Nainen suuttui kun pyysin että kävisi suihkussa
En siis käskenyt saati mitenkään ilkeästi muutenkaan esittänyt asiaani, vaan nätisti pyysin että voisiko hän käydä suihkussa.
Onko muilla miehillä tämmösiä kokemuksia, kun nainen suuttuu aivan järjettömistä syistä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuin kyllä, kun lyhyessä suhteessa mies halusi minun aina käyvän suihkussa ennen seksiä. Enkä todellakaan haise tai ole likainen.
Itsestään selvää että käy suihkussa ennen.
Taidat olla aika neuroottinen. Joillain naisvihaajilla on kuvitelmia naisten synnynnäisestä likaisuudesta.
Meillä käydään suihkussa vasta jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa tilanteessa tämä tapahtui ja kuinka hyvin tunnette sen naisen kanssa? Oliko kyseessä treffit ja havittelit seksiä ja pyysit deittiä peseytymään? Onko kyseessä avovaimo tms, jonka kanssa teillä on vakituinen suhde ja hän haisi kauheasti urheilun tms jälkeen? Kerro vähän tarkemmin tilanteesta.
Hiljattain muutettiin yhteen, tyttöystävä ei vaan ollut käyny pesulla selkeästikään tarpeeksi usein, kyllähän ihminen alkaa haisemaan ihan vaan olemallakin, ei se mitään fyysistä suorittamista vaadi.
ap
Osta hänelle pakkaus hyväntuoksuisia suihku ja ihorasvaa ja laita kylppäriin.
Miksei se voi ostaa semmosia ite jos haluaa semmosia käyttää?
Voiko samalla siihen viereen laittaa dödön, hammasharjan ja tahnan, kamman, höylän ja vaikka vielä jonkun brosyyrin kertomaan miksi ihmisillä on tapana käyttää sellaisia eri aineita ja vempeleitä?
Onko kaikki naiset näin lapsellisia, vai onko mulle nyt vaan sattunut huono tuuri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loukkaannuin kyllä, kun lyhyessä suhteessa mies halusi minun aina käyvän suihkussa ennen seksiä. Enkä todellakaan haise tai ole likainen.
Taidat olla aika neuroottinen. Joillain naisvihaajilla on kuvitelmia naisten synnynnäisestä likaisuudesta.
Putsaatko sissijuustot suullasi vai pimpallasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista voi sanoa ystävälle eikä tuoreessa suhteessa. Toisaalta ihmettelen miten voi aloittaa suhteen ihmisen kanssa joka ei peseydy.
Yksi ystävä on tällainen joka suorastaan haiskahtaa kesäisin varsinkin. Hän ei varmaan itse haista hajuaan jonka syy selvisi kun vietimme aikaa samassa huoneessa eli ei käynyt suihkussa kuin joka kolmas tai neljäs päivä. Itse kävin aamuin illoin kun oli kova helle.
Sano tuttavalle että dödö petti. Kamalaa jos ei itse tunne hajua ja muut joutuvat kärsimään.
Olen töissä assistenttina eräälle naieslle. Sanoin muutaman viikon päästä että nyt on vaan pakko hoitaa hygiennia paremmin. Hän sanoi että kukaan ei ole valittanut. Sanoin että eivät uskala, mutta tähän täytyy tulla muutos. Nykyään kysyy joka aamu jos pusero haisee hieltä ja joka aamu sanon, että pesuun vaan.
On tullut iso muutos .Ikävää ajatelen että ihminen saa hoitoja eikä kukaan uskalla mainita tuota. No nyt on iso muutos.
Lasten pesuliinat ottavat tehokkaasti pois hienhajun. Ihan neuvona jos on kiire tai dödö pettää! Ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maijalta terveiset ! Puhtaus A ja Ö.
Itse ihan ilmoitusluonteisesti sanoin seurustelusuhteen alussa 13v sitten, että jos minun lakanoissa meinaa pyöriä ja nukkua, käy ennen sitä suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet. Miehellä ei ollut mitään käsitystä hygieniasta silloin. Oltiin tosi nuoria ja mies ei ollut saanut mitään oppia kotona. Myöhemmin mies on sanonut, että on kiitollinen, kun opetin/pakotin parempaan hygieniaan.
Appivanhemmat käy edelleen vaan sen kerran viikossa saunassa. Aika oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että kaikki eivät tiedosta haisevansa. Esim. omalla miehelläni on krooninen poskiontelontulehdus eikä hän välttämättä huomaa että hiki haiskahtaa.
Meneekö sillä myös laskemisen kyky siinä samalla?
Jos sanotaan vaikkapa, että äijä alkaa haisee suihkusta seuraavana päivänä tai viimeistään sitä seuraavana, niin sun äijäsi ei tajuu mennä pesulle ennenku sinä muistutat että menepäs suihkuun kun alat taas löyhkää?
Kyse ei nyt ollut huomauttelusta, vaan siitä, että kaikki eivät välttämättä huomaa, että haisevat hieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää myös muistaa, että kaikki eivät tiedosta haisevansa. Esim. omalla miehelläni on krooninen poskiontelontulehdus eikä hän välttämättä huomaa että hiki haiskahtaa.
Meneekö sillä myös laskemisen kyky siinä samalla?
Jos sanotaan vaikkapa, että äijä alkaa haisee suihkusta seuraavana päivänä tai viimeistään sitä seuraavana, niin sun äijäsi ei tajuu mennä pesulle ennenku sinä muistutat että menepäs suihkuun kun alat taas löyhkää?
Kyse ei nyt ollut huomauttelusta, vaan siitä, että kaikki eivät välttämättä huomaa, että haisevat hieltä.
Ja koska kaikki ei sitä itsessään huomaa, tulee muiden toimia asian suhteen miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostit hänen isältä käskyinesi? Entä jos hän ei jaksa juuri nyt.
Varmaan isää kaipaakin, jos ei osaa itse suihkuun, vaan kumppanin pitää siitä huomauttaa.
Myös Gyne saattaa huomautella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pese kunnolla ja pissa haisee housujen läpi.
Kyllä se muhinut menkkapillukin lemahtaa usein pahalta.
Kesäkuumalla mekoista julkisissa. Yäk! Penkit haisee mensuille.
Jo minuutin saippuattomalla pikasuihkulla saa hajut ja paskat poistettua kehostaan, mutta näemmä siistinä itsensä pitäminen on joillekin joku valtava operaatio joka voidaan tehdä vain harvakseltaan.
Miten se vitsi menikään, että tytöt meikkaa ja käyttää hajuvesiä koska ne on rumia ja haisee pahalta..?
Liikunnallisena tyyppinä olen sitä mieltä, että tuore hiki ei haise. Mutta jos hikoilun jälkeen ei peseydy, hajua alkaa kehittyä. Samoin jotkut urheiluvaatteet tulevat aikaa myöden tiensä päähän, jos niihin on kovassa käytössä pinttynyt hikeä, joka säännöllisestä pesusta huolimatta on syöpynyt kuituun. Kaikilla vaatteilla on käyttöaikansa ja näennäisen ehjä vaate on tällöin syytä laittaa jätekeräykseen.
Liikunnalliset ihmiset on kaupungillakin yleensä freesejä, enemmän kauppajonossa sarveiselle tuoksahtavat ne, jotka selvästikään eivät ole urheilun jälkeen liikkeellä vaan ihon pinnalla on rasvaa, kuollutta ihosolukkoa, hikeä ja muuta eritettä ihan vaan peseytymättömyyden takia.