Ärsyttää kun mies ei osaa korjata tai rempata mitään. Aina pitää palkata joku tekemään ihan pieniäkin juttuja
Vessa vetää vettä tosi kauan taas ylös sinne vesisäiliöön ja sanoin miehelle, että huolehtiiko hän asiasta. No ei osaa, joten nyt odotamme, että ehkä huomenna tai vasta maanantaina tulee joku katsomaan, jos ehtii.
Ottaa niin päähän kun mitään ei voi tehdä itse. Pelkää koskea kaikkeen.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ex mies oli tuollainen tumpelo, ainoa mitä osasi tehdä oli autonpesu, ei ruokaa, valita puhtaista pyykistä 1v ja 4v vaatteita erilleen, siivota, kirjoittaa korttia isoäidilleen. Lisäksi ei uskonut minunkaan osaavan, kuinka tumpelo voi olla, jos ei osaa vessanpyttyä tutkia mikä vika siinä on.
No, minulla tuo onkin ex ja täytyy myöntää, että hyvät geenit osasi siittää ja kun itse niistä lapset kasvatin epäilen että toisenlaisella kasvatuksella exstäkin olisi saanut kunnon ihmisen.
Mistä noin vihamielisiä mummoja oikein löytyy?
Miehen pitää osata tehdä katsastusremontti autoon ja naisen pitää osata tehdä pullataikina ilman reseptiä.
Täytyy sanoa, että en ymmärrä tätä tasa-arvoa.
Miehen pitää tehdä kaikki mitä miehen ja naisen pitää tehdä.
Naisen ei tarvitse tehdä edes sitä mitä naisen pitää tehdä.
Mitäs jos koittaisitte tehdä yhdessä? Jos ei osaa, niin voi tutkia vaikka nettiä ja etsiä ratkaisua. Ja jos tuntuu, ettei osata niin sitten tilaa sen ammattilaisen ettei saa aikaan katastrofia. Ei se mitään auta että käskee toista tekemään jos toinen ei osaa, siinä stressaa vaan molemmat ihan turhasta.
Jahkailu on ihan tuttua, meillä molemmat tekee sitä, mutta kun toinen aloittaa jonkin asian tekemisen, niin ei siinä toinenkaan jää sohvalla makaamaan. On tietty asioita, joita toinen tekee paremmin ja yksin, mutta aika vähän.
Niin, pakko on ollu opetella ite miesten työt. Sitten huomaa ettei tarvitsekaan sellaista ollenkaan.
Oman havaintoni mukaan vanhemman sukupolven miehet osaa lähes mitä vaan. Nuoremmat ei välttämättä mitään, eikä myöskään kiinnosta.
50vuotisen avioliittoni perusteella sanon, että palvelkaa toisianne ja tehkää toisillenne mieliksi.
Aina ne asiat hoituu, vaikka sitten yhdessä, nykyisin löytyy youtubestakin ohjeita ja niistä voi päätellä kannattaako alkaa itse tekemään.
Varmasti kelpaat jollekulle naiselle, vaikka et monikossa naisille. Olen minäkin miehen löytänyt, vaikken ehkä ole sellainen, että kelpaisisin yleisesti kaikille miehille.