Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehonkielen asiantuntija: Sanna Marin muuttuu hillitystä aggressiiviseksi, kun keskustelijoita on monia: "Aivan erilainen esiintyjä"

Vierailija
24.03.2023 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-asiantuntija-sanna-mari…

Sallisen mukaan jokainen puolueen puheenjohtaja vastaa kritiikkiin eri tavoin. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo esimerkiksi kääntää katseensa toiseen suuntaan, ja Riikka Purra ottaa taas kriitikin vastaan hymyllä.

Marinilla on tähän aivan oma tapansa.

Marinilla tulee helposti se, että hän suuntaa aggression toiseen suuntaan, osoittaa esimerkiksi kädellä tai sormella.

*********'

Onko poliittinen kulttuuri muuttumassa?

Kommentit (479)

Vierailija
161/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä edellisten pääministerien kehonkieli ole kiinnostanut ketään.

Ulkonäkökeskeistä on nykyinen lehtien tekeminen.

Oispa kiva nähdä joskus juttu "Sale piti käsiä selän takana. Se kertoo pidätellystä aggressiosta". Mutta eipä sellaista juttua tehdä. Kun näitä horinoita tehdään vain naispoliitikoista.

Vierailija
162/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva nähdä joskus juttu "Sale piti käsiä selän takana. Se kertoo pidätellystä aggressiosta". Mutta eipä sellaista juttua tehdä. Kun näitä horinoita tehdään vain naispoliitikoista.

Kyllä Salen itsehillinnän ongelmista on mediassa puhuttu. Ja kerrottu kaikenlaisia toimittajien kokemuksia Salen kyseenalaisesta käytöksestä.

Sannan kohdalla se raivoisa käyttäytyminen on niin silmiinpistävää, että on täysin selvää, että sen syistä syntyy keskustelua ja sitä taivastellaan paheksuen. Kuka tahansa, joka lähtee siihen tyyliin meuhkaamaan, saa kuulla "horinoita" käytöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiohan instituutiona on iso mafia, joka perustuu puhtaasti väkivaltaan. Politiikka on näin ollen laillistettua väkivaltaa. Siihen verrattuna joku sormen heristely on pikkujuttu.

Vierailija
164/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin paljon parempi, että Petteri puhuu monotonisesti kuin robotti eikä koskaan näytä tunteitaan. Liekö edes ihminen koko mies.

Tunteet ovat hyvä asia, se voi yllättää oikeistolaiset, että joskus voi näyttää tunteitaankin eikä vain kylmästi laskea tilastoista, kuinka monta ihmistä nyt voisi ajaa köyhyyden partaalle ja sillan alle.

Puhut kummallisesti. Minä en äänestä eikä minulla ole mitään hyvää sanottavaa enää politiikasta.

Mutta Orposta tykkään persoonana. Ajattelen, että kokoomuslaisten tarkoitus on ainaostaan viedä rahat köyhiltä, mutta en voi olla pitämättä Orposta. Hänessä on jotain pikkupoikamaista ja hänellä on huumorintajua. Katsokaa tarkaan niin huomaatte.

Marin on ihmetyttänyt minua koko ajan. Marin on kuvankaunis ja luultavasti siitä johtuu suosio.

Mutta oikeasti aikuistuneet ihmiset eivät aikuistuttuaan enää palvo henkilöitä. Itse en edes lapsena palvonut ketään,en esiintyviä taiteilijoita ym. jne. Minua kiinnosti ainoastaan se, MITEN joku tekee musiikkia.

Minua politiikassa aikoinaan kiinnosti vain se, MITEN poliitikko hoitaa työnsä, kun kyse on kansakunnasta.

Marinin puuhat eivät ole vakuuttaneet.

Se mikä häiritsi, oli, että mietin miksi hän on kuin robotti ja puhuu kuin robotti.Että onko tuolla naisella mitään inhimillisiä tunteita ja minkäänlaista huumorintajua? Kuka hän on?

En voi väittää, että Marin on narsisti, koska en tunne häntä. Tekisin siinä epäoikeudenmukaisesti, jos sellaista väittäisin.

Mutta itselläni toinen suku on narsistinen ja aivan kauheat  kokemukset narsisteista. Jos Marin on narsisti, ei ihme,ettei hän ole vakuuttanut minua.

Pelottaa Marinin puolesta, miten hän selviää jos ei pääse uudelleen pääministeriksi.

Marinin fanit: tehkää jotain ja tukekaa idolianne henkisesti. Suoraan sanoen pelkään hänen puolestaan.

Onkos sulla lääkityksesi ihan kunnossa. 

Puhut kuin neuvostoliittolainen. Kun tulee liian hankala ja kipeä teksti joka osuu kenties maaliin, venäläinen vastaus on juuri tuollainen, kuin sinun vastauksesi.

Tarkoitus ei ollut kuitenkaan loukata.

Sanna Marin pärjää tulevaisuudessakin ja hän on kautta aikojen ainut laatuisin ministeri. Kukaan mies ei olisi voinut noin hyvin pärjätä korona-aikoja kuin hän pärjäsi. 

Miksi väestöön suhteutettu koronakuolleisuus on sitten Suomessa maailman suurin? Kuolleisuus lähti nousuun heti, kun Marin sanoi, että on aika elää ja kokea ja suojakeinot poistettiin käytöstä. Italiassa on tehty tutkimus, jonka mukaan hepa-suodattimien lisääminen ilmanvaihtokoneisiin laski koronatartuntoja kouluissa 82 %. Kaikki Suomessa tuotetut ilmanpuhdistimet menivät viime keväänä vientiin Saksaan, kun ne haluttiin saksalaisiin kouluihin. Marinin koronapolitiikan perusteella suomalaislasten ja muun väestön suorastaan toivottiin sairastuvan. Ja nyt tiedelehdet julkaisevat maailmalla, millainen virhe koronan torjumattomuus on ollut, sillä sairastettu tai useasti sairastettu korona lisää muita kroonisia sairauksia, kuten diabetes, sydämen toimintahäiriöt, aivoinfarktit, maksan ja munuaisten toimintahäiriöt. Lue tiedelehtiä, tiedät sosialistisesta koronan torjumattomuudesta enemmän. 

Sulkutilat kyllä palautettiin sitä elämis- ja kokemislausuntoa seuraavana talvena, laihoin tuloksin. Se teiltä piraattipöhköiltä tuntuu aina sopivasti "unohtuvan".

Julkisten tilojen ilmanvaihtoa kyllä saisi parantaa, mutta muun touhottamisen voi suosiolla lopettaa.

Vierailija
165/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin kokee vaalitentit henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.

Hänhän on pääministeri Luojan tahdosta.

Ei vaan Rinteen vappusataslupailujen ansiosta todella täpärän vaalivoitoin ja sen jälkeisen Rinteen pääministerimokailujen seurauksena pidetyn demarien todella täpärän puheenjohtajavaalien marinistien masinoiman vaalivoiton ansiosta. Sinnehän haalittiin mm sairaslomallaan "ihmeparanemisen" kokenut potkut saanut sdp-ministeri Paatero lupaamalla hänelle salkku takaisin jos tulee marinia äänestämään pj:ksi.

Sattumapääministerin prototyyppi.

Vierailija
166/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee varmaan juorulehdiltä analyysit Marinin käsialasta ja ulostenäytteestä.

Joku paparazzi varmaan jo kyttää puskassa odottamassa.

Vierailija
167/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin kuulemma sekosi ja heitteli meikkipöydän lattialle Ylen meikkaamossa.

Mikä juttu tämä on?

Eiköhän se ole puppujuttu. Yksi monista. Likaista on eräillä peli.

Vierailija
168/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen pakkomielle käy taas kierroksilla. Ihme reppanoita.

Vierailija
169/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin ei yksinkertaisesti kestä sitä, jos häntä tai hänen näkemyksiään arvostellaan. Häneltä itseltään loppuvat argumentit ja hän alkaa huutaa sormi ojossa ja naama punaisena. Vaalitenteissä hän pärjäsi kaikista huonoiten hermojensa osalta. Muut puoluejohtajat osasivat väitellä keskenään kiihtymättä.

Vierailija
170/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Salen itsehillinnän ongelmista on mediassa puhuttu. Ja kerrottu kaikenlaisia toimittajien kokemuksia Salen kyseenalaisesta käytöksestä.

Sannan kohdalla se raivoisa käyttäytyminen on niin silmiinpistävää, että on täysin selvää, että sen syistä syntyy keskustelua ja sitä taivastellaan paheksuen. Kuka tahansa, joka lähtee siihen tyyliin meuhkaamaan, saa kuulla "horinoita" käytöksestään.

On puhuttu, on mainittu äijän itkettäneen henkilökuntaa, ja ilmiselvää on kärsimätön luonteenlaatu, ilmeisesti vieläpä sukuvikakin. Mutta kaikki tämä havainnointi ei vaikuta mitään. Marin sen sijaan naisena on välittömästi grillivartaassa, oli syy miten huono hyvänsä. 

Vierailija
171/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin paljon parempi, että Petteri puhuu monotonisesti kuin robotti eikä koskaan näytä tunteitaan. Liekö edes ihminen koko mies.

Tunteet ovat hyvä asia, se voi yllättää oikeistolaiset, että joskus voi näyttää tunteitaankin eikä vain kylmästi laskea tilastoista, kuinka monta ihmistä nyt voisi ajaa köyhyyden partaalle ja sillan alle.

Puhut kummallisesti. Minä en äänestä eikä minulla ole mitään hyvää sanottavaa enää politiikasta.

Mutta Orposta tykkään persoonana. Ajattelen, että kokoomuslaisten tarkoitus on ainaostaan viedä rahat köyhiltä, mutta en voi olla pitämättä Orposta. Hänessä on jotain pikkupoikamaista ja hänellä on huumorintajua. Katsokaa tarkaan niin huomaatte.

Marin on ihmetyttänyt minua koko ajan. Marin on kuvankaunis ja luultavasti siitä johtuu suosio.

Mutta oikeasti aikuistuneet ihmiset eivät aikuistuttuaan enää palvo henkilöitä. Itse en edes lapsena palvonut ketään,en esiintyviä taiteilijoita ym. jne. Minua kiinnosti ainoastaan se, MITEN joku tekee musiikkia.

Minua politiikassa aikoinaan kiinnosti vain se, MITEN poliitikko hoitaa työnsä, kun kyse on kansakunnasta.

Marinin puuhat eivät ole vakuuttaneet.

Se mikä häiritsi, oli, että mietin miksi hän on kuin robotti ja puhuu kuin robotti.Että onko tuolla naisella mitään inhimillisiä tunteita ja minkäänlaista huumorintajua? Kuka hän on?

En voi väittää, että Marin on narsisti, koska en tunne häntä. Tekisin siinä epäoikeudenmukaisesti, jos sellaista väittäisin.

Mutta itselläni toinen suku on narsistinen ja aivan kauheat  kokemukset narsisteista. Jos Marin on narsisti, ei ihme,ettei hän ole vakuuttanut minua.

Pelottaa Marinin puolesta, miten hän selviää jos ei pääse uudelleen pääministeriksi.

Marinin fanit: tehkää jotain ja tukekaa idolianne henkisesti. Suoraan sanoen pelkään hänen puolestaan.

Onkos sulla lääkityksesi ihan kunnossa. 

Puhut kuin neuvostoliittolainen. Kun tulee liian hankala ja kipeä teksti joka osuu kenties maaliin, venäläinen vastaus on juuri tuollainen, kuin sinun vastauksesi.

Tarkoitus ei ollut kuitenkaan loukata.

Sanna Marin pärjää tulevaisuudessakin ja hän on kautta aikojen ainut laatuisin ministeri. Kukaan mies ei olisi voinut noin hyvin pärjätä korona-aikoja kuin hän pärjäsi. 

Eipä taida olla sukupuolikysymys tämäkään. Ja narsistisia pyrkyreitä löytyy molemmistsa (kaikista) sukupuolista yhtä lailla. Valitettavasti.

Ei löydy yhtäläisesti. Naisissa narsismi on paljon harvinaisempaa, ja sitä kummallisempaa on se pauhu, jolla viitteitä sellaisesta etsitään jokaisesta naisesta, joka valtaa vähänkään käyttää. Valitettavasti.

Vierailija
172/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoru-ukot taas vauhdissa.

Ei muuta elämää, kuin kytätä pääministeriä ja supatella sen tekemisistä, kuin vanhainkodissa olisivat.

Vierailija
173/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että nuo on kovia kilpailutilanteita noille puheenjohtajille ja paineet ovat kaikille kovat noissa tilanteissa. Jokainen reagoi sitten vähän eri tavoin noihin haasteisiin.

Kandee ottaa ihan rauhallisesti siellä kotikatsomoissa. Harkimo nyt oli kuitenkin ainut, joka lähtee kävelemään ulos kesken lähetyksen? Antaa toisten paukuttaa salansäilää, mitä väliä? Jokainen kuitenkin äänestää omantuntonsa mukaan:)

Vierailija
174/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin käyttäytyy yksiselitteisesti huonosti ja öykkärimäisesti. Keskustelun taito puuttuu häneltä kokonaan, eli ei kykene kuuntelemaan muita ja ymmärtämään toisia ajatustapoja kuin omaansa, kritiikkiin reagoi primitiivisellä aggressiolla. Kylmäävää ajatella häntä kasvattajana, tosin vaikuttaa siltä että hän ei ole juurikaan läsnä oman lapsensa arjessa. Olen kyllä huolissani siitä, jos tällainen käytös vetoaa suureen osaan äänestäjistä. Mitä se kertoisi yhteiskunnastamme?

Tämä.

Politiikassa debatti pitäisi käydä asioista. Ottaako Marin asiat henkilökohtaisesti, kun suhtautuu tuollaisella raivopäisyydellä asioihin, joita hän "ammattinsa" takia joutuu käsittelemään päivittäin?

Eikö puolue ole lainkaan huolissaan pääministerin henkisestä tilasta? Hän on kuin teini-ikäinen, angstinen kakara.

No minun osaltani tämä asia on taputeltu Marinin ansiosta. Ääneni saa PS.

Mä kävin jo äänestämässä PS tänään. Kiitos Marinin vaalityön.

Näin myös minä. Elämäni ensimmäinen ääni persuille, mutta Sanna Marin teki vaalityön ja käänsi pääni.

Mietin vain, että onkohan meitä kaappipersuja ehkä useampia kun ajatellaan?

Vierailija
175/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoru-ukot taas vauhdissa.

Ei muuta elämää, kuin kytätä pääministeriä ja supatella sen tekemisistä, kuin vanhainkodissa olisivat.

Persujen puoluekokouksessa sovittiin että nyt pari ilkeää avausta Marinista ja satoja yläpeukkuja, jos rikosilmoitusta poikii niin puolue maksaa.

Vierailija
176/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin käyttäytyy yksiselitteisesti huonosti ja öykkärimäisesti. Keskustelun taito puuttuu häneltä kokonaan, eli ei kykene kuuntelemaan muita ja ymmärtämään toisia ajatustapoja kuin omaansa, kritiikkiin reagoi primitiivisellä aggressiolla. Kylmäävää ajatella häntä kasvattajana, tosin vaikuttaa siltä että hän ei ole juurikaan läsnä oman lapsensa arjessa. Olen kyllä huolissani siitä, jos tällainen käytös vetoaa suureen osaan äänestäjistä. Mitä se kertoisi yhteiskunnastamme?

Tämä.

Politiikassa debatti pitäisi käydä asioista. Ottaako Marin asiat henkilökohtaisesti, kun suhtautuu tuollaisella raivopäisyydellä asioihin, joita hän "ammattinsa" takia joutuu käsittelemään päivittäin?

Eikö puolue ole lainkaan huolissaan pääministerin henkisestä tilasta? Hän on kuin teini-ikäinen, angstinen kakara.

Näin myös minä. Elämäni ensimmäinen ääni persuille, mutta Sanna Marin teki vaalityön ja käänsi pääni.

No kuule, sehän nähdään parin viikon päästä. Voi tulos yllättää.

Vierailija
177/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusperssuolinkaisilla on täysi paniikki päällä!

Vierailija
178/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä persu, siellä vilppi, valhe ja Putinin viides kolonna.

Vierailija
179/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Klassinen "ikinä ennen en ole persuja äänestänyt, mutta NYT!"

Säälittävän läpinäkyvää persujen puoluetoimintaa. Kun osaisitte edes tehdä tuon fiksusti, mutta ei.

Vierailija
180/479 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympin tytön on oltava aina oikeassa menipä se sitten sylki suusta roiskuen räyhäämiseksi. Olemmeko kenties ensimmäinen maa, josta löytyy yli-ihminen?

Taitaa olla niin, että ensimmäistä kertaa Suomessa on poliitikko, jolla on itsetuntoa ja esiintymisvarmuutta. Suomalaiset ovat niin tottuneet nöyristelevään "takapenkin taavin" asemaan, että ovat nyt ihmeissään! Hyvä Sanna Marin!!

Marinin puoluetoimisto taas kirjoittelemassa. Tätä samaa sontaa ollut koko Marinin kauden. Onhan tuo järjetöntä, että ihminen on niin heikko, että pitää kirjoittaa itseään pönkittäviä viestejä.