie kevyttä koska sitä myös helposti saavat. No saisin siis minäkin, mutta sellainen ei kiinnosta

Ap

Olen korkeasti koulutettu, itsestäni huoltapitävä ja hyvin toimeentuleva.

Miksi kiinnostuisin sinusta?

Vierailija
105/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä häiritsee tuo aijo-sana? Tuohan on ihan peruspuhekieltä. 

Aijo?? Aikoa vai? 

Niin mikä ongelma?

Miksi lisätä turhia kirjaimia sanaan? Se kirjoitetaan "aio". 

Vierailija
106/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Olen teknisellä alalla suorittanut koulutukseni pääasiassa englanniksi. Puhekielessä käytän murretta, häpeilemättä sitä yhtään. Ihan sama vaikka vedätte herneen nenään, kirjoitan silti ompa, niimpä ja lihota.

Miehiä olisi vaikka jonoksi asti, mutta niitä amiksen käyneitä perusduunareita. Eipä siinä mitään, mutta harvan miehen itsetunto on niin hyvä, että kestää sen, että nainen on älykkäämpi, koulutetumpi, varakkaanpi, enemmän tienaava, jne. Jossain vaiheessa alkaa se vähättely ja lyttääminen, kokemusta on.

Omanikäiseni hyvässä kunnossa olevat vapaat miehet haluaa monesti vain fwb, ons, ja mitä lie kevyttä koska sitä myös helposti saavat. No saisin siis minäkin, mutta sellainen ei kiinnosta

Ap

Olen korkeasti koulutettu, itsestäni huoltapitävä ja hyvin toimeentuleva.

Miksi kiinnostuisin sinusta?

Olen eri, mutta miksi yleensä kiinnostut naisista? 

Vierailija
107/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap näkee kaikki matalammin koulutetut vähemmän älykkäinä, jopa tyhmina niin toivon todella että en koskaan hänen kaltaiseen törmää elämässäni.

Ei mies ajattele noin, me ollaan harrastettu monia lajeja joissa erittäin korkea lahjakkuus tulee ilmi ja monet noista huipuista ei ole korkeakoulutettuja, on ollut muita mielenkiinnon kohteita. Monet kyllä ovat menestyneitä myös taloudellisesti. Mies tietää että on huippuälykkäitä ihmisiä monilla taustoilla eikä arvota ihmisiä noin.

Viimeistään armeijassa miehet näkee laajan katsauksen omasta ikäluokastaan ja erilaisista älykkyyksistä. Nainen tuntuu usein rakentavan itsetuntonsa koulutuksen varaan, että se osoittaa hänen huippukorkean älykkyytensä. Voi pettyä pahasti jos sitä älykkyyttä oikeasti koetellaan.

Että sieltä takavasemmalta tuleekin joku joka pyyhkii koko pöydän ja ymmärrät sen vasta kun tilanne on jo ohi.

Vierailija
108/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi noin 65+ ikäisiä miehiä.

Mitä sellaisella tekee?

Vierailija
109/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut käsitteestä parasta ennen?

Vierailija
110/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella tekee?

Ihan yhtä paljon kuin 50+ ikäisillä naisilla.

Vierailija
111/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit itsekin, että nuoremmille kelpaa itsesi ikäiset. Mitäpä jos katsoisit niitä 10v vanhempia miehiä? 

Itse löysin omani samasta harrastuksest. Rohkaisin mieleni ja kysyin treffeille. 

Vierailija
112/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sellaisella tekee?

Ihan yhtä paljon kuin 50+ ikäisillä naisilla.

Miehet vanhenevat nopeammin joten ikäeron pitäisi olla toiseen suuntaan että oltaisi edes jotenkin samalla tasolla.

Vierailija
113/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit itsekin, että nuoremmille kelpaa itsesi ikäiset. Mitäpä jos katsoisit niitä 10v vanhempia miehiä? 

Itse löysin omani samasta harrastuksest. Rohkaisin mieleni ja kysyin treffeille. 

Tuliko sulla joku ajatusvirhe? Miksi katsella 10v vanhempia miehiä jos kelpaa nuoremmillekin?

Vierailija
114/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono vinkki. En itse ikinä katselisi 10 vuotta vanhempia miehiä. Ja oikeasti niille nuoremmille ei todellakaan kelpaa 50+ miehet - tuo väite saa jo ap:n vaikuttamaan miespuoliselta trollilta.

N45

Vierailija
115/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes mulle ei kelpaisi 50+ mies. Tässä iässä aika menee niin äkkiä ja miehet vanhenee niin nopeasti naisiin verrattuna että 10 vuoden ikäero on aivan liikaa. 50+ mies on pappa ihan hujauksessa.

N44

Vierailija
116/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaana olen, vaikka monikin olisi huolinut. Toki useimmat vain vähäksi aikaa. Loppuja minä en ole huolinut. En sanoisi, että menen hyvin kaupaksi, vaikka monelle kelpaisinkin. Molemmin puolin mieleisen kumppanin löytäminen VAKITUISEEN suhteeseen on kuitenkin lottovoittoon verrattavissa olevaa tuurikauppaa.

Ei kai sentään. Tällä perusteella Suomessa olisi noin kymmenen onnellista paria. Ihan helpostikin löytää hyvän parisuhteen kuka vaan, jolla on sydän ja aivot paikallaan.

Vierailija
117/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes mulle ei kelpaisi 50+ mies. Tässä iässä aika menee niin äkkiä ja miehet vanhenee niin nopeasti naisiin verrattuna että 10 vuoden ikäero on aivan liikaa. 50+ mies on pappa ihan hujauksessa.

N44

Itse asiassa naiset rapistuvat miehiä nopeammin, koska naisilla ei ole samassa määrin testosteronia pitämässä lihaksistoa kunnossa. Tämä on ihan oikeaa faktaa, voit googlata. Elämäntavoista johtuva rähjääntyneisyys onkin sitten eri asia, ehkä tarkoitit sitä?

Vierailija
118/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Itse asiassa naiset rapistuvat miehiä nopeammin, koska naisilla ei ole samassa määrin testosteronia pitämässä lihaksistoa kunnossa. Tämä on ihan oikeaa faktaa, voit googlata. Elämäntavoista johtuva rähjääntyneisyys onkin sitten eri asia, ehkä tarkoitit sitä?

Ei se vastapuolen kannalta niin merkittävää ole, mistä rapistuminen johtuu. Joten ei se miesten rupsahtaminen ole yhtään vähäisempää rupsahtamista.

Vierailija
119/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

En tarkoittanut. Esim viime vuonna tuli iso tutkimus jonka mukaan suomalainen mies on kehostaan keskimäärin 4 vuotta samanikäistä naista vanhempi. Suurimmillaan ero oli jopa 16 vuotta. Ja tästä siis elintapojen merkitys oli vakioitu pois, eli kun otetaan nekin huomioon niin ero on huima. Muitakin tutkimuksia asiasta on paljon.

Lihaksisto toki voi olla miehellä luonnostaan parempi, mutta eipä se kaikkeen auta. Miehethän kuolevatkin 7 keskimäärin vuotta nuorempina, joka kyllä kertoo riittävästi asiasta.

Vierailija
120/152 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä häiritsee tuo aijo-sana? Tuohan on ihan peruspuhekieltä. 

Aijo?? Aikoa vai? 

Niin mikä ongelma?

Miksi lisätä turhia kirjaimia sanaan? Se kirjoitetaan "aio". 

No miksi ylipäätänsä puhutaan murteella tai kirjoitetaan sitä. Turussa sanotaan ketä vaikka pitäisi sanoa kuka, mutta ei se minua häiritse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan