Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Olin ennen vannoutunut stay-upien ja sukkanauhasukkien fani ja pidin sukkahousuja tylsimyksinä, mutta: mikäli sukkahousuja käyttää ilman alushousuja ja osaa valita oikeanlaiset saumat tai saumattomuuden, oikeat denierit ja oikeat värit tai mustan sävyt, niin pidän sitä nykyään myös erittäin sexynä. Katselkaapa sukkahousupakettien kuvia tai mainoksia, niin on mimmit aika vetävänoloisia-ei puhettakaan seksintappajista. Vaimoni lisäksi pidän sukkahousuja myös itse. Ai että kun pitää kalustoa sopivassa puristuksessa ja hyväilyssä koko päivän.
Vaimoni kulkee kotona aina alushousut ja sukkahousut jalassa. Kaksi teiniä valittaa siitä kokoajan. Ei voi tuoda kavereita kylään. Pistä hame tai housut päälle he sanovat. Kun olemme kahden kotona vaimoni kulkee pelkät sukkahousut jalassa mistä on haarakiila leikattu pois. Pyllistää minulle kun ollaan keittiössä samaan aikaan. Ei tarvii miettiä kun lasken gollagehousuihin ja lykin takaapäin keittiön pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kulkee kotona aina alushousut ja sukkahousut jalassa. Kaksi teiniä valittaa siitä kokoajan. Ei voi tuoda kavereita kylään. Pistä hame tai housut päälle he sanovat. Kun olemme kahden kotona vaimoni kulkee pelkät sukkahousut jalassa mistä on haarakiila leikattu pois. Pyllistää minulle kun ollaan keittiössä samaan aikaan. Ei tarvii miettiä kun lasken gollagehousuihin ja lykin takaapäin keittiön pöydällä.
Haarakiilattomat ohuet sukkahousut naisella on todella kiihottavat.
Seksikästä on kun mustissa sukkahousuissa ja valkoisissa säärystimissä nainen on. ainakin minä saan makeet vibat. Vielä jos siinä kivat kengät.
Olen aina kotona, valkoisissa trikoissa ja polvipituisissa mustissa ruttu aerobic sukissa. rintaliivit ja löysä huppari jossa vetoketju edessä auki, että mustat rintaliivit näkyvät osittain. Mieheni sanoo nauttivansa katsella minua kun touhuan kotosalla. Jos miehen saa näin pienillä asioilla tyytyväiseksi, niin miksi en pukisi näin. Seksi on hyvää kun mies saa ensin katsella kiihkoissaan, joka johtaa joka ilta, kiihkeään seksiin, Mutta näillä vetimillä, en ulkosalle lähtisi.
Noissa vetimissä värillä on väliä. Mies on visuaalinen olento. Kannattaa unohtaa kaikki laimeat beessit yms ruskeat ja räväyttää värikirjolla kiihko henkiin. Ja sitten kiusotella ja kosketella.
Käyn tiukoissa mustissa trikoissa juoksemassa vaaleanpunaisissa lenkkareissa ja nilkka säärystimissä. Yläosana löysä svetari ja kieltämättä miehet vilkuilevat minua.
Odotan oikeen syksyä, kun ilmat viilenee. Nyt on liiian kuuma, pitää sukkiksia tai stayupseja. Syksyllä liikun mielelläni polvipituisessa hameessa, paksuissa staypseissa, tennareissa ja säärystimissä. Ja olen tehnyt havainnon myös, miehet vilkuilee ehkä nylonsääriä, säärystimiä, tai vaan muuten vaan.
Kyllä Vilma, verhoillut sääret herättävät aina positiivista mielenkiintoa
Olen sängyssä avosukkahousuissa, pitkissä säärystimissä ja bodyssa. Mieheni käy todella kuumana kun saa avata bodyn hakaset ja alkaa nuolla pimpaa. Hän kiihottuu kovasti kun olen jumppatytön näköinen, tykkää erityisesti naida takaa ja vetää hiuksista kun uikutan orgasmissa.
Muistan kun Anne Sällylä veti 80 luvulla TV:ssä jumppa ohjelmaa tiukoissa koko trikoissa ja säärystimissä. Monta kertaa runkkasin itseni iltaisin, tuota näkyä muistellen.
Niin uskomattomalta kun se näytti silloin ja kuulostaa nyt, niin joku vuosi sitten kun mustat leggingsit alkoivat tulla muotiin pelkkinä housuina ilman takkia tai hametta tms, näin ruotsin laivalla tytön/nuoren naisen, jolla oli leggingsien sijasta mustat sukkahousut (den 80/100 tms) ja vaalean sininen paitapusero. Hän kai ajatteli niiden ajavan saman asian. Mutta alavartalon muodot ja yksityiskohdat näkyivät huomattavasti selkeämmin. Sinivalkoraidalliset pikkuhousut paistoivat läpi hänen istuessaan tax-freen ulkopuolella käytävän ikkunalaudalla. Tätä näkyä en varmaan unohda koskaan. Olin tiputtaa silmälasini. Tulikohan neidolle totuus koskaan ilmi vai oliko hän niin rohkea ja tietoinen ?
Olen 52v mies, sukkahousuja ja pitkiä säärystimiä, olen käyttänyt kotona 25v. Vaimoni sanoi aikoinaan, että jos tykkäät niin hommataan sullekin, kun hänkin pitää. Jalat ovat lämpöiset ja pikku kiima päällä koko ajan.
Kyllähän sukkahousut ja säärystimet saa viisarin värähtämään. Nainen lyhyessä hameessa, kiiltävissä sukkiksissa ja erityisesti valkoiset pitkät säärystimet, rutussa polvesta alas päin, Punaiset varsitennarit jalassa.
Mä tilasin vähän aikaa sit tänne Lemlandille nettikaupasta sukkahousuja. Nytkin mulla fishnet-sukkahousut tässä farmarihousujen alla pelkästään. Eikä muuta. Kukaan ei sitä tiedä, mut tammefan ku kiihotta. Ehkä just se sallaisus.
Korv-Göran 44
Meillä on alakerrassa kuntosali omakotitalossa. siellä jumppailen aerobic tossuissa, paksuissa tanssi sukkahousuissa, topissa ja pitkissä säärystimissä. Mieheni on tuonut nojatuolin nurkkaan ja katselee minua kun jumppaan. Nauran kun hänen housun etumus pullistuu kun muna seisoo. Usein käy myös niin että kun lopetan, niin hän painaa minut mahalleen pukille, vetää sukkiset alas ja panee rajusti takaa mun hikistä pimppaa, hokee mun seksy vaimo saa nyt munaa. Hänellä on iso ja kestävä kulli, niin saan myös itsekkin muutaman orkun panon aikana. Sitten vaan suihkuun.
Kyllähän kun hyvä vartaloinen nainen on sukkahousuissa tai trikoissa ja säärystimet rutussa polven alapuolella, niin on se seksikästä. Vielä jos tiukka paita, jossa nännit nöpöttää läpi niin vau.
Itse pidän paksuja punaisia trikoita ja pitkiä mustia säärystimiä. Värit natsaa hienosti yhteen, yläosana punaiset push up rintsikat ja musta huppari. Jalkaan sujautan valkoiset jumppatossut. Poikaystäväni käy kuumana, kun näkee minut näissä vetimissä ja usein laitan nämä kuteet päälle kun hän on tulossa luokseni. Näen kun hänellä pullottaa housuissa kun seisoo ja kaivankin hänen ihana ison munan, usein esiin ja otan suihin. Jostain syystä olen mieltynyt tähän rentoon asuun, niin kuin hänkin. Oikeen mukava koti ja sali asu, mutta en laittaisi muualle mennessäni.
Kohta alkaa kelit kun laitan sukkikset ja säärystimet, kiva hame ja ei muuta kun baanalle. N22
Itse olen härnännyt miestäni kohta kaksi vuotta. Ostan uusia seksikkäitä alusasuja ja keimailen mieheni edessä ja härnään häntä. En ole kuitenkaan päästänyt edes koskemaan.
Parin viikon päästä aion antaa miehelleni ja odotan innolla nähdä kuinka paljon siemennestettä kahden vuoden selibaatista tulee.