Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen mieheni valehdelleen mulle ammatistaan.

Vierailija
25.11.2006 |

On alusta asti vakuuttanut mulle opiskelevansa lääkäriksi. Nyt olen kuitenkin alkanut epäilemään että olisikin vaan sairaanhoitaja. Luuletteko että olisi mahdollista, eroaako noi koulutukset paljon toisistaan?

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kaikkien nimiä välttämättä noissa opiskelijalistoissa oo? Voihan sen nimen näkymisen kieltää jos haluaa?

ap

Vierailija
2/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on voinut osallistua jokohnkin kielikokeeseen? Muuten ei pääse sisään. Suomessa lääkärin on osattava ainakin suomea tai ruotsia (mielellään molempia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vain muutamia kursseja on tarjolla englanniksi?

Vierailija
4/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asunut Suomessa tuolloin viisi vuotta joten luulen toisaalta että on voinutkin osata.

Mutta voiko mielestänne lääkäriopiskelija tehdä sairaanhoitajan töitä opiskeluaikana? Tätä olen alanut epäilemään kun työnkuvathan näillä on kai ihan erilaiset?

Vierailija:

että on voinut osallistua jokohnkin kielikokeeseen? Muuten ei pääse sisään. Suomessa lääkärin on osattava ainakin suomea tai ruotsia (mielellään molempia).

Vierailija
5/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin :-P

Kuullostaa aika heikolta että oisko enkuksi opiskelemassa lääkäriksi. Saikuksi voi, ettei vaan tekisi nyt lähärin hommia...

Tosin kyllä enkunkielisillä opiskelijoilla ainakin opiskelu on päätoimista.

Vierailija
6/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se opiskelu lääkiksessä on tosi koulumuotoista ja valmistutaan viidessä vuodessa.

Vierailija
7/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisi jo valmistumassa, miksi siis tekisi sh:n töitä?

Vierailija
8/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän yrittää? Oon kaikille tutuillekin kertonut hänen opiskelevan lääkäriksi, en kyllä kehtaa kertoa asian todellista laitaa jos tää nyt osottautuu todeksi. Eikö ole MITÄÄN mahkuja että voisi kuitenkin lukea lääkäriksi!?

Vierailija
9/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa selville onko sillä edes tuttuina lääkäreitä, vaikkei its eolisikaan vielä valmistunut.

Vierailija
10/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen ajan kun ollaan tunnettu ja lapsi ollut. Eikö sen nyt luulisi hidastavan opiskelutahtia kovastikin?

ap

Vierailija
11/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahdoton ajatella , ettei käyttäisi opintososiaalisia etuja .. alennuksia tai jotain. Minkä nimiasiä oppikirjoja löytyy hyllystä? kyllähän niistäkin selviää , minkä tason aineistoa on.

Vierailija
12/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tiivis tahti. Opiskeleekohan se sun mies ollenkaan? Vai iltaisin?

Vierailija
13/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus englanninkielisiä kirjoja meillä joissa saattaa lukea jotain " nurse" ja tiedän kyllä että nurse on hoitaja. Mutta siis eikö tän perusteella vois olla lääkäri?

Vierailija
14/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika paljon tekee kouluhommia että kyllä jotain opiskelee.

ap

Vierailija
15/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huono provo, sillä ei kukaan voi olla noin " dilledong" ....

Opiskelee lääkäriksi, jos opiskelee yliopistolla lääketieteellisessä lääkäriksi. Sairaanhoitajaksi opiskelee ammattikorkeakoulussa.

Ei sun oletettu mies opiskele kummaksikaan.

Vierailija
16/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä voiko opiskella englanniksi enkä ymmärrä miksi sanois opiskelevansa lääkäriksi...

Vierailija
17/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minkänimisiä tehtäviä hän on tehnyt

Vierailija
18/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...jos hän on ahkera ja työteliäs, älykäs ja kohtelias, opiskelee hän tietysti lääkäriksi.

Jos hän puolestaan on vähän yksinkertaisen oloinen, jolle asiat väännettävä rautalangasta, opiskelee hän hoitajaksi. Vielä varmimmin, jos hän itse kehuskelee tulevan työnsä vaativuudella ja omalla älykkyydellään.

NO OLIPAS SIINÄ LYÖTY LYTTYYN KAIKKI SUOMEN SAIRAANHOITAJAT. MAHDATKO TIETÄÄ KO. TYÖSTÄ MITÄÄN??????

Vierailija
19/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palkka ainakin tulee joka kuukausi ja töihin menee joka päivä. Tiedän kyllä missä on töissä koska olen käynytkin työpaikallaan.

ap

Vierailija
20/173 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kirjoja tai tehtäviä, ei paljon niistä puhu enkä oikein osaa kysellä opiskeluista kun en itsekään ole paljon opiskellut. Työstään kyllä kertoilee. Ainakin jakaa lääkkeitä potilaille, mitäs siitä voisi päätellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi