Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kuntosalilla treenata topissa ja shortseissa?

Vierailija
22.03.2023 |

Vai pitääkö olla peittävämpää?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa voi treenata topissa.

Vierailija
62/88 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toppia ihmisten ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kuntosalilla pukeuduttava asiallisesti.

Vierailija
64/88 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kroppa on hyvä, niin saa 🤪

Vierailija
65/88 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset treenaa rypytystrikoissa ja rintsikoissa ilman paitaa. Paljon ei enää saa vaatteita vähennettyä.

Vierailija
66/88 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaako naiset ollenkaan trikoohousujen läpinäkyvyyttä? Kyykätessä ja monissa muissa liikkeissä trikoo venyy ja näkyy läpi. Aika monella naisella stringit trikoiden alla 😅

Eipä sinne itse näe. Kerran oli tällainen edessä joogatunnilla kun tehtiin kissavenytystä. Enpä ole ennen nähnyt toisen ihmisen p-aukkoa. Itse näyttelen vain lääkärille.

Vierailija
67/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä niukasti pukeutuneita voi kyllä huomauttaa, joka suoraan tai henkilökunnan kautta.

Pitäisi olla joku sääntö Kuntosali vaatteissa. Näin yhden nuoren tytön ryhmätunnilla, päällä oli toppi ja perseen erottelevat housut. Järkyttävää katseltavaa. Miten miehet pystyvät tekemään mitään. Kuntosalilla pitäisi olla edes alkeellisimmat pukeutumissäännöt.

Vierailija
68/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten valkoisia tai harmaita housuja. Ei näytä hyvältä kun naisella tai miehellä näkyy pershiestä märkä viiva takapuolessa. 😂

Ruskea viiva. 😂

Vierailija
69/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut nähtyä nuoria naisia kuntosaleilla minishortseissa ja topissa - kuin alusvaatteet vain päällä. No, itsensä siinä häpäisevät.

Tanttaa harmittaa.

Vierailija
70/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita päälle kuntosalilla, kukaan ei halua katsella hikisiä kainaloita.

Älä katsele.

Vierailija
71/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun minulla oli varattu (naispuolisen) PErsonal trainerin ohjaustunti, oli minulla päällä keskivartalon paljastava treenitoppi ja pitkät treenilegginsit, joita siis normaalistikin pidän treeeneissä. Kun PT tuli luokseni, alkoi hän tuijottaa rintojani ja sanoi, että voinko mennä laittamaan paidan päälle, kun salietiketin mukaan pitää olla paita päällä ja kuulemma myös miehet tuijottavat.

Pt taitaa pitää naisista eikä ole ainut laatuaan salilla. Rintasi tekevät naisista pitävään naiseen saman vaikuruksen kuin mieheen. Samoin urheilullinen naisvartalo. Heteronaiset ovat muuten kertoneet lesbojen tehneen ehdotuksia uimahallissa.

Vierailija
72/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joogatunneilla on ihan tavallista, että pukeudutaan lyhyeen treenitoppiin ja shortseihin.

Ymmärtääksen vain hotjoga eli niillä tunneila missä sali lämmitetään Intian oloihin eli jonnelin 35 asteeseen.

Vierailija
73/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkaako naiset ollenkaan trikoohousujen läpinäkyvyyttä? Kyykätessä ja monissa muissa liikkeissä trikoo venyy ja näkyy läpi. Aika monella naisella stringit trikoiden alla 😅

Mulla oli pomo joka käyttää töissä urheilutrikoita. On nähty monenlaisia pikkareita kun tyyppi pyllistää. Mutta kukaan ei ole kehdannut sanoa sille

Vierailija
74/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pomo joka käyttää töissä urheilutrikoita. On nähty monenlaisia pikkareita kun tyyppi pyllistää. Mutta kukaan ei ole kehdannut sanoa sille

En ole vielä 20v aikana nähnyt pyllistelevää pomoa

Vierailija
75/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihakset pysyvät paremmin lämpiminä pitkälahkeisissa housuissa ja pitkähihaisessa yläosassa. Sopivasta materiaalista valmistettuina ne myös siirtävät hien pois iholta. Suosittelen.

Nämä materiaalit vaan hiostavat lisää jos oikeasti sairastaa hikoilua niin kuin minä.

Sitten varsinkin pitäisi pitää niitä vaatteita päällä, koska sun jälkeen laitteelle tuleva EI halua sitä sun hikeä itseensä. Et kumminkaan PESE sitä laitetta kunnolla jälkeesi.

Vierailija
76/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paita päälle kuntosalilla, kukaan ei halua katsella hikisiä kainaloita.

Ei muita siellä tartte katella vaan keskittyy siihen omaan suoritukseen ja vaatteisiin. Eriasia tietty jos jumpassa nokan edessä on joku . Sielläkin voi keskittyä ja tiedostaa että hiki kuuluu liikuntaan ja hui voi näkyä vaikka kainaloissa. Yhdessäkään kuntosalisäännöstössä ei kielletä hikinäkymiä, kunhan on asiallisesti pukenut muuten.

Vierailija
77/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä 20v aikana nähnyt pyllistelevää pomoa

Varmasti riippuu alasta, mun alalla pomon voi löytää vaikka lattialta istumasta.

Vierailija
78/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on shortseja joissa on peppuvaossa rypytykset mikä tekee pepusta paljon isomman näköisen.

Kun poistuvat salilta normifarkut jalassa perse onkin ihan taviskokoa.

Vierailija
79/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi? Nykyäähän tuntuu, että kaupungillakin saa kävellä olemattomissa vaatteissa. Kunhan ruokapaikoissa olisi jonkun verran alastonta vartaloa peittävät vaatteet, niin kiitos.

Vierailija
80/88 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten valkoisia tai harmaita housuja. Ei näytä hyvältä kun naisella tai miehellä näkyy pershiestä märkä viiva takapuolessa. 😂

En näytä hyvälle muutenkaan joten meen varmasti salille ainoissa verkkareissa jotka ovat harmaat. Ei kaikilla edes ole rahaa ostaa uusia vaatteita vaikka saisi hankittua jäsenyyden, kuten minä. Pääasia on mennä liikkumaan ja kuntouttamaan itseään. Joten varokaa te näkymäarat kun tänään saavun salille t-paidassa ja harmaissa pöksyissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä