Kuivauskaappi on naisen keksintö
Muistan tämän ikuisesti, siitä on niin moneen kertaan mainittu. Onneksi meillä on kuivauskaappi.
Kiitän nöyrästi miehenä. Kaappi on usein käytössä.
Kommentit (25)
Onko nyt kyse astioiden kuivauskaapista vaiko vaatteiden kuivauskaapista?
Eläköön naiset! Ilman ei voisi elää!
Toki tiskikaappi ja tissikone kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt kyse astioiden kuivauskaapista vaiko vaatteiden kuivauskaapista?
Astioiden. Vaatteiden kuivauskaapin keksintö meni valitettavasti miehille. Mutta naiset olisivat varmasti senkin keksineet lopulta.
Naisena olen hyvin iloinen siitä, että mieheni on Mensan jäsen (sai muuten 25 pistettä vähemmän kuin minä :D) eikä siis ole yksikään teistä aivokääpiöistä.
Harvoin näkee yhtään miehen keksimää uutta trollausta. Yleensä te kopioitte niitä vanhoja.
Mun mielestä on tärkeää nostaa esiin näitä onnistumisia, koska se inspaa ja voimaannuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen hyvin iloinen siitä, että mieheni on Mensan jäsen (sai muuten 25 pistettä vähemmän kuin minä :D) eikä siis ole yksikään teistä aivokääpiöistä.
Pistettä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, elämä olisi yhtä hlvettiä jos ei olisi kuivauskaappia.
Onko teillä vielä vanhan ajan astiapyyhkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistettä?
-.........................
Tuossa miehesi pisteet😉
Tuulilasin pyyhin on myös naisen keksimä.
Vierailija kirjoitti:
Tuulilasin pyyhin on myös naisen keksimä.
Ja sirkkeli.
En tajua miten sukupuoli on asiassa olennainen.
Laittakaa tähän ketjuun lisää naisten onnistumisia keksintöjen saralla!
Hedy Lamarr keksi wlanin mahdollistavan taajuushyppelyyn perustuvan hajaspektritekniikan. Kaunis ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt pirre jauha paskaa. Kyllä kaikki tietää että ette ole mensasta vaan mansesta.
Dildot myös. Naisilla usein vain seksi- ja sukupuoliasiat mielessä 24/7. Siksi äänestän aina miestä.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tähän ketjuun lisää naisten onnistumisia keksintöjen saralla!
Algoritmi.
Joo, elämä olisi yhtä hlvettiä jos ei olisi kuivauskaappia.