Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
21/606 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa säärystimiä näkyä nyt. Kaupungilla eileenkin oli mahtava blondi, hameessa, sukkahousuissa ja säärystimissä. Ei voi mitää helkkarin seksikästä on.

Vierailija
22/606 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en pistä yhtään pahakseni tätä uutta muotia. Käykääpä noilla IG sivuilla.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/6af84602-80c1-47de-837c-67acacad…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/606 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotosalla mieheni iloksi aina paksuissa wetlook sukkahousuissa ja säärystimissä. Tykkään kun hän suorastaan syö minua ja pyllyäni katseella. Yläosana tiukka pyöräilypaita, josta nännit nöpöttävät läpi ilman rintaliivejä. Kyllähän naisen pitää kiusoitella miestään että säilyy seksuaalinen kipinä. Ja otanpa häneltä suihin jopa 5 kertaa viikossa. Mielestäni on naisen asia pitää mies tyytyväisenä, niin silloin toimii  kaikki.

Vierailija
24/606 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kiihoittavalta. Paksu pehmeä neule ja pitkät säärystimet sopivat naiselle seksiin. Harvoin vaan tapaa naisia jotka oma-aloitteisesti pukeutuvat ko tavalla. Dildottaminen sekä pitkä sessio on tullut koettua sellaisten naisten kanssa..

Vierailija
25/606 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella seksikästä ja naisellista.

Vierailija
26/606 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara.26 kirjoitti:

Lähdin tänään kaupungille sukkahousuissa, valkoisissa säärystimissä, tennareissa ja skottiruutuisessa hameessa sekä nahkarotsi päällä. Kieltämättä sain osakseni miesten vilkuilua liikkuessani.

Tuo jo liian vaarallista nykyaikana, tarvitset pillupoliisin, ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.

Vierailija
27/606 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno yhdistelä sukkikset ja valkoiset säärystimet. Kivat tennarit, sopiva hame niin vanhat akatkin näyttää seksikkäälle ja saa himot hyrräämääm mulla.

Vierailija
28/606 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna näitä sukkisnaisia näkyi säärystimissä. Todella seksikästä on.

Vierailija
29/606 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau kyllä vanhakin mies vilkuilee tuollaista näkyä.

Vierailija
30/606 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viikonloppuna tyttöä, jolla oli stayupit ja säärystimet. Tapasimme bileissä ja eksyimme samaan sänkyyn. Voi luoja sitä tunnetta kun liikutin kättä pikku hiljaa hameen alle ja sukansuut tulivat vastaan. Eikä vielä mitä ilman pikkuhousuja oli tyttö. Käänsin hänet vatsallen, nostin hameen ylös ja panin takaa kun raivohärkä, eikä aikakaan kun hän sai ja minä tulin voimalla häneen. Ja mikä parasta meillä on treffit tulevana perjantaina.

Vierailija
31/606 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, toivottavasti saat toiset kyydit.

Vierailija
32/606 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut ja ylipolvensukat, tai polvisukat.  nam !

Vierailija
33/606 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla olin aina hameessa ja säärystimissä, tanseissa, koulussa, kotona. Tuntuuhan tuo vieläkin seksikkäältä kun kotosalla pyörin sukkahousuissa ja säärystimissä T paita päällä.  Ikää 55V  ja olen pitänyt itseni timmissä kunnossa niin mieskin tykkää. Katselee minua hyvin himokkaasti aina. Seksikin pelaa kun itse vähäsen viitsii härnätä.

Vierailija
34/606 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei anna minun pitää sukkahousuja hänen nähdensä, sillä ne ovat kuulemma "seksin tappajia". Verkkosukkiksia ja haarahalkiollisia saan käyttää, mutta silloin ei paljon muuta sitten ole päällä. Stay-up sukkia taas pitäisi käyttää 24/7/365, joten säärystimet noiden kanssa ja hame voisi mennäkin läpi.

Menisin sun kanssa naimisiin heti.

Saisit käyttää sukkahousuja koko ajan.

Vierailija
35/606 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen takavuosilta; Olin laittanut päälleni tiukan muotoja hyväilevän villamekon (oli talvi), sekä sukkahousut, ja säärystimet kun menin miestä tapaamaan "siinä" mielessä. Tietysti olemus oli muutenkin huoliteltu, ja alusvaatteet valittu tilanteeseen sopivaksi. Noh mitä vielä! Kun mies näki minut, niin hän kysyi naureskellen ensimmäisenä että olenko jostain 80-luvun jumppavideolta.

Jäi sillä kertaa mies ilman :D

Vierailija
36/606 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia. kirjoitti:

Olen kotosalla mieheni iloksi aina paksuissa wetlook sukkahousuissa ja säärystimissä. Tykkään kun hän suorastaan syö minua ja pyllyäni katseella. Yläosana tiukka pyöräilypaita, josta nännit nöpöttävät läpi ilman rintaliivejä. Kyllähän naisen pitää kiusoitella miestään että säilyy seksuaalinen kipinä. Ja otanpa häneltä suihin jopa 5 kertaa viikossa. Mielestäni on naisen asia pitää mies tyytyväisenä, niin silloin toimii  kaikki.

Tämän asian kun vain ymmärtäisivät muutkin suomalaiset naiset. Erityisesti vaimoni.

Vierailija
37/606 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, mikäs mimmi se on joka ei osaa miestä härnätä.

Vierailija
38/606 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä seksikästä.

Vierailija
39/606 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänää oli niin kylmää, että laitoin paksut sukkikset, polvipituiset säärystimet hameen kanssa kun lähdin kaupungille. Ja kas, sain miesten tuijotuksia osakseni ja yksi jopa vihelti minulle ja moikkasi. Mikä ihme tuossa sukkikset ja säärystimet yhdistelmässä saa miehet vilkuilemaan. Itse pidän ihan normaalina pukeutumisena, kun kylmempää säätä.

Vierailija
40/606 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mökillä mieheni kanssa ja nyt tänään kun on viileämpi keli, niin aivan kiva vetää jalkaan kiiltävät tiukat trikoot, valkoiset sukat ja ylipolven valkoiset säärystimet. musta niken huppari yläosaksi ja hiukset ponnarille. Näen miehestäni että kiihottuu katsellessa minua. Toden näköisesti olen kohta pöytää vasten ja mieheni laskee housuni ja panee takaa pystystä minua. Mikäs sen mukavampaa kun härnätä mies kiimaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi