Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minussa jotain vikaa kun en ymmärrä miesten ja naisten välistä ystävyyttä, tai itse pysty sellaiseen??

Vierailija
24.03.2023 |

Olen joskus ollut kavereita miesten kanssa, mutta he ovat aina alkaneet ehdottelemaan muuta.

Jopa ex miehen hyvä ystävä jonka itse sentään näin vaan kaverina, vaikkakaan ei kovin läheisenä sellaisena, alkoi ehdottelemaan mieheni selän takana.

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys onnistuu, jos nainen on lihava ja korkeintaan taviksen näköinen: mies ei kiinnostu/näe tätä seksuaalisessa mielessä. Tiedän siitä, että olen itse ollut lihava ja myös rumahko koko elämäni, ja miehet ovat uskoutuneet asioista, joista he eivät ikinä puhuisi muille naisille...en ole ns. räväkkä emäntä-tyylinen, siitäkään ei ole kyse.

Tämä on monen miehen kohdalla totta. He näkevät kauniit naiset kulutustavarana omille tarpeilleen, eivät minään "hyvinä jätkinä".

Vierailija
102/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Eikö sinulla työssä ole miespuolisia ystäviä töissä, naapureita tai harrastuspiireissä?

Itselläni paljon miespuolisia ystäviä sukulaisissa, työkavereissa ja naapureissa.

Itselläni hyvin läheiset ja lämpimät välit veljeeni, eikä ole ollut mitään taka-ajatuksia.

Olen introvertti ja harrastukseni ovat yksilölajeja.

Töissä oli kiva mies, mutta hän alkoi ehdottelemaan autokyytejä ja vaikutti muutenkin enemmän kiinnostuneelta. Sama edellisissä työpaikoissa.

ap

Aa... No nyt mä tajusin. Siis tää APhan on näitä urpoja joiden mielestä vaikuttaa siltä että miehillä saattaa mahdollisesti olla vähän jotain muutakin mielessä. Suurin osa naisista joille jatkuvasti ehdotellaan kaikennäköistä on just näitä. Eli kukaan ei oikeasti ehdottele yhtään mitään, mutta mielikuvitus on kova.

Niin siis olen hieman nörtti, mutta iha nätti.

Sellainen naapurintyttö. Ja kyllä ehdotellaan vaikka en sitä ollenkaan toivo.

Kylläpä teet yksinkertaisia oletuksia.

ap

Jos koet autokyytipuheet seksuaaliseksi ehdotteluksi, niin kyllä varmasti ehdotellaan aivan jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys onnistuu, jos nainen on lihava ja korkeintaan taviksen näköinen: mies ei kiinnostu/näe tätä seksuaalisessa mielessä. Tiedän siitä, että olen itse ollut lihava ja myös rumahko koko elämäni, ja miehet ovat uskoutuneet asioista, joista he eivät ikinä puhuisi muille naisille...en ole ns. räväkkä emäntä-tyylinen, siitäkään ei ole kyse.

Ei ole totta tämäkään. Oon ollut aina hoikka ja kyllä ihan viehättävän näköinen. Miehet (ja naiset) on kiinnostuneet myös seksuaalisessa mielessä. Mutta silti on yhtälailla ystävyys onnistunut miesten ja naisten kanssa. Ja kyllä ovat miehet uskoutuneet yhdestä sun toisestakin asiasta. Ei se liity sinun ulkonäköösi, liittyy ihan vaan siihen, miten kohtaat heidät ja että osaat kuunnella.

Vierailija
104/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet hakeutuvat kauniiden naisten ystäviksi tavoitteena saada nainen ihastumaan. Joskus se voi onnistua, mutta yleensä ei ja silloin tulee ongelmia.

Vierailija
105/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP:lla niin, että hänestä kiinnostuneet miehet haluavat omia hänet itselleen kahdenkeskiseksi seuralaiseksi? Se on siis ihan eri asia kuin olla sellaisessa rennossa isossa kaveriporukassa, jossa ei pääse tapahtumaan tuota yhden ihmisen omistamista.

Luulen, että tähän vaikuttaa omalta osaltaan luonne. Miehet yrittävät varmaan vaistomaisesti omia sellaista introverttia, kaunista ja lämmintä naista itselleen ystäväksi ja vähitellen vielä enemmän. Ehkä ne äänekkäämmät ja ulospäinsuuntautuneet ihmiset ovat enemmän isommassa ryhmässä, jossa heitetään aika ronskiakin juttua. Voisiko olla näin?

Vierailija
106/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on monen miehen kohdalla totta. He näkevät kauniit naiset kulutustavarana omille tarpeilleen, eivät minään "hyvinä jätkinä".

Miesten ainoa mahdollisuus saada kaunis nainen itselleen on esittää naisen ystävää ja saada nainen lopulta ihastumaan. Muuten kaunis nainen ei edes huomaa miestä.

Vierailija
107/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys miehen ja naisen välillä on mahdollinen silloin, jos heidän välillään ei ole tippaakaan vetovoimaa ja seksuaalista kemiaa.

Vierailija
108/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se suuri kohteliaisuus, jos mies pitää viehättävänä ja haluttavana, mutta ei kiitos tökerösti ilmaistuna. En kuitenkaan halua olla ystävä miesten kanssa. On paljon helpompi näin, ei tule turhia ihastumisia ja eroottista latausta.

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei olisi mitään pyrkimystä missään tilanteessa päästä "hameen alle". Niin silloinhan pitäisin naista epäkiihottavana. Haluaako joku mainen olla miehen mielestä epähaluttava?

M56

Vierailija
109/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei olisi mitään pyrkimystä missään tilanteessa päästä "hameen alle". Niin silloinhan pitäisin naista epäkiihottavana. Haluaako joku mainen olla miehen mielestä epähaluttava?

M56

Ei se noin mene. Naisella on aina joku komea Chad seksikumppanina ja sinua käytetään vain ilmaisena terapeuttina.

Vierailija
110/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kaveri siihen asti kunnes tulee tilaisuus. Voi mennä vuosia, mutta siksi se mies on siinä.

Vierailija
111/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa bise,ksuaali voi olla kaveri??

Vierailija
112/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tollanen ystävä. Itse olen naisen kanssa ystävä enkä ajattele hänestä mitään seksuaalista tai halua mitään. Hän on lapseni kummi ja ollaan ihan vain ystäviä ilma mitään muuta. Ei oikea ystävä yritä mitää tai ole edes kiinnostunut millää muulla tavalla.

Vierailija
113/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole Ainoa minäkään en ole semmoisen ystävyyden asiantuntija että mies ja nainen on Vain ystäviä ei muuta..

En missään nimessä hyväksyisi miehelläni naispuolisia ystäviä eri asia työkaverina.

Mutta en muuta paitsi tanssia.

Vierailija
114/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne ovat heti kärkkymässä tilaisuutta lähempään kontaktiin, odottamassa että naisella on heikompi hetki ja lohdutuksen tarve. 

Vierailija
115/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän kokemuksen jälkeen olen nostanut kädet pystyyn tämän asian kanssa ja todennut että en enää ikinä yritä kaveerata kenenkään miespuolisen kanssa. Aina on lopulta haluttu enemmän kuin ystävyyttä. Tää viimeisin oli siis kun naimisissa oleva työkaveri alkoi avautumaan jotenkin oudon paljon asioistaan, lipsautti kuin sivulauseessa että parisuhteessakaan nyt niin hyvin mene ja blaablaa. Aloin ottaa etäisyyttä. Sitten meni 6kk ja laittoi viestillä ihan suoraa ehdottelua. Käsittämätön pösilö. Tuli ihan mieleen että oisko halunnut jopa jäädä kiinni kun tiedän siis sen vaimonkin ja ihan avoimesti omasta whatsapistaan laittoi viestiä. 😑

Vierailija
116/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa bise,ksuaali voi olla kaveri??

Niinpä! Tätä mäkin kysyin, mut ap eikä kukaan muukaan vastaa.

Vierailija
117/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että joillakin ihmisillä tällaiset kaveruudet ja ystävyydet vastakkaisen sukupuolen kanssa sujuvat aivan luontevasti. Ymmärrän myös sen, että jotkut kokevat asian toisin. Riippuu varmasti luonteesta, kaveripiiristä, kotitaustasta, arvoista ja maailmankatsomuksestakin.

Itse olen tullut jo aikoja sitten siihen tulokseen, että tällaiset ystävyydet eivät ole minun juttuni. Työpaikoilla ystävyysaloitteet tulevat kerta toisensa jälkeen miehiltä. Aina joku mies ikäänkuin liimautuu seuraani, avautuu asioistaan ja flirttailee. Ehkä olen hyvä kohde, koska en ole siinä äänekkäimmässä porukassa. Vaikka nämä miehet ovat mukavia ja fiksuja, en minä halua jäädä työpaikalla kahdestaan kaveeraamaan kenenkään miehen kanssa.

Ilmeisesti ne ihmiset, joilla on vastakkaista sukupuolta olevia ihmisiä, ovat dynaamisempia ja ulospäinsuuntautuneempia tyyppejä kuin minä. Tuskin he ovat aina ajautumassa vastentahtoisesti tuollaisiin ystävyyssuhteisiin, joita kuvasin yllä. Irrottaudunkin aina niistä ystävikseni pyrkivistä miehistä.

Vierailija
118/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Eikö sinulla työssä ole miespuolisia ystäviä töissä, naapureita tai harrastuspiireissä?

Itselläni paljon miespuolisia ystäviä sukulaisissa, työkavereissa ja naapureissa.

Itselläni hyvin läheiset ja lämpimät välit veljeeni, eikä ole ollut mitään taka-ajatuksia.

Olen introvertti ja harrastukseni ovat yksilölajeja.

Töissä oli kiva mies, mutta hän alkoi ehdottelemaan autokyytejä ja vaikutti muutenkin enemmän kiinnostuneelta. Sama edellisissä työpaikoissa.

ap

Aa... No nyt mä tajusin. Siis tää APhan on näitä urpoja joiden mielestä vaikuttaa siltä että miehillä saattaa mahdollisesti olla vähän jotain muutakin mielessä. Suurin osa naisista joille jatkuvasti ehdotellaan kaikennäköistä on just näitä. Eli kukaan ei oikeasti ehdottele yhtään mitään, mutta mielikuvitus on kova.

Niin siis olen hieman nörtti, mutta iha nätti.

Sellainen naapurintyttö. Ja kyllä ehdotellaan vaikka en sitä ollenkaan toivo.

Kylläpä teet yksinkertaisia oletuksia.

ap

Jos koet autokyytipuheet seksuaaliseksi ehdotteluksi, niin kyllä varmasti ehdotellaan aivan jatkuvasti.

Seli seli. Kyseinen mies perääntyi kun kerroin olevani varattu ja tuijotteli vaan jonkun aikaa kauempaa vaivaantuneena. Eli hänellä oli jokin muukin mielessä. Kyllä sen ilmapiiirin aistii.

Ap

Vierailija
119/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo kieltämättä aika outoa.

Minulla on ystävinä sekä miespuolisia sukulaisiani että naimisissa olevia miehiä. Ei ole koskaan tullut mieleenkään antaa heille pienintäkään viitettä siitä, että minulle kannattaisi mitään alkaa ehdottelemaan. Käyttäydyn ihan eri tavalla, mikäli mies saattaisi ehkä kiinnostaa ja silloin joskus tulee ehdotuksia ja joskus ei, mutta koskaan milloinkaan ikinä missään olosuhteissa sellaista ei ole tullut mieheltä, jonka olen sysännyt kaverizonelle heti kättelyssä.

Jos näitä siis tulee ihan ongelmaksi asti, kehoittaisin tarkastelemaan omaa käytöstä aiempaa kriittisemmin, tuleekohan sitä sittenkin pidettyä itse ovea avoinna pienelle flirttailulle?

Vierailija
120/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset ovat luonnostaan sellaisia, että voivat kaveerata miesten kanssa eikä kukaan ala levittää juoruja, että he seurustelevat romanttisesti.

Toisten naisten kohdalla juruja aletaan levittää, vaikka ei tapahtuisi muuta kuin normaalia kahvipöytäkeskustelua.

En tiedä miksi. Ihmiset ovat kummallisia arvoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän