Kykenenkö ja tyydynkö millään enää perinteiseen yksiavioiseen suhteeseen ja avioliittoon? Himot ku vie miestä.
Olen seurustellut saman naisen kanssa jo useamman vuoden, mutta me ei olla menty naimisiin vaan ns halutaan pelata varman päälle ja ottaa aikaa. No nyt nainen on sitä mieltä, että mun pitäisi jo päättää haluanko hänet. Noh voimakkaan tunnesiteen vuoksi en pysty hänestä irtikään päästämään joten tilanne tavallaa pakottaa menemään kihloihin ja naimisiin. Silti haluaisin pitää vapauteni ja välillä panna muitakin naisia ja soisin tämän hänellekin. Tosin naiseni ei on vanhakantainen ja haluaa että tämä avoin linja lopetetaan ja tyydyn häneen. Koen pahana myös sen että naiseni jättää minut ja menetän sydänystäväni. Eli kimurantti tilanne kun samaan aikaan rakastan vain häntä mutta haluan välillä pillustella muidenkin kanssa. Kai se on sit mentävä naimisiin....(luulen etten pysty avioliitossa silti olemaan pillustelematta). Apua!
Kommentit (43)
No jos naisesi on nyt jo suostunut avoimeen kuvioon niin aika outoa, miksi nyt yhtäkkiä haluaakin lopettaa. Kun ei tähänkään saakka ole ongelmaa ollut.
Minusta tuo kuvio on oksettava, enkä olisi tuollaisessa suhteessa päivääkään, mutta jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä nyt ikäänsä jaksaa samalla järvellä soutaa.
Eipä samassa järvessä pitäisi mitään vikaa olla? Välillä voi varmaan vaikka uida, kokeilla räpylöitä ja uimarengasta, laskea liukumäkeä, ajaa vesiskootterilla, meloa kanootilla ja niin edelleen
Talvella kun järvi on jäässä tekee ladut siihen päälle ja hiihtelee. Tai luistin/kelkkarata.
Sama järvi mutta voi tehdä muutakin kuin yksitoikkoisesti soutaa.
Kiva kuulla että kykenit tällaiseen päätökseen. Tätä itsekin juuri tarkoitan et panot on panoja eikä muuta.