Tinder-biojen trendit 2023
Tinderissä toistuvat samat letkautukset profiilista toiseen ja vuosien aikana trendit vaihtelevat, toiset jutut ovat pysyvämpiä kuin toiset.
Tällä hetkellä miesoletettujen profiileista voi bongata seuraavaa:
- Pituusvihjaus: "Yletän ylähyllylle" "Oon pidempi kuin sä korkkareis".. Näitä näkyy todella usein. Miksei sitä pituutta voi ilmaista suoraan tai olla laittamatta sitä. Herää kysymys siitä, että mikä onkaan hyllyn korkeus? Ja kuinka pitkä nainen ja kuinka korkeissa koroissa on sinua lyhyempi?
- "Tykkään läpsytellä sua pepulle/puristella sua pepusta." Eh.. kysy edes lupa ensin.
- Arvostelut. Äiti antaa viisi tähteä ja kissanhoitaja kaksi. Ja eksän mielestä olet tosi kiva.
- Musta vitsihuumori. Nämä biot ovat vähenemään päin, missä kuvaillaan itseä esimerkiksi narkomaaniksi sarjamurhaajaksi, mutta eivät ole vielä täysin poistuneet kuvioista.
- Vaatimuslista. Lista siitä, mitä kaikkea toisen ei tule olla. Yleensä kokonaisuudessaan negatiivinen ja henkilöstä itsestään vähän informaatiota antava bio.
- Vitsikäs plusmiinus-lista omista ominaisuuksista. Välillä myös sisältyy em. vaatimuslistaan toiseen liittyvistä ominaisuuksista.
Tässä osa nykytrendeistä.
Kiinnostaisi tietää, että millaisia biotekstejä naisilla tulee vastaan? Ja jos sinulla on joku aimmin mainituista asioista biossasi, niin mistä olet idean keksinyt?
Nämä jutut voi toki upota joihinkin, mutta itse laitan profiilin herkemmin vasemmalle, jos se toistuu monissa bioteksteissä. Profiilit, joissa kerrotaan avoimesti ja ilman mitään kikkakolmosia itsestään, toimivat minusta parhaiten. Mitä mieltä muut olette?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset miehet jaksaa kehuskella hymypoikapatsailla tai hippokisamitaleilla. Olisi hauska juttu, mikäli näitä ei tulisi vastaan jatkuvasti hohhoijaa
Hymytyttöjä riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kuinka vaikeata se tuntuu olevan monelle tehdä edes perus ok profiili. Ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa ottaa muutama selkeä valokuva, jossa näyttää helposti lähestyttävältä ja kirjoittaa jotain positiivista itsestään ja siitä mitä etsii.
En ole tinderissä mutta itse olen ihan surkea ottamaan kuvia. En hallitse selfie gamea yhtään. Ja olen nainen. En tiedä pitäisikö hankkia joku kamera missä se paras linssi millä saa parhaimmat kuvat. Linsseissähän on iso ero miten vaikuttavat siihen miltä naama näyttää.
Mutta kännykällä kun otan kuvan niin näytän kaamealta. :D Vaikka mulle on moni sanonut että olen kuulemma kaunis...
Mä oon mies ja mul sama juttu, et mä en vaan osaa ottaa itsestäni hyviä kuvia, enkä yleensäkään osaa olla kuvissa luonnollisesti :D Ja uskallan sanoa olevani ihan hyvännäköinen, mut kuvat ei vaan ole oma juttu.
Monet miehet näyttää muiden ottamissa kuvissa tai livenä hyviltä, mutta itse ottamissaan kuvissa ihan kylähulluilta. Oikein naurattaa miten omakin puoliso voi saada niin kummallisia kuvia itsestään. On hyvännäköinen, mutta jos sellainen kuva tulisi tinderissä vastaan, olisin varmaan juossut karkuun.
Miehet, jos teillä on joku naispuolinen kaveri tai vaikka joku kaveri, joka harrastaa valokuvausta, niin pyytäkää ihmeessä apua siihen kuvan ottamiseen! Melkein surettaa miten moni hyvännäköinen mies saa itsestään niin kamalia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Miesten yleisin trendi on tyhjä bio.
Tai sitten siinä lukee 'ei näitä kukaan kuitenkaan lue'
Tai suksenmittainen emoiji-rivistö eri harrastuksista.
Luuleeko miehet, että nainen viehättyy siitä mitä enemmän miehellä on harrastuksia = todella vähän aikaa olla sen naisen kanssa
Mulla on koko rivi MUNAkoisoja ja jatkuvasti pääsen vatkaan taikinaa
"En voi työn takia laittaa kuvaa" = Olen Tinderin rekistereissä oleva maksullinen nainen, joka aina kun huomataan poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset miehet jaksaa kehuskella hymypoikapatsailla tai hippokisamitaleilla. Olisi hauska juttu, mikäli näitä ei tulisi vastaan jatkuvasti hohhoijaa
Tuollaisissa palveluissa yleensä käy niin, että samat hauskuudet alkavat toistumaan, kun on pakko keksiä jotain tekotaiteellista. On selvä, että pinnallisessa sovelluksessa erilaiset surkeudet trendeissä nostavat päätään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: "Huumorintajuinen" mutta se ei ilmene mitenkään profiilista
Totuus: on yhtä hauska kuin veroilmoitus. Mutta osaa toki nauraa vitsin oikeassa kohdassa, yleensä
Huumorintajuinen nainen, on yhtä mahdollinen kuin lentävä lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kuinka vaikeata se tuntuu olevan monelle tehdä edes perus ok profiili. Ei todellakaan luulisi olevan vaikeaa ottaa muutama selkeä valokuva, jossa näyttää helposti lähestyttävältä ja kirjoittaa jotain positiivista itsestään ja siitä mitä etsii.
En ole tinderissä mutta itse olen ihan surkea ottamaan kuvia. En hallitse selfie gamea yhtään. Ja olen nainen. En tiedä pitäisikö hankkia joku kamera missä se paras linssi millä saa parhaimmat kuvat. Linsseissähän on iso ero miten vaikuttavat siihen miltä naama näyttää.
Mutta kännykällä kun otan kuvan niin näytän kaamealta. :D Vaikka mulle on moni sanonut että olen kuulemma kaunis...
Mä oon mies ja mul sama juttu, et mä en vaan osaa ottaa itsestäni hyviä kuvia, enkä yleensäkään osaa olla kuvissa luonnollisesti :D Ja uskallan sanoa olevani ihan hyvännäköinen, mut kuvat ei vaan ole oma juttu.
Monet miehet näyttää muiden ottamissa kuvissa tai livenä hyviltä, mutta itse ottamissaan kuvissa ihan kylähulluilta. Oikein naurattaa miten omakin puoliso voi saada niin kummallisia kuvia itsestään. On hyvännäköinen, mutta jos sellainen kuva tulisi tinderissä vastaan, olisin varmaan juossut karkuun.
Miehet, jos teillä on joku naispuolinen kaveri tai vaikka joku kaveri, joka harrastaa valokuvausta, niin pyytäkää ihmeessä apua siihen kuvan ottamiseen! Melkein surettaa miten moni hyvännäköinen mies saa itsestään niin kamalia kuvia.
Ainoa asia, mistä naisilta kannattaa pyytää neuvoja/apua deittailuissa, on juurikin valokuvien ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä selaan molempien sukupuolien profiileja. Miehillä näkyy olevan nousevana trendinä räikeät ulinabiot. Esimerkkejä:
"Eikö tosiaan ketään naista löydy?"
"Miksi tykkäisin täällä kenestäkään kun suurin osa on mykkiä?"
"Jos ei kelpaa hyvä mies niin poistan koko roskan"
Naisilla on usein tekotaiteellisia kuvailuja itsestään ja kiinnostuksen kohteistaan, joiden tulkitsemiseen tarvittaisiin meedio. En muista yhtään esimerkkiä enää ulkoa (koska ovat tosiaan niin sisällöttömiä).
Molemmat sukupuolet ovat entisestäänkin kunnostautuneet tekstittömyyden suhteen. Tekstittömiä profiileja on paljon enemmän kuin viimeksi Tinderiä käyttäessäni.
Muita nousevia trendejä: eettisesti monisuhteinen, jo parisuhteessa oleva henkilö etsii toista kumppania entisen rinnalle. Miehet esiintyvät yläosattomissa. Siis ihan kaikenlaiset miehet, insinööreistä lakimiehiin. Osa miehistä on alkanut esiintyä jopa ilman housuja! Ihmettelen onko oikeasti naisia joita vieraan miehen karvaisen peräpään näkeminen innostaa?
Minä svaippaan vasemmalle satavarmasti jos mies on ilman paitaa. Paidattomuus sopii ainoastaan nuorille jos heillekään tässä yhteydessä. Pahinta on se harmaantunut ryijy miestisseineenja Leijona-koru. Kalakuvakin on vähän niin ja näin.
Onneksi enää harvoin näkyy maskinaamoja.
On jo ajatuksena aivan pimeä, että joillain ihmisen haku- tai tyrkytyssanoilla pitäisi etsiä seuraa. En hyväksyisi sellaista ihmistä koskaan elämääni jolla ei ole omia sanoja tai ajatuksia. Jokin algoritmi laittaisi suurinpiirtein kaikki sanat suuhun. Ei ikinä. Ennemmin ihan omillaan ajattelevan ihmisen.
M54
Joo, tekstittömyys lisääntynyt ja nuo avosuhteet. Ei oikein innosta päätyä kolmanneksi pyöräksi. En kyllä halua myöskään nähdä karvaisia möhömahoja. Pitäkää se paita päällä miehet!
mä preferoin itseäni lyhyempiä miehiä. olen 171 cm nainen. En käytä Tinderiä mut nauratti noi ylähyllyjutut. Mua kiihottais jos mieheni ei ylettyis ylähyllylle!
Minäkin haen kääpiömiestä, olenhan itse Tuhkimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olethan vähintään 180 cm pitkä" -Mikä teitä naisia vaivaa?
"Sinkkuäiti" -Paljonko haluat miehen antavan sinulle rahaa ja aikaansa lapsen hoitoon? Sano vain suoraan. :)
"Juoksut on juostu ja nyt haluaisin asettua aloilleni" -Kiva. Nainen, joka on ollut kymmenien miesten pantavana. Vaimomateriaalia.
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsivä nainen kiinnostu sinusta?
- Olisiko parempi, jos tulisi vasta myöhemmin ilmi, että naisella on lapsi? (Itse ainakin haluaisin tietää tuollaisen asian jo miehen profiilista)
- Eikö ole parempi, että juoksut on jo juostu kuin että ne ovat vasta edessäpäin?
- Jos et ole 180 cm, niin miten se on sinulta pois, ettei pitkää miestä etsivä nainen kiinnostu sinusta?
Painathan korkeintaan 60kg. Miten reagoisit?
- Eikö ole parempi, että juoksut on jo juostu kuin että ne ovat vasta edessäpäin?
Tämä sisältää olettamuksen, että juoksut on pakko juosta. Useimmat miehet haluavat elämänkumppaniksi naisen jolla ei ole koskaan ollut tarvetta juosta juoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mietin muutenki tota Tinderiä että onko se muuttunut jotenkin niin että vain todella harva edes haluaa sitä kautta treffeille enää? Ja tavata jonkun oikeasti? Yksittäiset panot varmaan eri juttu mutta itsestä tuntuu että ne miehet joista kiinnostun itse takaisin, häviää tai vaikenee melko pian (päivän pari jaksavat viestitellä) ja treffejä ei vaan saada sovittua.
En tiedä mikä tässä ongelmana. Matcheja ja tykkäyksiä ja niitä keskustelunaloituksiakin ropisee. Oon toki jo 40+ mutta hoikka ja ihan nätti (livenäkin miehet sillon tällöin lähestyy ja pyytää kahville, baarissa saa seuraa heti, kavereita ja tuttuja paljon) ja tuntuu erikoiselta että tuolta ei vain löydy yhtään mitään mulle. Lapset tehty, hyvä duuni, yksi sporttinen harrastus, keskimittainen olen. En vaadi liikoja mieheltä, kunhan olis hyvä yhteys ja tuntuis hyvältä se juttu. Ei mitään pituusvaatimuksia tai muutenkaan ulkonäkö pitää olla sitä ja tätä - listoja.
Tinderin ongelma on se että pelkällä swaippaamalla nähdään uusia ja kenties viehättävämpiä ihmisiä, niin kiinnostus pomppii aina seuraavaan. En minäkä 22 vuotiaana sieltä löydä mitään. Vielä nuorempana löysin poikaystävän. Siitä toki 4 vuotta ja erottu jo.
Vierailija kirjoitti:
"En voi työn takia laittaa kuvaa" = Olen Tinderin rekistereissä oleva maksullinen nainen, joka aina kun huomataan poistetaan
Mulle tuli vastaan tämmöinen "en voi työn takia laittaa kuvaa". Ekoilla treffeillä paljastui, että mies olikin tukevasti naimisissa, joten tuo työ taisi olla tässä tapauksessa vain tekosyy..
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? Tinderissä on vain hukkapaloja jotka ei kelpaa kellekään.
Siis oikeasti, joku joka on vuosia tinderissä... ei sillä pitäis olla mitään itkettävää toisten profiileista. Etkö kelpaa hyvälle miehelle? Niinpä.
Hyvä herra, muistathan, että Tinderissä on miehiä huomattavasti enemmän kuin naisia? Niinpä.
Nauratti tätä lukiessa, niin totta moni juttu. Itse olin Tinderissä viime vuonna 2 viikkoa ja nyt istun ekaa päivää yhteisessä kodissa Tinderistä löytämäni ihanan miehen kanssa. Enpä olisi itsekään uskonut!
Olen eri, jolle kirjoitit, mutta:
"Painathan korkeintaan 60kg. Miten reagoisit?"
En mitenkään. Jokaisella saa olla sellaiset kumppaninvalintakriteerit kuin haluaa. En sovi tuohon kriteeriin, mutta ei se saa minussa aikaan mitään primitiivireaktiota.
"Tämä sisältää olettamuksen, että juoksut on pakko juosta. Useimmat miehet haluavat elämänkumppaniksi naisen jolla ei ole koskaan ollut tarvetta juosta juoksuja."
Oma henkilökohtainen kokemus: en ole koskaan juossut juoksuja, koska miehet eivät kiinnosta niin paljoa, että heitä jaksaisin jahdata ja en ole niin kovin seksuaalinen ihminen. Tällaisia naisia on, ja me emme ole kovin suosittuja :D Juoksuja ei ole pakko juosta. Juoksuja juosseet naiset ovat todennäköisesti seksuaalisia ja heillä ei ole tarvetta jatkaa villiä elämää myöhemmin, kuten myös lainaamassasi viestissä kerrottiin. Miten voit olla 100% varma, ettei se valitsemasi "vaimomatsku" yhtäkkiä villiinny? (Omaa villiintymistä odotellessa...)