Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Tää on ollut tosi monella: Jos etsit hyvää miestä, niin täs siul on sellanen.
Eikä sit mitään muuta lisäks
Pitkä rivi emoji kuvia eikä minkäänlaista tekstiä.
En lähde arvailemaan, että mitähän on mahtanut kuva arvoituksellaan tarkoittaa vaan ohitan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla viini ja matkustelu kuvat ei poistu muodista koskaan
Jos olet itse sohvaperuna- kaljamies, niin eikö ole hyvä, että tiedät, että olette erilaisia, niin voit jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
En lähde arvailemaan, että mitähän on mahtanut kuva arvoituksellaan tarkoittaa vaan ohitan suoraan.
Tinderin Pakohuonepeli: arvaa viesti oikein emojien perusteella tai pakene.
Miten kukaan itseään kunnioittava voi olla tuolla?
'En näe tykkäyksiä., laita rohkeasti viestiä.'
Luuleeko ukot, että naiset voi laittaa viestiä ilman mätsiä?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja käy älykkyystestistä tuo ei jatkoon
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."
Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama teksti on melkein joka toisella naisella, joten kyllä sieltä löytyy samalla älykkyystasolla olevia molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla näyttää hieman yleistyneen sellainen pitkä ja ÄÄRIMMÄISEN tylsä, latteuksia täynnä oleva profiili.
Esim:
"Nautin urheilusta, ja se auttaa minua hallitsemaan stressiä. Vietän aikaa läheisteni kanssa. Lapseni ovat minulle rakkaita."Jne jne, useita kappaleita tuollaista täysin persoonatonta tekstiä.
Ja sama miehillä. "Tykkään nauraa ja syödä hyvää ruokaa" - ai toisin kuin me useimmat jotka inhotaan nauramista ja syödään mieluummin pahaa ruokaa?
Kalakuvia lukuunottamatta KAIKKI tässäkin ketjussa mainittu on ihan sukupuolesta riippumatonta. Te vaan luulette että vain naiset/ miehet tekee sitä, kun ette katso kuin toisen sukupuolen profiileita. Ihan turha siis sukupuolettaa näitä, ihmiset on tylsiä ja persoonattomia ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan vain kuvista eikä aloituksessa mainituista bioteksteistä?
Suurin osa ei varmaan lue edes niitä tekstejä. Monestihan käy esim. niin, että vaikka tekstissä lukenut asia paljastuu toiselle ongelmaksi myöhemmin, eli ei ollut lukenut tekstiä, kun veti oikealle. Siksi siihen tekstiin on turha avautua mistään henkilökohtaisesta (se kun näkyy kaikille).
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
Miksi sinkkuäiti tuollaista tarkottaisi? Jos ei kertoisi olevansa sinkkuäiti, valittaisit siitäkin, kun ei kertonut.
t. 100keur/v tienaava sinkkuäiti, jonka lapsilla on myös hyvätuloinen isä, että en kyllä rahan perässä miestä etsisi, jos tinderiin vaivautuisin (välillä harkitsen asiaa)
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverilla oli tinderissä vain emojirivi tekstin paikalla ja on nyt tinderissä tapaamansa miehen kanssa naimisissa.
Nyt on tullut myös tämä miesten pinnallisuusmantra. Joka miehellä vaatimuslistassa että nainen ei saa olla pinnallinen. Silti on kuitenkin samaan aikaan oltava juuri se kaunein ja suosituin instabeibe. Tuota pinnallisuutta eivät yhtään avaa, että mitä kukanenkin kokee pinnalliseksi. Toisille pelkkä ulkona syöminen tms. ihan perus elämästä nauttiminen on pinnallisuutta, toisille taas ei. Muutenkin tosi lyhytnäköistä ajatella, että ihminen ei voi olla muuta kuin pinnallinen. Voihan sitä tykätä sellaisesta arjen luksuksesta mutta silti omata ihan hyvät ja terveet arvot.
Karu totuus on, että jos ei ole minkään näköinen, niin ei ketään kiinnosta lukea profiilia, vaikka olisi kuinka oivaltava teksti. Ja toisaalta jos kertoo liian seikkaperäisesti itsestään, omat yksityisasiat voivat levitä ties minne, eli ei se persoonallisuuden esille tuominen välttämättä kannata.
Voiko profiilit ensin tutkia läpi vai pitääkö kaikista heti tietää kummalle päin swaippaa?
"Kysy jos kiinnostaa" naisten profiileissa. Tuon perusteellako pitäisi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsivä nainen kiinnostu sinusta?
- Olisiko parempi, jos tulisi vasta myöhemmin ilmi, että naisella on lapsi? (Itse ainakin haluaisin tietää tuollaisen asian jo miehen profiilista)
- Eikö ole parempi, että juoksut on jo juostu kuin että ne ovat vasta edessäpäin?
Pitäisi olla myös poliittinen tinder. Toisaalta, kokoomus saisi järjettömästi matcheja.
"188 cm lyhyt"
Hehehe