Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalilla treenata topissa ja shortseissa?

Vierailija
22.03.2023 |

Vai pitääkö olla peittävämpää?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli ekana mieleen sellainen perus hihaton toppi ja normi sortsit. Mutta taidetaan nyt puhua vähän niukemmista asuista. Kesäisin treenaan joskus hihattomassa ja urheilucapreissa. Muuten verkkarit.

42/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla oli varattu (naispuolisen) PErsonal trainerin ohjaustunti, oli minulla päällä keskivartalon paljastava treenitoppi ja pitkät treenilegginsit, joita siis normaalistikin pidän treeeneissä. Kun PT tuli luokseni, alkoi hän tuijottaa rintojani ja sanoi, että voinko mennä laittamaan paidan päälle, kun salietiketin mukaan pitää olla paita päällä ja kuulemma myös miehet tuijottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret naiset treenaa shortseissa ja rintsikoissa. Olen nähnyt naisia ihan tavallisissa rintaliiveissä kuntosalilla, ehkä olivat push-up rintsikat? 🤔

Vierailija
44/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoteinta on kun pääsee repii ne rätit naisen päältä riekaleiksi ja pääsee työntämään jyhkeän paisuvaisen sieltä repaleiden välistä naisen pimpukkaan.

Että siinä mielessä ne on parhaat asut, helppoja repiä ja kiva ajatella mitä sieltä kääreiden alta löytyykään.

45/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogatunneilla on ihan tavallista, että pukeudutaan lyhyeen treenitoppiin ja shortseihin.

Vierailija
46/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää nekin pois. Mene pelkät ballerinatossut jalassa ja treenaa toosa paljaana. Sitähän sä kysyit.

Vierailija
47/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaako naiset ollenkaan trikoohousujen läpinäkyvyyttä? Kyykätessä ja monissa muissa liikkeissä trikoo venyy ja näkyy läpi. Aika monella naisella stringit trikoiden alla 😅

Vierailija
48/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten valkoisia tai harmaita housuja. Ei näytä hyvältä kun naisella tai miehellä näkyy pershiestä märkä viiva takapuolessa. 😂

Vierailija
49/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut nähtyä nuoria naisia kuntosaleilla minishortseissa ja topissa - kuin alusvaatteet vain päällä. No, itsensä siinä häpäisevät.

Oletko tosissasi? Ne ovat vaatteet. Eivät sen vakavampaa.

Ketä se paljaan ihon näkeminen vahingoittaa? Miten se häpäisee ihmisen?

Vierailija
50/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus topissa treenaavia on lähetetty kotiin alastomuuden vuoksi. Mielestäni navan näkyminen on häiritsevää etenkin lajeissa, joissa yli puolet miehiä. 

En tajua, miksi seksiä pitää tuoda joka paikkaan. Treenatessa on mukava unohtaa sukupuoli ja kaikenlainen tyttöily hetkeksi. Etenkin tietyissä lajeissa harmittaa muiden naisten seksipukeutuminen, koska se vaikuttaa siihen, miten miehet kohtelevat sinua lajin parissa. Olen aika ripped ja treenaan tosissani, ja todella ärsyttää kun treeneihin tulee kikattavia kimuleita. Miehiä tuo kiinnostaa, mutta itselle se pilaa treenin. 

Kickboxer

Suomi ei ole äidinkielesi?

Vierailija
51/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaako naiset ollenkaan trikoohousujen läpinäkyvyyttä? Kyykätessä ja monissa muissa liikkeissä trikoo venyy ja näkyy läpi. Aika monella naisella stringit trikoiden alla 😅

Käyttääkö joku vielä stringejä?

Vierailija
52/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä stringejä?

Näköhavaintojeni mukaan noin puolet salillani käyvistä naisista.

Vierailija
53/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali ei ole mikään uimaranta, hyvä tavaton!

Miksi menet uimarannalle puoleen reiteen ulottuvissa shortseissa ja pitkähelmaisessa topissa? Sellaisessa varustuksessa itse käyn kuntosalilla. 

N39

Vierailija
54/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut nähtyä nuoria naisia kuntosaleilla minishortseissa ja topissa - kuin alusvaatteet vain päällä. No, itsensä siinä häpäisevät.

Juuh, vasta oli nuori nainen pikkuinen urheilutoppi ja persevaossa olevat minisortsit pyllistelmässä ja peilailemassa salilla.

Mietin siinä että nauttiiko nämä oikeasti kun miehet kyttää sitten? Kaikenlaiset ukkelit, on siellä muitakin kuin nuoria ja komeita. Itsekin olen ihan kaunis ja sutjakka nainen ja ahdistun heti jos kukaan yhtään tuntuu vilkuilevan. Pitkälahkeiset trikoot ja t-paita päällä.

Vierailija
55/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joogatunneilla on ihan tavallista, että pukeudutaan lyhyeen treenitoppiin ja shortseihin.

No ei ole.

Vierailija
56/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, vasta oli nuori nainen pikkuinen urheilutoppi ja persevaossa olevat minisortsit pyllistelmässä ja peilailemassa salilla.

Mietin siinä että nauttiiko nämä oikeasti kun miehet kyttää sitten? Kaikenlaiset ukkelit, on siellä muitakin kuin nuoria ja komeita. Itsekin olen ihan kaunis ja sutjakka nainen ja ahdistun heti jos kukaan yhtään tuntuu vilkuilevan. Pitkälahkeiset trikoot ja t-paita päällä.

Tietysti nauttii :D Sitä vartenhan ne minivaatteet puetaan päälle, että saa huomioita. Ne kun eivät millään tasolla ole mukavat treenivaatteet eivätkä varsinkaan tarpeelliset treenin kannalta. 

Vierailija
57/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti nauttii :D Sitä vartenhan ne minivaatteet puetaan päälle, että saa huomioita. Ne kun eivät millään tasolla ole mukavat treenivaatteet eivätkä varsinkaan tarpeelliset treenin kannalta. 

Nauttii että vanhat ukkelit kuolaa? Okei sitten. Itse en nauti ollenkaan.

Vierailija
58/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat, jos mielestäsi keski-ikäinen mies saa tulos mankineissä.

Vierailija
59/88 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttii että vanhat ukkelit kuolaa? Okei sitten. Itse en nauti ollenkaan.

Huomioh'oralle kelpaa mikä tahansa huomio.

Vierailija
60/88 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita päälle kuntosalilla, kukaan ei halua katsella hikisiä kainaloita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän