Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin, että vetäisikö tänään kalsarikännit. En vain toisaalta tiedä jaksanko

Vierailija
10.07.2025 |

Olen nyt lomalla ensimmäistä viikkoa. Olen sinkkunainen joten ihan sama koska sitä vähän nautiskelee alkoholia, kun ei ole kukaan moittimassa. 

Jääkaapissa on kolme olutta ja kolme siideriä, että pitää varmaan käydä kaupassa hakemassa lisää, jos meinaan kunnolla juoda. 

Mutta tosiaan jaksanko vai menenkö vain ajoissa nukkumaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mulla tulisi kolmekymppisenä jo hyvät kännit kuudesta juomasta. Siitä sitten myös hirveä krapula kaupan päälle. Ei ole sen arvoista :D 

Vierailija
2/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Miltä tuntuu?

Mulla loppu.

Vedin semmoset kalsarikännit ja kohlasin kotona ittekseni, että  tämä  tais olla mulle riittävästi.. ei tarvi enää miettiä, että ottaisitko vsi enkö.

Nauti sinä. Hienoa, että osaat kohtuudella.

Mä en.😩😵💫

Mut ei mua ees haittaa. Helppo olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään vedä. Menee ihan hukkaan, jos et jaksa. Nuku mieluummin ja huomenna sitten.

Vierailija
4/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Mulla tulisi kolmekymppisenä jo hyvät kännit kuudesta juomasta. Siitä sitten myös hirveä krapula kaupan päälle. Ei ole sen arvoista :D 

Olen 46v. Ei mulla kyllä tuosta määrät hyvät kännit vielä ja krapula tule. Kyllähän painokin vaikuttaa ja mä olen ylipainoinen.

ap

Vierailija
5/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään vedä. Menee ihan hukkaan, jos et jaksa. Nuku mieluummin ja huomenna sitten.

No mä tässä vielä harkitsen asiaa.

ap

Vierailija
6/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tänään vähän nautiskella siideriä, mutta taidan jättää väliin. Neljän aikaan tuli aurallinen migreeni johon otin kohtauslääkkeen ja se on kolmiolääke.

Vierailija
7/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Juon yhden kerran tässä heinäkuussa kun täytän vuosia ja sitten olen loppu vuoden ilman ja aloitan kuntoilemaan oikein kunnolla.

Vierailija
8/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tässä vielä harkitsen asiaa.

ap

Niin no itse kyllä vedän. Jos esimerkkini vaikuttaa!

Vierailija
9/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, itsekin avasin juuri kylmän oluen! Nythän on sentään pikkusunnuntai. :)

N33

Vierailija
10/10 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tulin kaupasta. Jämähdin aiemmin sohvalle selaamaan Tiktokia. :D Nyt avasin oluen ja sipsipussin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi