Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun pyysin että kävisi suihkussa

Vierailija
24.03.2023 |

En siis käskenyt saati mitenkään ilkeästi muutenkaan esittänyt asiaani, vaan nätisti pyysin että voisiko hän käydä suihkussa.

Onko muilla miehillä tämmösiä kokemuksia, kun nainen suuttuu aivan järjettömistä syistä?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on, jos ihmiset eivät peseydy säännöllisesti. Ei kai se vaikeaa ole käydä saunassa/suihkussa/kylvyssä, kuka mitenkin. Itse käyn normaalisti kerran päivässä suihkussa ja joka toinen päivä pesen hiukset. Jos lähden jonnekin, niin sitä ennen käyn suihkussa, mutta jos olen viettänyt koko päivän kotona, niin käyn suihkussa illalla.

Itse kanssa pyrin käymään päivittäin pesulla, edes huuhtasemassa ilman saippuaa, kun ei joka päivä sitä viitsi käyttää kun iho kuivuu.

Vierailija
42/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hygienian kanssa välillä aivan käsittämättömiä ongelmia. Se haju mikä joistain lähtee on yök. Mulla on muutama kaveri, jotka käyvät kuulemma suihkussa kolme kertaa viikossa. Välillä se näkyy enemmän hiuksissa ja välillä vähemmän ja haju on toisinaan puhdas hiki. Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten käsitystä hygieniassa.

Ihan oikein teit kun pyysit nätisti, että kävisi suihkussa. Mitä jos ottaisit joskus hänet mukaasi suihkuun? Tekisit tapahtumasta kivan?

Mulla on yks ns vihreä tuttu nainen joka ei käytä dödöä ja lemu on kamala välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi sanoa ystävälle eikä tuoreessa suhteessa. Toisaalta ihmettelen miten voi aloittaa suhteen ihmisen kanssa joka ei peseydy.

Yksi ystävä on tällainen joka suorastaan haiskahtaa kesäisin varsinkin. Hän ei varmaan itse haista hajuaan jonka syy selvisi kun vietimme aikaa samassa huoneessa eli ei käynyt suihkussa kuin joka kolmas tai neljäs päivä. Itse kävin aamuin illoin kun oli kova helle.

Vierailija
44/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se sitten alkoi itkemään kun sanoin että minä en halua olla pahanhajuisen naisen kanssa, enkä myöskään sellaisen jolle pitää erikseen sanoa peseytymisestä, ja tämän päälle kuunnella jotain kiukutteluakin siitä että joutuu erikseen asiasta mainitsemaan.

ap

sä haiset varmaan sit kukkasille? :')

Vierailija
45/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää, nainen haluaa rakkautta EHDOITTA. Tuoksuvana, haisevana, hajuttomana, kohtuuttomana.

Vierailija
46/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi sanoa ystävälle eikä tuoreessa suhteessa. Toisaalta ihmettelen miten voi aloittaa suhteen ihmisen kanssa joka ei peseydy.

Yksi ystävä on tällainen joka suorastaan haiskahtaa kesäisin varsinkin. Hän ei varmaan itse haista hajuaan jonka syy selvisi kun vietimme aikaa samassa huoneessa eli ei käynyt suihkussa kuin joka kolmas tai neljäs päivä. Itse kävin aamuin illoin kun oli kova helle.

Eli mun olis pitänyt vaan kärsiä löyhkäävän naisen kanssa ja olla hiljaa?

Vierailija
47/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt se sitten alkoi itkemään kun sanoin että minä en halua olla pahanhajuisen naisen kanssa, enkä myöskään sellaisen jolle pitää erikseen sanoa peseytymisestä, ja tämän päälle kuunnella jotain kiukutteluakin siitä että joutuu erikseen asiasta mainitsemaan.

ap

sä haiset varmaan sit kukkasille? :')

Vaikea sanoa, kun ei kukaan ainakaan oo koskaan sanonut että haisisin ihan paskaltakaan.

Jotkut naiset on oikein tykänneet haistella mun ihoa, kun miehillä on mukamas joku ominaishaju tms.

Vierailija
48/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ymmärrettävästi loukkaantui. Yritä löytää itsellesi joku alkeellinen käytöstapaopas. 

Vierailija
49/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nuuh nuuh) Suosittelen suihkua!

Vierailija
50/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ymmärrettävästi loukkaantui. Yritä löytää itsellesi joku alkeellinen käytöstapaopas. 

Hän tässä on huonosti käyttäytynyt enkä minä!

ap

Vierailija
51/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarttee herrasmiesalkeet kurssia tähän hätään kyllä.

Vierailija
52/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.

Vierailija
53/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaavaisempaa kirjoitti:

(nuuh nuuh) Suosittelen suihkua!

Miten toi on huomaavaisempaa kuin "voisitko käydä suihkussa?"

Vierailija
54/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Omia kommenttejasi peukutat vielä heti ku jtn kommentoit! Ootko vähä trolli! LOL

Vierailija
55/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää: Haiseminen on suhteellista ja kiinni meidän tottumuksista: https://yle.fi/aihe/a/20-10001744

Muutama vuosikymmen sitten mies sai haista vain hielle ja tupakalle.

Vierailija
56/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap varmaa sano et mene suihkuu tai jätän sut!

Vierailija
57/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ap. Nyt olet jäänyt pikkulapsitasolle. Varmaankaan et ole vielä 25 vuotta täyttänyt, joten aivosi onneksi ovat kehittymässä. 

Vierailija
58/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.

No hyi hitto!

Vähän sama kun mies roikottaisi naulassa runkkurättiä, eihän sitä nyt aina tarvii paperille laueta kun voi hyvin käyttää yhtä rättiäkin kunnes se on jäykistynyt korpuksi!

Vierailija
59/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kuitenkin 40v takahuoneen pertti

Vierailija
60/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei pese kunnolla ja pissa haisee housujen läpi.

Pitää kaiketi sitten alkaa pesee mulkku aina vessassa käynnin jälkeen lavuaarissa varsinkin jos on naisten luona vierailemassa, naiset ei sitten valita jos kulhosta löytyy munakarvoja.

Karvathan ajetaan nykyisin pois! Ja sänki - not allowed.

Onneksi tuo karvaton muoti on menossa ohitse ja luonnollisuus tulossa takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi