TV1 klo 21.00 Saarikko, Ohisalo ja Andersson
Puoluejohtajat pitävät puheet, ovat tentattavina ja väittelevät. Toimittajina Jyrki Hara ja Sanna Savikko. ohjelmatekstitys (suomi) 1 h 45 min
Kommentit (516)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas eukot syyttelee kokoomusta sen sijaan, että keskittyisivät kertomaan, mitä OMA PUOLUE aikoo tehdä.
Toi on kyllä käsittämätöntä varsinkin kun hallituksen edustajat syyttelee oppositiopuoluetta. Marinilta opittu konsti veikkaisin.
Mikäs se olikaan se demareiden "tulevaisuus näkyy peruutuspelistä" slogan? Helppo väistellä vastuuta sillä, että syyttelee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Kerro tuo ratkaisu Ohisalolle ja Anderssonille.
Miksi? Hehän ovat jo kouluttautuneet ja päässeet ylikin keskiluokan palkkatason. Siitä vaan mallia sinullekin!
Miksi he eivät osaa suositella sitä äänestäjilleen?
Koska he eivät ole opinto-ohjaajia. Sinulla on sellainen siellä koulussasi. Poliitikon työtä ei ole sinun ohjaamisesi.
Mutta osaavat suositella tulonsiirtoja.
Niin? Eihän se liity mitenkään siihen, mille alalle sinä kouluttaudut tienaamaan sitä keskiluokkaista palkkaasi.
Mikseivät Ohisalo ja Andersson osaa suositella äänestäjilleen kouluttautumista ja työelämään hakeutumista?
Miksi et osaa käyttää omia aivojasi?
Mikseivät Ohisalo ja Andersson osaa käyttää aivojaan? Hehän ovat hallituksessa, en minä.
Oletko kehitysvammainen vai miksi luulet, että hallitus osallistuu sinun koulutukseesi?
Olet tainnut ymmärtää jotain väärin, nimittäin tässä ei ole kyse minun koulutuksestani. Lisäksi vammaisiin tuolla tavalla suhtautuva rasisti ei sovi tähän keskusteluun. Hyvästi.
Rasismi on aiheetonta syrjimistä. Käyhän vielä lisää kouluja. Kieltämättä älykkyystasolla lienee merkitystä miten poliittisetkin asiat ymmärretään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa tuo Saarikon lipsuttelu. "Kiitos hyvästä yhteistyöstä". Yhteistyö my ass!
Lopussa kepullekin tuli mieleen omien äänestäjiensä edut. Ne on aika pahasti ristissä viherkommareiden ajatusten kanssa.
Miten voi noin pahasti myydä omat arvonsa? Kaikki turpeentuotannot ja muut. Kepun alamäki tosin alkoi jo Sipilästä. Ehkä puolue ja sen edustajat on vaan täysin sopimattomia nyky-yhteiskuntaan.
Ministeri-Audin takapenkki on niin ihana ettei siitä halua luopua. Loppumetreillä tuli sitten mieleen, että kukahan heitä vielä äänestäisi, jos antavat vihervassareiden sosialisoida yksityisen metsäomaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li on vaan paras :)
Se on sellanen lampaannaama yhteiskunnan elätti. Kävis vaikka koulunsa loppuun ja lopettas ton skeidan jauhamisen.
Itse taidat olla elätti ja paskanjauhaja, li se sijaan on todella taitava ja osaava esiintyjä, eikä jäänyt yhdestäkään valheesta kiinni Ylen faktatarkistuksessa ja hänen esiintymistään arvostetaan yli puoluerajojen, niin se vaan on.
Saarikko: maakuntien Suomi. Tulee vaan kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohisalo ja Andersson puhuvat pienituloisten tukemisesta, mutta eivät esitä mitään ratkaisuja, miten ihminen pääsisi nousemaan edes alemman keskiluokan palkkoihin.
Mulla on sulle ratkakaisu: opiskele ammatti, jossa tienaat keskiluokan palkkojen verran. Ei meistä keskiluokan palkkaisista muutkaan ole mitenkään automaationa tulotasoaan saavuttaneet.
Miksi? Hehän ovat jo kouluttautuneet ja päässeet ylikin keskiluokan palkkatason. Siitä vaan mallia sinullekin!
Koska he eivät ole opinto-ohjaajia. Sinulla on sellainen siellä koulussasi. Poliitikon työtä ei ole sinun ohjaamisesi.
Niin? Eihän se liity mitenkään siihen, mille alalle sinä kouluttaudut tienaamaan sitä keskiluokkaista palkkaasi.
Mikseivät Ohisalo ja Andersson osaa suositella äänestäjilleen kouluttautumista ja työelämään hakeutumista?
Mikseivät Ohisalo ja Andersson osaa käyttää aivojaan? Hehän ovat hallituksessa, en minä.
Osaavathan. Siksi ovat tuolla sen sijaan, että jankkaisivat av:lla, miksi kukaan ei minun puolestani käy kouluja ja anna minulle valmiiksi työpaikkaa.
Eiväthän osaa. Kertoisivat nyt äänestäjilleen, miten päästään tulonsiirroista ja pienituloisuudesta eroon.
No ei mitenkään. Emme elä satukirjassa.
Miksi tuo olisi satua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen vai miksi luulet, että hallitus osallistuu sinun koulutukseesi?
Olet tainnut ymmärtää jotain väärin, nimittäin tässä ei ole kyse minun koulutuksestani. Lisäksi vammaisiin tuolla tavalla suhtautuva rasisti ei sovi tähän keskusteluun. Hyvästi.
No sinähän se kyselit paremman palkan perään :D Kouluttautuminen on siihen erittäin hyvä tie, kuten näet kolmikon tohtori, maisteri, kandidaatti osalta.
Miten he eivät sitten osaa kertoa äänestäjilleen, miten pääsee tulonsiirtoriippuvuudesta eroon?
Osaavat kyllä. Kuuntele hyvä lapsi äläkä jankuta paskaa koko aikaa.
Eivät osaa, koska rahaa ovat valmiita jakamaan koko ajan lisää.
Arvaa mitä? Rahalla se pienituloinenkin muuttuu keskituloiseksi. Vai luonnossako sinulle palkka maksetaan?
Tyylikäs väricombo.
Aprikoosi. Pinkki. Oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto haluaa että ihmiset pysyvät vähempiosaisina, ja että enemmän tulisi vähempiosaisia niin heidän kannatus nousisi. Erikoinen agenda. Eivät halua ihmisten edistyvän ja pärjäävän paremmin. Erittäin outoa.
Kyllä, yrittämisestä tehdään yhä vaikeampaa, riskialttiimpaa ja kalliimpaa. Heiltä voi loputtomasti korottaa veroja, vaikka olisivat niska limassa töitä tekeviä keskituloisia. Ajavat viimeisetkin konkkaan niin, että joutuvat tukien varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismi on aiheetonta syrjimistä. Käyhän vielä lisää kouluja. Kieltämättä älykkyystasolla lienee merkitystä miten poliittisetkin asiat ymmärretään.
Vammaisuudella pilkkaaminen on aiheetonta syrjimistä, sillä mielestäsi vammaiset ihmiset eivät kuulu yhteiskuntaan. Syrjintä on takuuvarma alhaisen äo:n merkki.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko keskittyä aiheeseen ja lopettaa turhan pskan jauhamisen.
No tuollainen tuo studion kolmikko on, ei voida mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li on vaan paras :)
Se on sellanen lampaannaama yhteiskunnan elätti. Kävis vaikka koulunsa loppuun ja lopettas ton skeidan jauhamisen.
Itse taidat olla elätti ja paskanjauhaja, li se sijaan on todella taitava ja osaava esiintyjä, eikä jäänyt yhdestäkään valheesta kiinni Ylen faktatarkistuksessa ja hänen esiintymistään arvostetaan yli puoluerajojen, niin se vaan on.
Iltapäivälehtien raadit arvostelleet Lin näissä parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saarikolla on hurja meikkikerros Anderssoniin ja Ohisaloon verrattuna.
Näyttää kyllä hyvältä. Kuin Marin mutta eri tyypin naisia. Sivuseikka toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaavathan. Siksi ovat tuolla sen sijaan, että jankkaisivat av:lla, miksi kukaan ei minun puolestani käy kouluja ja anna minulle valmiiksi työpaikkaa.
Eiväthän osaa. Kertoisivat nyt äänestäjilleen, miten päästään tulonsiirroista ja pienituloisuudesta eroon.
No ei mitenkään. Emme elä satukirjassa.
Miksi tuo olisi satua?
Siksi, että ikinä ei tulla olemaan tilanteessa, jossa jokainen suomalainen aikuinen olisi edes töissä puhumattakaan siitä että olisivat kovapalkkaisissa töissä. Esimerkiksi sinä et tule ikinä olemaan valmis nousemaan parempipalkkaisiin hommiin. Ei riitä kapasiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinähän se kyselit paremman palkan perään :D Kouluttautuminen on siihen erittäin hyvä tie, kuten näet kolmikon tohtori, maisteri, kandidaatti osalta.
Miten he eivät sitten osaa kertoa äänestäjilleen, miten pääsee tulonsiirtoriippuvuudesta eroon?
Osaavat kyllä. Kuuntele hyvä lapsi äläkä jankuta paskaa koko aikaa.
Arvaa mitä? Rahalla se pienituloinenkin muuttuu keskituloiseksi. Vai luonnossako sinulle palkka maksetaan?
Miksi he eivät sitten halua kertoa pienituloisille, miten he pääsisivät keskituloisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuria hehkutetaan, mutta eikös juuri tämä konkkaronkka jättänyt kulttuuri- ja tapahtuma-alan täysin yksin korona-aikana. Siellä on paljon köyhiä yrittäjinä toimivia freelancereita, yrittäjiä, joita vasemmisto muuten myös vihaa.
Kyllä ja kummasti tämä on unohtunut aika monilta.
Voi hemmetti tuo Maria on kaunis.
Keskusta vihaa suomalaista luontoa, koska haluaa muutaman suurmaanomistajan tuen.