Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta äänestää, jos on köyhä ja kannattaa perinteisiä arvoja?

Vierailija
23.03.2023 |

Onko yhtään vaihtoehtoa? Eikö kukaan aja köyhien ja kipeiden asiaa sekä perinteisiä arvoja? Onko mitään vaihtoehtoa, joka ei olisi edes juuri päinvastoin vähintäänkin toisessa asiassa? Vinkkejä perusteluineen olisi kiva saada. Ja se valtiontalous ilman velkaa ei kauheasti "köyhien ja sairaiden kustannuksella" sitten lohduta.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, entiselle köyhälle ja nyt ihan ok toimeentulevalle keskiluokkaiselle on ollut ja on sopiva vaihtoehto Kokoomus. Minä en ole ollut koskaan pyrkimässä hyötymään muista mutta minä olen halunut saada mahdollisuuden yrittäjyyteen omalla osaamisella ja ahkeruudella. 

Niinpä SDP  oli alun perin ainoa vasemmiston lisäksi, jonka karsiutui pois. Kumpikaan ei halua että kukaan tuottaa mitään vaan haluaa vaan elää toisten kustannuksella ja tuo kamala kateus niitä kohtaan jotka ovat ahkeria ja yritteliäitä, on aivan kamalaa seurattavaa.

Miksi vain nuo vaihtoehdot, joiden kautta katsot asiaa? Kyllähän moni puolue siinä välissä näkee lähtökohtaisesti, että tulisi yrittää tulla toimeen itse, mutta auttaa tarvittaessa. Miksei vaikka Keskusta, Kd, RKP tai jopa Liike Nyt vaan juuri köyhän unohtava Kokoomus, vaikka olet ollut itsekin köyhänä? Harva nousee pohjalta ilman apua.

Vierailija
202/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Ei sellaista taida olla. Ehkä tosiaan joku konservatiivisempi ehdokas vasemmistosta, jos sellainen löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkk tai vapauden liittoa

Vierailija
204/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku lyhyesti kertoa, mitä ne perinteiset arvot ovat.

Etuoikeuksia valkoisille heteroille.

Vierailija
205/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapauden liitto tai VKK, hyviä perusarvoja molemmilla ja vastustavat sotimista.

SDP vastustaa sotimista lähettämällä hornetteja joilla voi tappaa ihmisiä. Yleensähän aina sota on ratkennut lisämällä varustusta

Vierailija
206/206 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinimusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän