Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-biojen trendit 2023

Ikuisuus Tinderissä
22.03.2023 |

Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.

Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:

- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?

- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.

- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.

- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.

- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.

- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.

Tässä osa nykytrendeistä.

Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?

Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?

Kommentit (389)

Vierailija
321/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat äijät pyörii vuodesta toiseen tinderissä.

Itse olin kausittain siellä, välillä vuodenkin taukoa, mutta nämä samat jämät aina siellä vaihtaen esittelytekstiään ja kuviaan🤢

Enää en tinderiä käytä, mutta treffeillä käynyt sitä kautta n. 30 kertaa ja monet miehet oli niin friikkejä, et ymmärrän miksi ei seuraa löydy.

Jos minulla luki, että etsin liikunnallista, ei tupakoitsijaa, niin sitten tullaan treffeille röökille haisten ja muutenkin räjähtäneenä.

Tosi pettynyt fiilis, kun itse panostan ulkonäkööni ja nämä hampuusit valehtelevat kaikesta ennen tapaamista.

Säälittävää.

No sehän on hyvä, että edes vaihtoivat kuviaan.

Itse käväisin parin vuoden tauon jälkeen tinderissä ja vastaan tuli samoja miehiä samoilla kuvilla. Ja nekin kuvat saattoivat olla monen vuoden takaa.

Vierailija
322/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten ryyppäys kuvat baareista. Nolot festarikuvat. Liian isot aurinkolasit naisilla. Naisten vimma vaatia itseään pitempi mies.

Olen 177cm. Minua lyhyemmät miehet lähtevät järjestään kävelemään pois kun näkevät pituuteni, aina, vaikka olen sen kertonut sen säestäen sen kommenteill:" Ai sä oletkin oikeasti noin, pitkä. En halua olla kirahvin kaa jne jne."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No drama/ good vibes only = miehellä itsellään ei ole normaalit käytöstavat hallussa ja aiheuttaa siten turhaa draamaa ihan itse.

Kannattaa kiertää kaukaa jos profissa joku No Drama- maininta. Kyseessä 99% varmuudella passiivis-aggressiivinen narsisti.

Vierailija
324/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tullut myös tämä miesten pinnallisuusmantra. Joka miehellä vaatimuslistassa että nainen ei saa olla pinnallinen. Silti on kuitenkin samaan aikaan oltava juuri se kaunein ja suosituin instabeibe. Tuota pinnallisuutta eivät yhtään avaa, että mitä kukanenkin kokee pinnalliseksi. Toisille pelkkä ulkona syöminen tms. ihan perus elämästä nauttiminen on pinnallisuutta, toisille taas ei. Muutenkin tosi lyhytnäköistä ajatella, että ihminen ei voi olla muuta kuin pinnallinen. Voihan sitä tykätä sellaisesta arjen luksuksesta mutta silti omata ihan hyvät ja terveet arvot.

Tuo tarkoittaa oikeasti sitä, että mies saa olla tavis/ ruma,mutta yrittää iskeä kauniita naisia,mutta Naisten pitää huolia mies,kuin mies,mitään ulkonäkövaatimuksia ei saa miehille asettaa.

Vierailija
325/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi monen naisen profiilissa lukee Feministi ja LGBTQ+ oikeudet niin tietää swaipata vasemmistolaiset vasemmmalle.

Minä naisena toivon, että Persuja kannattavat miehet toisivat asian esille biossaan, että voin swaipata ne vasemmalle. Laittaisitte vaikka sen leijonakorun kaulaan ja Jussi-pressasksi t-paidan päälle.

Vierailija
326/389 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten biotekstejä:

"Sama kun edellisellä"

"Teen bion myöhemmin"

Ja

"Aloitathan keskustelun?"

"Plussaa, jos aloitat keskustelun"

tai jotain muuta naisen aloitukseen viittaavaa ja sitten ei kuitenkaan vastata, kun nainen laittaa viestiä. Ei noita kannata matchata, kun ilmoittavat saamattomuudestaan jo biossa

Joo tai sitten vielä tylymmin että "En aloita keskustelua"

Eli naisia ärsyttää kun miehet toimivat naisten tyyliin?

News flash: teillä naisilla on aika halvetin usein sellainen periaate, että miehen on aloitettava keskustelu. Ja sitten miehen pitää viihdyttää nokkelilla kommenteilla kun nainen vastailee "heh" ja ":)".

Öö, ja jos nainen on aktiivinen ja juttelee ja kyselee ja kommentoi,niin nainen on liian aggressiivinen ja päällekäyvä. Livenä nuo hymiöt yms on sitä kainovieno hymyilyä,mitä.miehet naisilta haluaakun mies puhuu monologiaan. Sitä suurin osa miehistä haluaa. Ei ne halua mitään oikeaa keskustelua naisilta, varsinkaan mitään syvällistä tai älykästä.

Vierailija
327/389 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin silti, että harvassa ovat ammatit tai työt, joissa nimi (käyttäjänimi voi olla muu kuin virallinen nimi), ikä (jonka voi piilottaa), kasvokuva (josta ei välttämättä paljastu mitään muuta) ja tieto Tinderissä olemisesta olisi vaaraksi tai haitaksi ihmiselle itselleen, tämän työnantajalle tai muille.

Tulee ekana mieleen poliisin tai lastensuojelun sosiaalityöntekijän ammatit, joissa ei ehkä voi esiintyä naamakuvalla .

Kerran muuten matchasin miehen kanssa, jolla ei ollut kasvokuva , mutta profiiliteksti oli kiva. Hän kertoi olevansa opettajana amiksessa, eikä siksi kuulemma voi olla Tinderissä omalla kuvalla. Sen kuva olivat kyllä outoa, hänellä oli kolme vartalokuvaa kaulasta alaspäin, joissa jokaisessa urheilutrikoot ja stondis näkyi selkeästi. Eli ei tainnut olla tekemisissä han skarppi tyyppi kyseessä.

Voi poliisina olla Tinderissä, on paljonkin ja erilaisissa tehtävissä työskenteleviä, mutta virkapukukuvaa ei saa laittaa. Jotkut kyllä viittaavat profiilissaan ammattiinsa, ja sitä pidetään nolona.

Puolustusvoimien sakkia, pelastajia ja hoitoalan ihmisiä näkyy paljon poseeraamassa työasut päällä kuvissaan.

Vierailija
328/389 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat äijät pyörii vuodesta toiseen tinderissä.

Itse olin kausittain siellä, välillä vuodenkin taukoa, mutta nämä samat jämät aina siellä vaihtaen esittelytekstiään ja kuviaan🤢

Enää en tinderiä käytä, mutta treffeillä käynyt sitä kautta n. 30 kertaa ja monet miehet oli niin friikkejä, et ymmärrän miksi ei seuraa löydy.

Jos minulla luki, että etsin liikunnallista, ei tupakoitsijaa, niin sitten tullaan treffeille röökille haisten ja muutenkin räjähtäneenä.

Tosi pettynyt fiilis, kun itse panostan ulkonäkööni ja nämä hampuusit valehtelevat kaikesta ennen tapaamista.

Säälittävää.

Joo olishan se kiva päästä pois Tinderistä.

Terkuin on-off-suhteessa sovelluksen kanssa jo vuodesta 2013 ollut nainen/hukkapala/luuseri 😄 kaikenlaisia sankareita on tullut vastaan ja muutama pidempi tapailusuhde.

Vierailija
329/389 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luuserit on Tinderisssä

Vierailija
330/389 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pientä osviittaa mitä sinne Tinderi bioon kannattaa tykitellä.

https://suomiredpill.wordpress.com/2022/09/20/redpill-miehen-tinder-opa…

Vierailija
331/389 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi miesten biot ja kuvat on googlauksen tulosta. Löytyy meinaa just tollasii ohjeita vitsikkäistä biosta toplistoinen ja suosituksineen googlaamalla vaikka good tinder profile for men

332/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et Tinderissä ainoastaan huonot naiset jäljellä. Miehissä varmaa sama juttu.

Naisen Perus profiili :

Värjätyt hiukset, tatuoinnit, pari persekuvaa tai muuten pintaa esillä, ei tekstiä, ei hymyä.. Max pituus mainittu.

Pitää haastatella et sa mitään irti. Toistuu monta kertaa.

Pitäs varmaan nostaa ikärajaa.. 40+ alkais tulee jo vaihtelua ja luonnollisen näköistä profiilia. Välillä myös vastavuoroista keskustelua

Vierailija
333/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderille on käynyt vähän sama kuin suomi24.fi:lle, joka on jo ihan karmee peräsuoli. Taso on pudonnut koko ajan ja siellä on nyt enää se tavisten ja epätoivoisten jälkijoukko. Taitaa olla joka deittisysteemissä aina ihan luonnollinen kehitys. Toki aina sieltä joku voi jonkun löytää, mutta alkaa mennä kuuluisaksi neula heiväsuovassa mahdollisuudeksi. Jotkut vaan jaksaa vuosikausia itseään pettää. Hankkikaa elämä!

Vierailija
334/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikot toimii aina. Oon käyttäny samaa laatuletkautusta jo vuodesta 2013 ja aina toimii. "Oot niin kuuma lady et saanko tulla panee". Vieläkin toimii. 

Vierailija
335/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

usein miehen ilmoittaa olevansa hauskoja ja huumorintajuisia.

Sitten kaikki kuvat onkin vakavalla naamalla ilman hymyjä tai elämäniloa.  Tulee kyllä suuri luottamuspula tollaisista vakavanaamaisista profiileista. Ei jatkoon. 

Niin. Sen oman huumorintajunsa voisi koittaa tuoda esiin siinä tekstissä ja kuvissa. Ei se oikein vakuuta jos vain kertoo olevansa hauska.

Jokaisella on oma käsitys hauskuudesta muutenkin.

Joskus olen nähnyt vaatimuksen naiselle, että "ethän ole tosikko" tms. Ja sitten tuo lause yhdistetty miehen omaan totiseen profiiliin.

Nämä "huumorintajuiset" ja "ei tosikoille"- miehet on yleensä niitä, joitten mielestä hänen kuuluu saada laukoa mitä vaan törkeyksiä ilman että toinen loukkaantuu. Kun vitsillä vaan, etkö hei yhtään huumoria kestä. Yleensä nää on vielä jotain sovinistisia "akkojen paikka on keittiössä"-tyyppisiä, ja itseensä kohdistuvaa huumoria ei toki kestetä yhtään.

Vierailija
336/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin silti, että harvassa ovat ammatit tai työt, joissa nimi (käyttäjänimi voi olla muu kuin virallinen nimi), ikä (jonka voi piilottaa), kasvokuva (josta ei välttämättä paljastu mitään muuta) ja tieto Tinderissä olemisesta olisi vaaraksi tai haitaksi ihmiselle itselleen, tämän työnantajalle tai muille.

Tulee ekana mieleen poliisin tai lastensuojelun sosiaalityöntekijän ammatit, joissa ei ehkä voi esiintyä naamakuvalla .

Kerran muuten matchasin miehen kanssa, jolla ei ollut kasvokuva , mutta profiiliteksti oli kiva. Hän kertoi olevansa opettajana amiksessa, eikä siksi kuulemma voi olla Tinderissä omalla kuvalla. Sen kuva olivat kyllä outoa, hänellä oli kolme vartalokuvaa kaulasta alaspäin, joissa jokaisessa urheilutrikoot ja stondis näkyi selkeästi. Eli ei tainnut olla tekemisissä han skarppi tyyppi kyseessä.

Voi poliisina olla Tinderissä, on paljonkin ja erilaisissa tehtävissä työskenteleviä, mutta virkapukukuvaa ei saa laittaa. Jotkut kyllä viittaavat profiilissaan ammattiinsa, ja sitä pidetään nolona.

Puolustusvoimien sakkia, pelastajia ja hoitoalan ihmisiä näkyy paljon poseeraamassa työasut päällä kuvissaan.

Kyllä, erittäin harvassa on ne ammatit joissa ei voisi kasvokuvaa itsestään laittaa Tinderiin. Siis että ois joku oikea turvallisuussyy minkä takia kasvokuvaa ei saisi olla missään näkyvillä. Todellinen syy lienee, ettei vaan kehtaa, koska on pelkona että asiakkaat tunnistaa ja näkee henkilön olevan Tinderissä ja se voisi olla kiusallista.

Vierailija
337/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1337 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1337 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omaa kuvaa en voi työni vuoksi laittaa"

Höpö höpö. Joko et pidä huolta itsestäsi taikka olet Tinderissä kumppaniltasi salaa.

Ei ole niin salaista hommaa, etteikö Tinderissä voisi olla, vaikka toisella nimellä esiintyen.

Jos yhtään osaat ajatella asiaa pidemmälle niin näin voi monen kohdalla olla, myös itseni. Toki olen omilla kuvillani, mutta työstä ja ammatista en mainitse mitään biossa, enkä tinderin chatissa - vasta jos tapaan kasvotusten voin hieman kertoa. Monen viranomaisen ei ole järkevää missään netissä ja somessa mainostaa mitä tekee työkseen.

Uskon silti, että jotkut ketkä noin tinderissä kirjoittavat biohonsa eivät oikeasti tee mitään sellaista työtä mikä saattaa rikollisia tai muita tahoja kiinnostaa. Jotkut varmaan valehtelevat tuollaisesta ja kuvittelevat sen olevan jännittävää ja esim. naisia kiinnostavaa. 

Kuva on oltava. Ei kukaan jaksa arpoa, että millainen karvanaama sieltä kuvattomasta profiilista paljastuu. Kuvallisia on niin paljon. Olen tavannut taisteluhävittäjälentäjän ja tiedetoimittajan treffipalstan kautta. Molemmilla oli kuva. Älä ihmettele, jos kukaan ei kiinnostu.

Luetunymmärtäminen mitään? Minähän nimenomaan sanoin, että itse olen ihan omilla kuvilla. Työstäni ei vain ole mitään tinderissä!!!

Miksi siitä työstä edes pitäisi olla mitään Tinderissä? Pitäisin jopa jokseenkin kummallisena jos olisi.

Vierailija
338/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tulee nykyään Tinderissä vastaan kolmekymppisiä naisia jotka panostavat bioon ja ovat vain ja ainoastaan hakemassa jotain vakavampaa, joka lopulta johtaa perheen perustamiseen.

Joskus 5-6 vuotta sitten Tinder oli paljon rennompi paikka jotenkin... en itse kehtaa matchata näitten super-serious-woman naisten kanssa sillä pelkään että tuotan pettymyksen ellen itse ole ns. huomenna menossa naimisiin. Tuntuu jotenkin oudolta ja painostavalta.

Sama fiilis tulee kun mies alkaa vaatia säännöllistä seksiä ennen kuin vaivautuu edes tutustumaan. Tai vonkaa seksiä parin tapaamisen jälkeen. Todella painostavaa ja hämmentävää. Tavallista tosin.

Vierailija
339/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan vain kuvista eikä aloituksessa mainituista bioteksteistä?

Vastaukset koskevat kuvia siksi, koska miehet eivät lue naisten biotekstejä. 

Vierailija
340/389 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten biossa "Kaikkea muuta paitsi nukkuvaa puolikuollutta elämää" ja biisivalitana Behmin Päästä varpaisiin ei ole edes trendi vaan epidemia ja varma vasuri.

Ja sit ne aurinkolasikuvat naisilla. Älkää oikeasti laittako yhtäkään sellaista, puhumattakaan kahdeksasta.