Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelin joskus miksi pitkähiuksiset harvoin pitävät hiuksiaan vapaana, en ihmettele enää

Vierailija
24.03.2023 |

Pitkillä hiuksilla tarkoitan nyt siis vähintään puoleenselkään ulottuvia hiuksia...

Olen aina ihaillut pitkiä hiuksia, ja ihmetellyt miksi niin harvoin pitkähiuksiset antavat tukkansa olla täysin auki, vaan aina se on jotenkin kiinni, letillä, nutturalla tai vähintään ponnarilla.

No, nyt kun omat hiukset vihdoin alkavat olla pitkät, en enää ihmettele miksei niitä välttämättä halua pitää aukinaisina.

Hiukset ovat aina; takin vetoketjun välissä, olkalaukun hihnan välissä, turvavyön välissä, sähköisinä ympäri naamaa, ja paras oli kun avatessani auton sivuikkunaa hetkeksi ajessani, ja taas sulkiessani sen, huomasin että osa hiuksistani lensi ilmavirran mukana ja jäi sitten ikkunan väliin kun ikkuna sulkeutui.

:D

Myös yöllä aina kun käännän kylkeä, herään siihen että hiukset kietoutuvat kaulan ympärille ja niitä pitää sitten nostella pään päälle tyynylle...

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne on niin tuhannen takussa.

Vierailija
2/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina hiukset auki enkä tunnista ongelmaa. Yöksi hiukset laitetaan letille eikä riuhdota niitä nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikä omani ainakaan laskeudu mitenkään tasaisen siististi. Luonnonkiharat sojottaa aina epätasaisesti jonnekkin päin. Helpompi vaan aamulla vetää sotkunuttura.

Vierailija
4/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri.

Vierailija
5/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina hiukset auki enkä tunnista ongelmaa. Yöksi hiukset laitetaan letille eikä riuhdota niitä nukkuessa.

Sulla kuitenkin siis on vähintään puoleen selkään ulottuvat hiukset?

Millään long bob - mitalla ei vielä tätä ongelmaa esiinny, vaikka kampaajat jo määrittelevätkin ne pitkiksi hiuksiksi.

Ap

Vierailija
6/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän auki melkein aina ja hiukset on yli puolen selän, noin 15 cm tissien yli. Treenatessa pidän kiinni kun jää aina noiden jumppakuminauhojen väliin. Muuten ei ole tiellä, mut autossa jää aina hiuksia oven väliin D':

Vierailija
7/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulla oli peffaan saakka hiukset ja aina auki. Siinähän ne mukana kulkivat ja varmaan katseitakin keräsivät.

Vanhemmiten pituus vain harteille, mutta pakko pitää kiinni. Hiuslaatu on muuttunut, en siedä hiuksia siellä ja täällä. Yöksi korkea ponnari, joten kaikki hallinnassa!

Vierailija
8/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit yöllä pitää hiuksia letillä?? Kuulostaa tosi epäkäytännölliseltä.

Olen itse pitkätukkainen ja pidän tukkaa lähes aina auki, mutta ei siitä yleensä mitään ongelmia tule. Pahin ongelma on varmaan se, että kesällä tuulisella ilmalla jäätelöä syödessä hiukset voivat lentää jäätelöön. Mutta sitäkin opin varomaan jo lapsena.

Vierailija
9/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla kuitenkin siis on vähintään puoleen selkään ulottuvat hiukset?

Millään long bob - mitalla ei vielä tätä ongelmaa esiinny, vaikka kampaajat jo määrittelevätkin ne pitkiksi hiuksiksi.

Ap

Ovat vyötärömittaiset.

Vierailija
10/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää katsoa ennen ulos lähtemistä sääennuste. Jos tuulee enemmän kuin 3m/s, on ihan tuhoon tuomittu idea jättää tukka auki. 

Vierailija
11/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitkätukkainen ja pidän tukkaa lähes aina auki, mutta ei siitä yleensä mitään ongelmia tule. Pahin ongelma on varmaan se, että kesällä tuulisella ilmalla jäätelöä syödessä hiukset voivat lentää jäätelöön. Mutta sitäkin opin varomaan jo lapsena.

Miten letti on epäkäytännöllinen?? On kaikkein hellävaraisin hiuksille yöllä. Itse ihmettelen sitä kuinka jotkut kertovat laittavansa hiukset tyynyn yli. Nukkuvat ilmeisesti liikkumatta koko yön?

Vierailija
12/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostat edustusvaimolta, jonka elämäntehtävä on letitellä hiuksia, meikkailla ja pyörittää pyllyä.

Vierailija
13/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tuollaista tapahdu ongelmaksi asti. Nukkumunenkin on ihan helppoa hiukset auki. Ei ne jää takin vetoketjun väliin kun siirtää ne ensin pois tieltä. Hiukset lähes aina auki mä painan.

Vierailija
14/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hiuksia auki juuri koskaan. Mun tukka on sellainen höttöpörrö, ei se pysy hetkeäkään aloillaan.

Vierailija
15/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pitkät hiukset niitä hiuksia löytyy mistä vaan jopa peffan sisältä

Vierailija
16/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni pitää hiuksia aina auki. Ne on vyötärölle. Samoin tein itse nuorena.

Nykyään on mulla pitkät edelleen. Mulla on lähes aina kiinni. En jaksa varoa, mihin ne osuvat kumartuessani jne. Yöllä en saa nukuttua hiukset auki, kun ne menee kaulan ympäri ja jää alleni, kun yritän kääntyä jne.

Vierailija
17/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, istuma asennon vaihto kun hiuksrt jää tuolin selkämyksen ja selän väliin jumiin, jne. Rasitavinta ikinä oli kuitenkin pesut. Kesti tuntikausia kuivua ja se oli epämukava tunne, jotain pyyhettäkö pitäisi niskassa pitää. Ja jos meni nukkumaan märin hiuksin, aamulla oli tyyny edelleen märkä ja hiukset vieläkin kosteat, vielä tyyliin tunti kuovumosta herättyä,koska mihin ne nyt tyynyä vasten kuivuisivat. Rasittavaa. Tosin minulla kampaajien mukaan on myös paksu tukka ja lyhyenäkin sitoo kuulemma paljon vettä. Nyt on polkka tällä hetkellä.

Vierailija
18/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten letti on epäkäytännöllinen?? On kaikkein hellävaraisin hiuksille yöllä. Itse ihmettelen sitä kuinka jotkut kertovat laittavansa hiukset tyynyn yli. Nukkuvat ilmeisesti liikkumatta koko yön?

Sitten ei ainakaan voisi nukkua selällään, koska letti painaisi niskaan.

Vierailija
19/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Oon välillä miettinyt, että oonko vaan jotenkin superkömpelö, kun saan aina hiukseni tarttumaan milloin minnekin ja moni muu tuntuu vetävän hiukset auki ilman ongelmaa. 

Vierailija
20/103 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuulostat edustusvaimolta, jonka elämäntehtävä on letitellä hiuksia, meikkailla ja pyörittää pyllyä.

Millä perusteella? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän