Nainen suuttui kun pyysin että kävisi suihkussa
En siis käskenyt saati mitenkään ilkeästi muutenkaan esittänyt asiaani, vaan nätisti pyysin että voisiko hän käydä suihkussa.
Onko muilla miehillä tämmösiä kokemuksia, kun nainen suuttuu aivan järjettömistä syistä?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on hygienian kanssa välillä aivan käsittämättömiä ongelmia. Se haju mikä joistain lähtee on yök. Mulla on muutama kaveri, jotka käyvät kuulemma suihkussa kolme kertaa viikossa. Välillä se näkyy enemmän hiuksissa ja välillä vähemmän ja haju on toisinaan puhdas hiki. Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten käsitystä hygieniassa.
Ihan oikein teit kun pyysit nätisti, että kävisi suihkussa. Mitä jos ottaisit joskus hänet mukaasi suihkuun? Tekisit tapahtumasta kivan?
Mulla on yks ns vihreä tuttu nainen joka ei käytä dödöä ja lemu on kamala välillä.
Ei tuollaista voi sanoa ystävälle eikä tuoreessa suhteessa. Toisaalta ihmettelen miten voi aloittaa suhteen ihmisen kanssa joka ei peseydy.
Yksi ystävä on tällainen joka suorastaan haiskahtaa kesäisin varsinkin. Hän ei varmaan itse haista hajuaan jonka syy selvisi kun vietimme aikaa samassa huoneessa eli ei käynyt suihkussa kuin joka kolmas tai neljäs päivä. Itse kävin aamuin illoin kun oli kova helle.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se sitten alkoi itkemään kun sanoin että minä en halua olla pahanhajuisen naisen kanssa, enkä myöskään sellaisen jolle pitää erikseen sanoa peseytymisestä, ja tämän päälle kuunnella jotain kiukutteluakin siitä että joutuu erikseen asiasta mainitsemaan.
ap
sä haiset varmaan sit kukkasille? :')
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, nainen haluaa rakkautta EHDOITTA. Tuoksuvana, haisevana, hajuttomana, kohtuuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista voi sanoa ystävälle eikä tuoreessa suhteessa. Toisaalta ihmettelen miten voi aloittaa suhteen ihmisen kanssa joka ei peseydy.
Yksi ystävä on tällainen joka suorastaan haiskahtaa kesäisin varsinkin. Hän ei varmaan itse haista hajuaan jonka syy selvisi kun vietimme aikaa samassa huoneessa eli ei käynyt suihkussa kuin joka kolmas tai neljäs päivä. Itse kävin aamuin illoin kun oli kova helle.
Eli mun olis pitänyt vaan kärsiä löyhkäävän naisen kanssa ja olla hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt se sitten alkoi itkemään kun sanoin että minä en halua olla pahanhajuisen naisen kanssa, enkä myöskään sellaisen jolle pitää erikseen sanoa peseytymisestä, ja tämän päälle kuunnella jotain kiukutteluakin siitä että joutuu erikseen asiasta mainitsemaan.
ap
sä haiset varmaan sit kukkasille? :')
Vaikea sanoa, kun ei kukaan ainakaan oo koskaan sanonut että haisisin ihan paskaltakaan.
Jotkut naiset on oikein tykänneet haistella mun ihoa, kun miehillä on mukamas joku ominaishaju tms.
Vierailija kirjoitti:
ap
Ymmärrettävästi loukkaantui. Yritä löytää itsellesi joku alkeellinen käytöstapaopas.
(nuuh nuuh) Suosittelen suihkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ymmärrettävästi loukkaantui. Yritä löytää itsellesi joku alkeellinen käytöstapaopas.
Hän tässä on huonosti käyttäytynyt enkä minä!
ap
ap tarttee herrasmiesalkeet kurssia tähän hätään kyllä.
Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.
huomaavaisempaa kirjoitti:
(nuuh nuuh) Suosittelen suihkua!
Miten toi on huomaavaisempaa kuin "voisitko käydä suihkussa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Omia kommenttejasi peukutat vielä heti ku jtn kommentoit! Ootko vähä trolli! LOL
Miettikää: Haiseminen on suhteellista ja kiinni meidän tottumuksista: https://yle.fi/aihe/a/20-10001744
Muutama vuosikymmen sitten mies sai haista vain hielle ja tupakalle.
ap varmaa sano et mene suihkuu tai jätän sut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ap. Nyt olet jäänyt pikkulapsitasolle. Varmaankaan et ole vielä 25 vuotta täyttänyt, joten aivosi onneksi ovat kehittymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.
No hyi hitto!
Vähän sama kun mies roikottaisi naulassa runkkurättiä, eihän sitä nyt aina tarvii paperille laueta kun voi hyvin käyttää yhtä rättiäkin kunnes se on jäykistynyt korpuksi!
ap on kuitenkin 40v takahuoneen pertti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei pese kunnolla ja pissa haisee housujen läpi.
Pitää kaiketi sitten alkaa pesee mulkku aina vessassa käynnin jälkeen lavuaarissa varsinkin jos on naisten luona vierailemassa, naiset ei sitten valita jos kulhosta löytyy munakarvoja.
Karvathan ajetaan nykyisin pois! Ja sänki - not allowed.
Onneksi tuo karvaton muoti on menossa ohitse ja luonnollisuus tulossa takaisin.
Itse kanssa pyrin käymään päivittäin pesulla, edes huuhtasemassa ilman saippuaa, kun ei joka päivä sitä viitsi käyttää kun iho kuivuu.