Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun pyysin että kävisi suihkussa

Vierailija
24.03.2023 |

En siis käskenyt saati mitenkään ilkeästi muutenkaan esittänyt asiaani, vaan nätisti pyysin että voisiko hän käydä suihkussa.

Onko muilla miehillä tämmösiä kokemuksia, kun nainen suuttuu aivan järjettömistä syistä?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pese kunnolla ja pissa haisee housujen läpi.

Pitää kaiketi sitten alkaa pesee mulkku aina vessassa käynnin jälkeen lavuaarissa varsinkin jos on naisten luona vierailemassa, naiset ei sitten valita jos kulhosta löytyy munakarvoja.

Karvathan ajetaan nykyisin pois! Ja sänki - not allowed.

Vierailija
22/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan tiedä, että naisille ei kannata sanoa kuin ainoastaan mitä he haluavat kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö todellakaan tiedä, että naisille ei kannata sanoa kuin ainoastaan mitä he haluavat kuulla.

Seurustelen siis ison, haisevan lapsen kanssa?

Vierailija
24/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hygienian kanssa välillä aivan käsittämättömiä ongelmia. Se haju mikä joistain lähtee on yök. Mulla on muutama kaveri, jotka käyvät kuulemma suihkussa kolme kertaa viikossa. Välillä se näkyy enemmän hiuksissa ja välillä vähemmän ja haju on toisinaan puhdas hiki. Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten käsitystä hygieniassa.

Ihan oikein teit kun pyysit nätisti, että kävisi suihkussa. Mitä jos ottaisit joskus hänet mukaasi suihkuun? Tekisit tapahtumasta kivan?

Päivittäin ei suihkussa tarvitse käydä ellei tee jotain likaista työtä. Liikaa lotraaminen ja hinkkaus pilaa ihon ja hiukset.

Vierailija
25/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostit hänen isältä käskyinesi? Entä jos hän ei jaksa juuri nyt.

En minä käskenyt vaan pyysin.

Jos se silti kuulosti käskyltä. Toisaalta "voitko käydä suihkussa" voi kuulostaa myös aika pahalta toisen korvaan. Varsinkin jos miehellä olisi vain SE mielessä, en väitä että tässä tapauksessa olisi niin. Oliko nainen muka oikeasti jotenkin tunkkainen vaatteista tms. Jos tilanne on aina tuo miksi yhdessä.

Vierailija
26/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hygienian kanssa välillä aivan käsittämättömiä ongelmia. Se haju mikä joistain lähtee on yök. Mulla on muutama kaveri, jotka käyvät kuulemma suihkussa kolme kertaa viikossa. Välillä se näkyy enemmän hiuksissa ja välillä vähemmän ja haju on toisinaan puhdas hiki. Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten käsitystä hygieniassa.

Ihan oikein teit kun pyysit nätisti, että kävisi suihkussa. Mitä jos ottaisit joskus hänet mukaasi suihkuun? Tekisit tapahtumasta kivan?

Päivittäin ei suihkussa tarvitse käydä ellei tee jotain likaista työtä. Liikaa lotraaminen ja hinkkaus pilaa ihon ja hiukset.

Jos haluu hikeä, kuolleita ihosoluja ja mahdollisesti myös finnejä kroppaan, kannattaa joo jättää käymättä päivittäin pesemässä itseään...

Vierailija
27/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskijämiehiä on deittisovellukset väärällään. Siellä ne pyörivät vuodesta toiseen - samat miehet.

Vierailija
28/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostit hänen isältä käskyinesi? Entä jos hän ei jaksa juuri nyt.

En minä käskenyt vaan pyysin.

Jos se silti kuulosti käskyltä. Toisaalta "voitko käydä suihkussa" voi kuulostaa myös aika pahalta toisen korvaan. Varsinkin jos miehellä olisi vain SE mielessä, en väitä että tässä tapauksessa olisi niin. Oliko nainen muka oikeasti jotenkin tunkkainen vaatteista tms. Jos tilanne on aina tuo miksi yhdessä.

Kyllä se haisi ihan suoraansanottuna paskalta koko akka, ilmeisesti oliskin pitänyt sanoa niin eikä pyytää että kävis suihkussa.

Ei oo aina tämmöstä, mutta nyt vaan sattui haisemaan ja ei kait minun tarvii semmosta sietää pelkästään sen vuoksi, ettei naisen herkät tunteet vaan siitä mene säröille.

Vierailija
29/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono provo tnä

- ei kekseliäisyyttä

- samat aiheet vuodesta toiseen

- väsynyttä juttua

Vierailija
30/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kehtaa väittää että minä haisen ihan paskalta! Vaikka housuihini jää pari ralli raitaa niin ei ne haise!

Ap

Vierailija
31/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti viikossa on riittävästi.

Vierailija
32/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sitä käytiin kerran viikossa vaan saunassa.

Vierailija
33/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin nainen suuttui kun sanoin, että miten tää sun paita haisee kitkerälle hielle. Yleensä en haista edes juuri mitään. Parin kuukauden päästä se sitten itse havaitsi, että tummien vaatteiden huuhteluaine aiheuttaa sen hajun tietyissä kankaissa.

Vierailija
34/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ihan asiallista huomauttaa ja kehottaa käymään suihkussa. Minäkin huomautan miehelleni aina välillä ja mieskin minulle. Turhasta suuttui.

Vierailija
35/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arasta aiheesta olet puhunut. Minä yritän miehelle sanoa tosi varovasti, mutta vaikeaa se on niin, ettei toinen loukkaantuisi. Miehelläni on huono hajuaisti ja tiedän, ettei haista kovin herkästi... 

Vierailija
36/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pese kunnolla ja pissa haisee housujen läpi.

Kyllä se muhinut menkkapillukin lemahtaa usein pahalta.

Vierailija
37/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti näin jos asuu yksin eikä muut ole huomauttelemassa hajusta.

Vierailija
38/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, jos ihmiset eivät peseydy säännöllisesti. Ei kai se vaikeaa ole käydä saunassa/suihkussa/kylvyssä, kuka mitenkin. Itse käyn normaalisti kerran päivässä suihkussa ja joka toinen päivä pesen hiukset. Jos lähden jonnekin, niin sitä ennen käyn suihkussa, mutta jos olen viettänyt koko päivän kotona, niin käyn suihkussa illalla.

Vierailija
39/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se sitten alkoi itkemään kun sanoin että minä en halua olla pahanhajuisen naisen kanssa, enkä myöskään sellaisen jolle pitää erikseen sanoa peseytymisestä, ja tämän päälle kuunnella jotain kiukutteluakin siitä että joutuu erikseen asiasta mainitsemaan.

ap

Vierailija
40/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suominaiset ei halua pitää huolta hygieniastaan? Minä käyn joka päivä aamulla ja illalla suihkussa. M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi