Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies ei osaa korjata tai rempata mitään. Aina pitää palkata joku tekemään ihan pieniäkin juttuja

Vierailija
23.03.2023 |

Vessa vetää vettä tosi kauan taas ylös sinne vesisäiliöön ja sanoin miehelle, että huolehtiiko hän asiasta. No ei osaa, joten nyt odotamme, että ehkä huomenna tai vasta maanantaina tulee joku katsomaan, jos ehtii.

Ottaa niin päähän kun mitään ei voi tehdä itse. Pelkää koskea kaikkeen.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole varma asiasta, niin tekee ihan oikein eikä lähde yksin räpeltämään. Terveisin. Putkari

Vierailija
2/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee sinä äläkä kitise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kovaa.

Vierailija
4/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kurahaara itse korjaa?

Vierailija
5/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikses tee itse? Aika vähän on remppahommia joihin tarvitaan penistä.

Vierailija
6/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse osaa? Ei tuo ole mikään vakiohomma joka opetetaan kaikille jo koulussa joten mistäpä mies olisi välttämättä vetänyt tietotaitoa korjata vessoja sen enempää kuin AP.

Onhan se kiva jos kumppanilla on hyödyllisiä kädentaitoja, mutta olen sitä mieltä että putki- ja sähköhommat on hyvä aina jättää ammattilaiselle. Halvempaa palkata joku hoitamaan homma kuin aiheuttaa itse suurempaa vahinkoa tai satuttaa itsensä. 

Vierailija
7/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluiden kuluttaminenhan on nykyään suurin hyve. Itse tekeminen on nykyään persua.

Vierailija
8/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee sinä äläkä kitise.

Samaa ajattelin. Kyllähän noita remppoja voi tehdä nainenkin 😅

Vierailija
9/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin sek sis tinen ja jaat työt miesten ja naisten töiksi? Miksi et itse tee korjaus- ja remppajuttuja, vai etkö osaa? Siinä tapauskessa et ole miestäsi parempi.

Vierailija
10/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markan suutari tekee kahden markan vahingon.

Vierailija
11/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mä teen meidän perheen remontit. Niitä, mitä en osaa tai on liian suuria, tulee tekemään joku muu. Ei ole turhan vaikeaa opetella, jos kiinnostusta riittää. Välillä katson jotain hommaa Youtubesta, että miten se tehdään. Miehelläni ei riitä kiinnostus remppaamiseen eikä sisustamiseen, joten miksi vaatisin häneltä sellaista? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa polttopuiden tekeminen eikä mies pakota minua siihen. Ehkä meillä siksi on pitkä ja hyvä liitto, että molemmat voi tehdä, mikä kiinnostaa ja mitä osaa eikä pakoteta toista. 

Vierailija
12/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikses tee itse? Aika vähän on remppahommia joihin tarvitaan penistä.

Niihin remppahommiin tarvitaan aivoja, ja ap:n aivotoiminta on jo rappeutunut.

Vierailija
13/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi mies joka hoitaa homman kun homman . Todella kätevä ja tekevä ja järkevä .

Vierailija
14/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin sek sis tinen ja jaat työt miesten ja naisten töiksi? Miksi et itse tee korjaus- ja remppajuttuja, vai etkö osaa? Siinä tapauskessa et ole miestäsi parempi.

Ja sinä pelkän kirjoituksen perusteella oletat, että ap on nainen. Olet sėksistinen. Ehkä ap on transnainen, transmies tai mies eli ei nainen lainkaan.

Vierailija
15/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä kiire sillä wc-pytyllä on täyttää se vesisäiliö?

Vierailija
16/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset miehet eivät ole muotia tällä hetkellä. Pitää olla neitimäinen.

Vierailija
17/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän nykypäivän voimaantunut ja itsenäinen nainen mitään miestä tarvitse. Kannattaa alkaa lepsoksi.

Vierailija
18/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut . Olisit ottanut kätevän monitaiturin jos se on sinulle tärkeää .

Vierailija
19/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi tulla yllärinä, mutta vaikka joku syntyy peniksen kanssa niin se ei automaattisesti tuo hänelle LVI alan, rakennusalan, autoalan ja sijoitusalan tutkintoa eikä tee valtiotieteiden tohtoriksi.

Vierailija
20/68 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sinne wc-pönttöön jonkin uimurin tai pohjan tiivisteen voi itse vaihtaa, jos siinä siis on luotettava tuloveden sulku, mutta muuten en itsekään lähtisi ronkkimaan. Liian iso riski, että tulee vesivahinko, ja arvaapas mitä vakuutusyhtiö sanoo, kun saavat tietää, että sitä on "korjannut" joku tavan tallukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan