Kykenenkö ja tyydynkö millään enää perinteiseen yksiavioiseen suhteeseen ja avioliittoon? Himot ku vie miestä.
Olen seurustellut saman naisen kanssa jo useamman vuoden, mutta me ei olla menty naimisiin vaan ns halutaan pelata varman päälle ja ottaa aikaa. No nyt nainen on sitä mieltä, että mun pitäisi jo päättää haluanko hänet. Noh voimakkaan tunnesiteen vuoksi en pysty hänestä irtikään päästämään joten tilanne tavallaa pakottaa menemään kihloihin ja naimisiin. Silti haluaisin pitää vapauteni ja välillä panna muitakin naisia ja soisin tämän hänellekin. Tosin naiseni ei on vanhakantainen ja haluaa että tämä avoin linja lopetetaan ja tyydyn häneen. Koen pahana myös sen että naiseni jättää minut ja menetän sydänystäväni. Eli kimurantti tilanne kun samaan aikaan rakastan vain häntä mutta haluan välillä pillustella muidenkin kanssa. Kai se on sit mentävä naimisiin....(luulen etten pysty avioliitossa silti olemaan pillustelematta). Apua!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt miestä mäessä, mikä tähän on järkevin ratkaisu? Mitä sinä naisena tekisit?
Då verbet är "pillustella" hade jag som kvinna slängt ut dig för länge sedan och skaffat en hygglig man i stället.
I det verkliga livet avslöjar verbet "pillustella" en ensam stackars runkare som vill ha någon kontakt utanför sin etta. Ett hypotetiskt problem duger väl som språngbräde om någon nappar betet. Vi är på sida 1 så prognosen är usel. Sätt pilin tillbaka i kalsongerna, dra ytterplagg på dig och ge dig ut bland människor.
Väität sinulla olevan voimakkaita tunteita, mutta silti olet valmis satuttamaan toista- tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Sinä menet kikkelisi perässä ja kun kikkelisi ei enää kelpaa, jäät yksin. Viisikymppiset kikkelikallet alkavat olla aika out of date. Pienellä paikkakunnalla maineesi kulkee edelläsi ja kelpaaminen lakkaa aiemmin.
Tällaista uhkakuvaa pelkään. Siksi olisi varmaan hyvä lopettaa tämä vehtailu ja mennä naisimiin.
Tuskin tyydytät sitä yhtäkään kunnolla. Omalla miehellä olisi ainakin sekä määrässä että laadussa, varsinkin määrässä reilusti parannettavaa. Jos se olisi ok, niin voisin miettiä avointa suhdetta uudelta kantilta, kun ei olisi mun saamisista kiinni.
Keskustele hänen kanssaan avoimen- tai polyamorisen suhteen mahdollisuudesta, jos yksiavioisuus vaikuttaa mahdottomalta. Hänellä on samalla tavoin päätäntävalta suhteeseenne, kuin sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Väität sinulla olevan voimakkaita tunteita, mutta silti olet valmis satuttamaan toista- tarkoituksella?
No meillä on ollut avoin suhde eli puolin ja toisin, mut enemmän se on ollut mun tahto ja nyt nainen haluaa palata perinteiseen juttuun. Elämä on yllättävän lyhyt joten sitä itse just pelkään että jos jatkan sinkkuna niin oon varmaan lopun ikääni sinkku. Parisuhdettä ja sydänystävää on varsin vaikeaa löytää varsinkin nykyään. Meillä silti takana jo vuosia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä on ollut avoin suhde eli puolin ja toisin, mut enemmän se on ollut mun tahto ja nyt nainen haluaa palata perinteiseen juttuun. Elämä on yllättävän lyhyt joten sitä itse just pelkään että jos jatkan sinkkuna niin oon varmaan lopun ikääni sinkku. Parisuhdettä ja sydänystävää on varsin vaikeaa löytää varsinkin nykyään. Meillä silti takana jo vuosia yhdessä.
Miksi alapeukutatte?
Eli eikö oikeasti haittaisi, että se sun naises, jota kohtaan sulla on tunteita pillustelis muitten kanssa, suutelis toisia miehiä ja ehkä matkustelis, kävis treffeillä etc? Tulisit kotiin ja tahtosit omaa kultaa, mutta se sanos että sori Eerolla on isompi ja lupasin mennä sinne. Ei tulis mitään mustasukkaisuuden tunteita? Mitäs jos naisellas oiskin vientiä, mutta sulla ei? Tämäkään ei tuntus missään?
Kun omien halujen toteuttaminen on ap sinulle noin tärkeää, älä nyt ainakaan lapsia hanki, jolloin joutuisit laittamaan jonkun muun kuin heppisi etusijalle ja tinkimään nautinnoistasi. Ei tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli eikö oikeasti haittaisi, että se sun naises, jota kohtaan sulla on tunteita pillustelis muitten kanssa, suutelis toisia miehiä ja ehkä matkustelis, kävis treffeillä etc? Tulisit kotiin ja tahtosit omaa kultaa, mutta se sanos että sori Eerolla on isompi ja lupasin mennä sinne. Ei tulis mitään mustasukkaisuuden tunteita? Mitäs jos naisellas oiskin vientiä, mutta sulla ei? Tämäkään ei tuntus missään?
Jos kyse on vain seksistä niin ei haittaisi, kunhan ei ole tunteitea mukana. Tunteet voivat tulla kyllä mukaan jos saman kanssa näkee usein. Näistä asioista täytyisi pystyä avoimesti keskustelemaan ja sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on vain seksistä niin ei haittaisi, kunhan ei ole tunteitea mukana. Tunteet voivat tulla kyllä mukaan jos saman kanssa näkee usein. Näistä asioista täytyisi pystyä avoimesti keskustelemaan ja sopimaan.
Tarkennus: eli siis tapailu saman kanssa voi koitua ongelmaksi jos tunteet alkavat tulla mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille seksi ilman tunteita on vaikeampaa kuin miehille, niitä voi syntyä helposti vaikka päättäisi mitä. Lisäksi, jos se naises on kaunis niin vientiä on. Otatko oikeasti riskin, että joku muu nappaa sen sulta ja suostuu yksiavioisuuteen? Koska, etsimäänhän se nainen jää sellaista jos sä kerta kieltäydyt. Jos se siis jää edes tuohon suhteeseen.
Kannattaa pillustella siinä omassa parisuhteessa. Ei kukaan jaksa katella sellaista, joka pitää itsestäänvarmuutena ja antaa kaikki efforttinsa kylille.
Oletpa alapään vietävissä.
Kannattaisi kasvaa aikuiseksi. Ihminen ei voi vain juosta seksiviettien ja tunteiden perässä ihmisestä toiseen.
Voihan avioliittokin olla avoin muille kumppaneille. Mutta käsitin että naisesi haluaa sulkea suhteen kokonaan monogamiseksi?
Silloin valitettavasti ei ole muita vaihtoehtoja kuin tyytyä häneen tai erota.
Itsekin olen avoimessa suhteessa enkä tätä vaihtaisi enää suljettuun.
Meillä tosin syy avoimeen on se etten saa seksiä mieheltäni miltei lainkaan.
N41
Et sinä henkilöä rakasta jolle olet valmis tekemään henkistä väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt miestä mäessä, mikä tähän on järkevin ratkaisu? Mitä sinä naisena tekisit?
👀🤔
Ai, mitä naisena tekisin, jos olisin mies? 😳
Jopas pistit.
Meillä oli joskus samantyyppinen tilanne. Lopulta minä hyväksyin avoimen suhteen ja mieheni avioliiton. Olen hänen vaimonsa ja lapsen äiti, panot panoja.
Eikä niitä panoja ole lopulta edes tullut. Välillä tuntuu, että miehelleni riittää tämä lupa ja tunne vapaudesta. Suhteemme on vain vahvistunut tämän myötä.
Sinä menet kikkelisi perässä ja kun kikkelisi ei enää kelpaa, jäät yksin. Viisikymppiset kikkelikallet alkavat olla aika out of date. Pienellä paikkakunnalla maineesi kulkee edelläsi ja kelpaaminen lakkaa aiemmin.