Kehonkielen asiantuntija: Sanna Marin muuttuu hillitystä aggressiiviseksi, kun keskustelijoita on monia: "Aivan erilainen esiintyjä"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-asiantuntija-sanna-mari…
Sallisen mukaan jokainen puolueen puheenjohtaja vastaa kritiikkiin eri tavoin. Kokoomuksen puheenjohtaja Petteri Orpo esimerkiksi kääntää katseensa toiseen suuntaan, ja Riikka Purra ottaa taas kriitikin vastaan hymyllä.
Marinilla on tähän aivan oma tapansa.
Marinilla tulee helposti se, että hän suuntaa aggression toiseen suuntaan, osoittaa esimerkiksi kädellä tai sormella.
*********'
Onko poliittinen kulttuuri muuttumassa?
Kommentit (479)
PS VOITONJUHLAT!
JYTJY! JYTKY! JYTKY!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspersuloisilla on nyt täysi paniikki päällä...
Sanna on maalannut demarit nurkkaan, kun poltti sillat molempiin tarpeellisiin hallituskumppanipuolueisiin. Vaikka demarit voittaisi vaalit, niin demareiden ympärille ei välttämättä syntyisi hallitusta. Kävisi kuten Ruotsissa, missä demarit voitti vaalit muttei päässyt hallitukseen. Jos nyt niin käy Suomessa, niin Sannaa saa kiitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin käyttäytyy yksiselitteisesti huonosti ja öykkärimäisesti. Keskustelun taito puuttuu häneltä kokonaan, eli ei kykene kuuntelemaan muita ja ymmärtämään toisia ajatustapoja kuin omaansa, kritiikkiin reagoi primitiivisellä aggressiolla. Kylmäävää ajatella häntä kasvattajana, tosin vaikuttaa siltä että hän ei ole juurikaan läsnä oman lapsensa arjessa. Olen kyllä huolissani siitä, jos tällainen käytös vetoaa suureen osaan äänestäjistä. Mitä se kertoisi yhteiskunnastamme?
Tämä.
Politiikassa debatti pitäisi käydä asioista. Ottaako Marin asiat henkilökohtaisesti, kun suhtautuu tuollaisella raivopäisyydellä asioihin, joita hän "ammattinsa" takia joutuu käsittelemään päivittäin?
Eikö puolue ole lainkaan huolissaan pääministerin henkisestä tilasta? Hän on kuin teini-ikäinen, angstinen kakara.
No minun osaltani tämä asia on taputeltu Marinin ansiosta. Ääneni saa PS.
Mä kävin jo äänestämässä PS tänään. Kiitos Marinin vaalityön.
Näin myös minä. Elämäni ensimmäinen ääni persuille, mutta Sanna Marin teki vaalityön ja käänsi pääni.
Mietin vain, että onkohan meitä kaappipersuja ehkä useampia kun ajatellaan?
Täällä kans yksi kaappipersu. Demareita en olisi äänestänyt muutenkaan, mutta tuo Sannan julistaminen, ettei demarit mene samaan hallitukseen persujen kanssa, sai minut äänestämään persuja. Ja mä olen sentään ollut yleensä Kokoomuksen kannattaja. Yllätin vähän itsenikin. En voi hyväksyä tuollaista demokratian polkemista tai Sanna vissiin luulee olevana jo joku diktaattori jonka ei tarvitse välittää demokratiasta. Demokratiaan kuuluu nimittäin se, että ensin käydään vaalit, lasketaan äänet ja katsotaan kuka voitti. Sen jälkeen mietitään kuka alkaa muodostamaan hallitusta. Mutta Sanna-tyttönen se asettelee ehtoja ennenkuin vaalien tulos on edes selvillä. Toivon demareilla rökäletappiota.
Mene enään kovin pitkään kun jo julkisuutta kannattava hehkeys jo alkaa katoamaan ja muuttuu jo monen silmissä vain jo kiukkuiseksi eukoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä edellisten pääministerien kehonkieli ole kiinnostanut ketään.
Ulkonäkökeskeistä on nykyinen lehtien tekeminen.Oispa kiva nähdä joskus juttu "Sale piti käsiä selän takana. Se kertoo pidätellystä aggressiosta". Mutta eipä sellaista juttua tehdä. Kun näitä horinoita tehdään vain naispoliitikoista.
Kyllä Salen itsehillinnän ongelmista on mediassa puhuttu. Ja kerrottu kaikenlaisia toimittajien kokemuksia Salen kyseenalaisesta käytöksestä.
Sannan kohdalla se raivoisa käyttäytyminen on niin silmiinpistävää, että on täysin selvää, että sen syistä syntyy keskustelua ja sitä taivastellaan paheksuen. Kuka tahansa, joka lähtee siihen tyyliin meuhkaamaan, saa kuulla "horinoita" käytöksestään.
On puhuttu, on mainittu äijän itkettäneen henkilökuntaa, ja ilmiselvää on kärsimätön luonteenlaatu, ilmeisesti vieläpä sukuvikakin. Mutta kaikki tämä havainnointi ei vaikuta mitään. Marin sen sijaan naisena on välittömästi grillivartaassa, oli syy miten huono hyvänsä.
Niin on kuulemma Sannakin. Kun esim. Kesärantaan kutsutaan vieraita, niin listat kutsutuista pitää olla etukäteen turvamiehiä tiedossa. Arvaa onko silloin, kun festareilta haalitaan kaikenlaisia puolituttuja mukaan. Voit arvata mikä säätö tällöin syntyy, ja ketkä ovat saaneet kuulla kunniansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä edellisten pääministerien kehonkieli ole kiinnostanut ketään.
Ulkonäkökeskeistä on nykyinen lehtien tekeminen.Oispa kiva nähdä joskus juttu "Sale piti käsiä selän takana. Se kertoo pidätellystä aggressiosta". Mutta eipä sellaista juttua tehdä. Kun näitä horinoita tehdään vain naispoliitikoista.
Kyllä Salen itsehillinnän ongelmista on mediassa puhuttu. Ja kerrottu kaikenlaisia toimittajien kokemuksia Salen kyseenalaisesta käytöksestä.
Sannan kohdalla se raivoisa käyttäytyminen on niin silmiinpistävää, että on täysin selvää, että sen syistä syntyy keskustelua ja sitä taivastellaan paheksuen. Kuka tahansa, joka lähtee siihen tyyliin meuhkaamaan, saa kuulla "horinoita" käytöksestään.
On puhuttu, on mainittu äijän itkettäneen henkilökuntaa, ja ilmiselvää on kärsimätön luonteenlaatu, ilmeisesti vieläpä sukuvikakin. Mutta kaikki tämä havainnointi ei vaikuta mitään. Marin sen sijaan naisena on välittömästi grillivartaassa, oli syy miten huono hyvänsä.
Niin on kuulemma Sannakin. Kun esim. Kesärantaan kutsutaan vieraita, niin listat kutsutuista pitää olla etukäteen turvamiehiä tiedossa. Arvaa onko silloin, kun festareilta haalitaan kaikenlaisia puolituttuja mukaan. Voit arvata mikä säätö tällöin syntyy, ja ketkä ovat saaneet kuulla kunniansa.
Demariprinsessa teki koko pääministeri-instituutiosta nolon monella tavalla. Ei ole arvokas enää senkään vertaa kuin ennen. Toki Jyrki Katainen ja Juha Sipiläkin pääministerin irvikuvia olivat, eipä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin käyttäytyy yksiselitteisesti huonosti ja öykkärimäisesti. Keskustelun taito puuttuu häneltä kokonaan, eli ei kykene kuuntelemaan muita ja ymmärtämään toisia ajatustapoja kuin omaansa, kritiikkiin reagoi primitiivisellä aggressiolla. Kylmäävää ajatella häntä kasvattajana, tosin vaikuttaa siltä että hän ei ole juurikaan läsnä oman lapsensa arjessa. Olen kyllä huolissani siitä, jos tällainen käytös vetoaa suureen osaan äänestäjistä. Mitä se kertoisi yhteiskunnastamme?
Tämä.
Politiikassa debatti pitäisi käydä asioista. Ottaako Marin asiat henkilökohtaisesti, kun suhtautuu tuollaisella raivopäisyydellä asioihin, joita hän "ammattinsa" takia joutuu käsittelemään päivittäin?
Eikö puolue ole lainkaan huolissaan pääministerin henkisestä tilasta? Hän on kuin teini-ikäinen, angstinen kakara.
Näin myös minä. Elämäni ensimmäinen ääni persuille, mutta Sanna Marin teki vaalityön ja käänsi pääni.
Täällä kans yksi kaappipersu. Demareita en olisi äänestänyt muutenkaan, mutta tuo Sannan julistaminen, ettei demarit mene samaan hallitukseen persujen kanssa, sai minut äänestämään persuja. Ja mä olen sentään ollut yleensä Kokoomuksen kannattaja. Yllätin vähän itsenikin. En voi hyväksyä tuollaista demokratian polkemista tai Sanna vissiin luulee olevana jo joku diktaattori jonka ei tarvitse välittää demokratiasta. Demokratiaan kuuluu nimittäin se, että ensin käydään vaalit, lasketaan äänet ja katsotaan kuka voitti. Sen jälkeen mietitään kuka alkaa muodostamaan hallitusta. Mutta Sanna-tyttönen se asettelee ehtoja ennenkuin vaalien tulos on edes selvillä. Toivon demareilla rökäletappiota.
Jos demareille tulisi rökäletappio tai edes tappio, niin heittävätkö demarit prinsessansa bussin alle? Vai alkaako loputon selitteleminen ja muiden syytteleminen ja prinsessan valkopeseminen?
Seuraavassa puoluekokouksessa puheenjohtaja yleensä vaihdetaan, mikäli vaaleissa on tullut rökäletappio. Ei siinä silloin selittelyt paljon auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tytön on oltava aina oikeassa menipä se sitten sylki suusta roiskuen räyhäämiseksi. Olemmeko kenties ensimmäinen maa, josta löytyy yli-ihminen?
Taitaa olla niin, että ensimmäistä kertaa Suomessa on poliitikko, jolla on itsetuntoa ja esiintymisvarmuutta. Suomalaiset ovat niin tottuneet nöyristelevään "takapenkin taavin" asemaan, että ovat nyt ihmeissään! Hyvä Sanna Marin!!
Jännää että joku tulkitsee noin ilmeisen epävarmuuden peittelyn itsetunnoksi ja esiintymisvarmuudeksi. Vähän sama kuin väittäisi remmiräyhäävää koiraa itsevarmaksi.
Juuri näin. Väittelytilanteessa se, joka menettää malttinsa, on aina hävinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on ainoa joka saa nuoretkin kiinnostumaan politiikasta ja meidät vähän vanhemmatkin nukkuvat ja herättää mielenkiintoa maailmaa myöten. Kukaan muu ei ole noin mielenkiintoinen jos ministeriksi tulisi joku vanha ja vanhoillinen muumio joka ei biletä ollenkaan muuta kuin elää ihan tylsää elämää.
Kukaan muu ministeri ei ole aiemmin tätä tehnyt kun on ollut ihan näkymätön mitättömyys.
Hyvin kiitettävästi Sanna hoisi korona kriisi ajat ja olisiko siihen kyennyt kukaan mies niin sitä epäilen.
Kävin tänään äänestämässä Sannaa ja haluan hänen jatkavan pääministerinä.
Muistatko muuten kun Marin lähti baariin ryyppäämään, vaikka oli saanut positiivisen tuloksen koronatestistä?. Jätti puhelimet kotiin (vaikka pitäisi olla tavoitettavissa 24/7) ja jälkeenpäin esitti tyhmää ja valehteli minkä ehti. Tämäkö oli mielestäsi sitä kiitettävää kriisiajan hoitamista?
Yhtä kiitettävää kriisiajan toimintaa oli Uniper-sotku kesällä, kun prinsessa "hoiti" veronmaksajien asioita tekstiviestillä ja sen tuloksena veronmaksajat menettivät miljardeja. Laittoi Töppöräisen sössöttämään sitten puolestaan selityksiä, kun painui itse festareille juhlimaan.
Ei tällainen pm herätä minkäänlaista luottamusta. Vaikuttaa ihan yhteistyökyvyttömältä tapaukselta.
Joku jaksaa pasaa pskaa ja luulee olevansa hyväkin siinä. Lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin tytön on oltava aina oikeassa menipä se sitten sylki suusta roiskuen räyhäämiseksi. Olemmeko kenties ensimmäinen maa, josta löytyy yli-ihminen?
Taitaa olla niin, että ensimmäistä kertaa Suomessa on poliitikko, jolla on itsetuntoa ja esiintymisvarmuutta. Suomalaiset ovat niin tottuneet nöyristelevään "takapenkin taavin" asemaan, että ovat nyt ihmeissään! Hyvä Sanna Marin!!
Jännää että joku tulkitsee noin ilmeisen epävarmuuden peittelyn itsetunnoksi ja esiintymisvarmuudeksi. Vähän sama kuin väittäisi remmiräyhäävää koiraa itsevarmaksi.
Juuri näin. Väittelytilanteessa se, joka menettää malttinsa, on aina hävinnyt.
No siellä oli kaksi jotka jäi sanattomaksi. Kuka hävisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Jos demareille tulisi rökäletappio tai edes tappio, niin heittävätkö demarit prinsessansa bussin alle? Vai alkaako loputon selitteleminen ja muiden syytteleminen ja prinsessan valkopeseminen?
Seuraavassa puoluekokouksessa puheenjohtaja yleensä vaihdetaan, mikäli vaaleissa on tullut rökäletappio. Ei siinä silloin selittelyt paljon auta.
. Marin tietää että Antti Lindtman syrjäyttää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Persuilla on paljon korkeasti koulutettuja äänestäjiä. He ymmärtävät, että raha pitää ensin tienata ja ettei Suomi voi olla oleskeluyhteiskunta, jossa ei haluta oppia edes suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Sanna M ole mikään kympin tyttö ollutkaan?
Kun Marinin sanomisista ja tekemisistä puhutaan, kannanotot hyvin harvoin liittyvät viranhoidossa suoriutumiseen, tai oikeiksi koettuihin sanomisiin tai tekoihin. Marin on kuin näyttelijä jonka performanssia arvostellaan, vaikka pääministerin tehtävässä performanssin pitäisi olla sivuasia.
Sanokaa mitä sanotte, mutta Marin oli iältään liian nuori pääministerin tehtävään. Elämänkokemus ja työkokemus eivät riittäneet. Viranhoito kiplistyi tekopirteäksi valokuva-hymyilyksi ja ulkomaalaisten setämiesten kättelyksi. Älytön määrä matkustelua ilman mitään järkevää perustetta. Missä välissä Mrin olisi ehtinyt perehtyä kotimaan asioihin, kun matkustaminen toistui viikottaisena? Entä mitä ansioita Marinin hyväksi voi laskea korona-ajan hoitamisesta, minä vaan kysyn. Mistä Marin tullaan muistamaan pääministerikaudeltaan?
Kehonkielen asiantuntija esittää asiansa epäselvästi ja epävarmasti.
Se on kyllä nähty, että persut ne täällä riekkuu aamusta iltaan. Myrkkyä levittämässä ja valehtelemassa, niin että nenä kasvaa.