Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suuttui kun pyysin että kävisi suihkussa

Vierailija
24.03.2023 |

En siis käskenyt saati mitenkään ilkeästi muutenkaan esittänyt asiaani, vaan nätisti pyysin että voisiko hän käydä suihkussa.

Onko muilla miehillä tämmösiä kokemuksia, kun nainen suuttuu aivan järjettömistä syistä?

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.

Hyi hitto! Sillä samalla rätillä muutaman päivän välein alapään jälkeen???

Vierailija
62/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä tarvitse käydä suihkussa. Minulla on ainakin kylppärin naulakossa rätti, jonka kostutan ja sillä pyyhin kainalot, toosan seudun ja rintojen alapuolen päivittäin, suihkussa käyn ehkä neljän päivän välein.

No hyi hitto!

Vähän sama kun mies roikottaisi naulassa runkkurättiä, eihän sitä nyt aina tarvii paperille laueta kun voi hyvin käyttää yhtä rättiäkin kunnes se on jäykistynyt korpuksi!

Syö korppus tai tulee vihtaaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi hitto!

Vähän sama kun mies roikottaisi naulassa runkkurättiä, eihän sitä nyt aina tarvii paperille laueta kun voi hyvin käyttää yhtä rättiäkin kunnes se on jäykistynyt korpuksi!

Syö korppus tai tulee vihtaaa!

Samalla rätillä voi ihan hyvin myös nainen pyyhkiä mällit toosastaan aktin jälkeen, mitä vikaa muka, sehän on ekologista!

Vierailija
64/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat tosi saastaisia. Suihkussa täytyy käydä vähintään joka päivä ja kaikki vaatteet vaihdettava ja pestävä päivittäin.

Vierailija
65/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole mitään järkeä huomautella tuollaisesta. Jos ei toisen hygieniastandardit ole vaatimallasi tasolla, niin etsi joku jolla on.

Vierailija
66/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se söi sen korpun..

Vierailija
67/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näistä joidenkin jutuista mieleen kun joskus jonkun tinderellan kanssa juteltiin, niin hän sitten sanoi että hänelle riittää kun on samana päivänä pesty mulkku niin voi imeä sitä.

Itse sanoin että minä en ala kyllä mitään lettua nuolee ellei se ole suoraan suihkusta tullut.

Oli jotenkin hämmästyttävää, siis minä miehenä olin lähtökohtaisesti hygieenisempi kuin nainen.

Yäk, miten saastaisia jotkut osaa ollakin!

Vierailija
68/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee näistä joidenkin jutuista mieleen kun joskus jonkun tinderellan kanssa juteltiin, niin hän sitten sanoi että hänelle riittää kun on samana päivänä pesty mulkku niin voi imeä sitä.

Itse sanoin että minä en ala kyllä mitään lettua nuolee ellei se ole suoraan suihkusta tullut.

Oli jotenkin hämmästyttävää, siis minä miehenä olin lähtökohtaisesti hygieenisempi kuin nainen.

Yäk, miten saastaisia jotkut osaa ollakin!

😂

Vierailija
69/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö todellakaan tiedä, että naisille ei kannata sanoa kuin ainoastaan mitä he haluavat kuulla.

Seurustelen siis ison, haisevan lapsen kanssa?

Ei o pakko

Vierailija
70/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätti kertomatta että itse haisee ihan mämmiltä joka päivä enkä kestä sitä enää!

Pierutkin vaan mämmiä!

Suihkuki täynnä mämmiä!

Mikä vikana jos aina vaan mämmiä!

- Apn ex vaimo

Vierailija
71/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin palasaippuan sukkahousuun ja antaisin kunnolla ympäri kehoa ja sitten pesisin hänet väkisin.

Vierailija
72/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin palasaippuan sukkahousuun ja antaisin kunnolla ympäri kehoa ja sitten pesisin hänet väkisin.

Juuriharjalla kuuraisit?

Vierailija
73/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Rupesin miettimään näin 46-vuotiaana joidenkin pitkähköjen parisuhteiden jälkeen, toki nytkin suhteessa, että ei minulla ole kokemusta tuollaisesta.

Monia miehiä on jäänyt rannalle ruikuttamaankin, mutta eivät hekään ole lyhyemmällä tuttavuudella suinkaan likaisia tai epäsiistejä olleet.

Minua ei ole kukaan hygieniarajoittunut edes lähestynyt koskaan. Käyn itse aina, siis myös keuhkokuumeessa tai jalka poikki, ihan aina joka päivä suihkussa. Ja helteellä vähintään kahdesti.

Alapesu on must suihkulla joka ikisen vessakäynnin jälkeen ellen ole marjametsässä tai päivävaelluksella. Ja tietenkin minun vaatteeni ovat myös puhtaat.

Mietin nyt suoraan sanoen sitä, että kun vakka valitsee kantensa ja kun ei ole ollut ollenkaan vähemmän peseytyviä nuo minun miehenikään, niin olisiko joillakin teistä itsellännekin se hygienia kuitenkin vähän sinnepäin ja siksi jo valinnan hetkellä on mennyt pieleen?

Eivät kai mitkään rantojen naiset tai miehet lähesty edes puhtaita ja siistejä ihmisiä romanttisesti? Miten sitä edes päätyisi yhteen jonkun hajumooseksen kanssa?

Vierailija
74/113 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pms kiukuttelua

Vierailija
75/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa. Rupesin miettimään näin 46-vuotiaana joidenkin pitkähköjen parisuhteiden jälkeen, toki nytkin suhteessa, että ei minulla ole kokemusta tuollaisesta.

Monia miehiä on jäänyt rannalle ruikuttamaankin, mutta eivät hekään ole lyhyemmällä tuttavuudella suinkaan likaisia tai epäsiistejä olleet.

Minua ei ole kukaan hygieniarajoittunut edes lähestynyt koskaan. Käyn itse aina, siis myös keuhkokuumeessa tai jalka poikki, ihan aina joka päivä suihkussa. Ja helteellä vähintään kahdesti.

Alapesu on must suihkulla joka ikisen vessakäynnin jälkeen ellen ole marjametsässä tai päivävaelluksella. Ja tietenkin minun vaatteeni ovat myös puhtaat.

Mietin nyt suoraan sanoen sitä, että kun vakka valitsee kantensa ja kun ei ole ollut ollenkaan vähemmän peseytyviä nuo minun miehenikään, niin olisiko joillakin teistä itsellännekin se hygienia kuitenkin vähän sinnepäin ja siksi jo valinnan hetkellä on mennyt pieleen?

Eivät kai mitkään rantojen naiset tai miehet lähesty edes puhtaita ja siistejä ihmisiä romanttisesti? Miten sitä edes päätyisi yhteen jonkun hajumooseksen kanssa?

Meinaatko siis, että on olemassa vain kokoajan pahalta haisevia ja kokoajan hyvältä haisevia ihmisiä, välissä on vain iso tyhjä aukko?

Vierailija
76/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisiko sen alapää sillille?

Vierailija
77/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskit vain pestä sillin hajun pois ja siitä suuttui mokoma.

Vierailija
78/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huno avaus! Keksi parempaa. 

Vierailija
79/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huono avaus vaan tällaista oikeasti sattuu. Ystäväni ex oli tällainen; huomautteli ystävälleni jatkuvasti suihkussakäynnistä, vaikka ystäväni ei todellakaan ole mikään epäsiisti eikä haisuli. Kyllähän se rupeaa rassaamaan.

Vierailija
80/113 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on hygienian kanssa välillä aivan käsittämättömiä ongelmia. Se haju mikä joistain lähtee on yök. Mulla on muutama kaveri, jotka käyvät kuulemma suihkussa kolme kertaa viikossa. Välillä se näkyy enemmän hiuksissa ja välillä vähemmän ja haju on toisinaan puhdas hiki. Mä en voi kuin ihmetellä ihmisten käsitystä hygieniassa.

Ihan oikein teit kun pyysit nätisti, että kävisi suihkussa. Mitä jos ottaisit joskus hänet mukaasi suihkuun? Tekisit tapahtumasta kivan?

Jos naisen ominaistuoksu on miehestä paha, se ei parane pesemällä vaan kehosi ilmaisee, että juuri tämän naisen kanssa ei pidä harrastaa seksiä, vaikka hän olisi saatavilla. Pakkosuihkuilla epäsopivasta naisesta steriloidaan miehelle seksinukke. Sama tietysti sukupuolet vaihtaen toisinkin päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme