Saako kuntosalilla treenata topissa ja shortseissa?
Kommentit (88)
AV-palstan "kävin kerran 2000-luvulla kuntosalilla kun yläasteella pakottivat"-mieskerho taas pätee kuntosalitietämyksellään 🤣
Olen treenannut 10 vuotta shortseissa ja tank topissa. Ei ole tullut sanomista.
M43
Ymmärrän bralette-topin ja siihen sopivat trikoot, näyttää nätiltä treeniasulta. Itse laitan siihen vielä paidan päälle.
Shortseissa en lähtisi kyykkäämään, hihaton tai lyhythihainen paitakin ahdistaa välillä, liian paljon ihoa näkyvillä, kun tiedän kuinka osa ukkeleista tulee salille vain kuntopyörän päälle muita toljottamaan.
Vartalostani nautin muuten kyllä ja hihaton kesämekkokin on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olen treenannut 10 vuotta shortseissa ja tank topissa. Ei ole tullut sanomista.
M43
Miehelle se onkin ok, jos shortseina ei ole 70-luvun vilenit.
Ainahan kuntosalilla silmät vaeltaa.
Hih.
Jos topilla tarkoitat urheilurintsikoita niin mieluusti jotain vähän peittävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän ällöttävää olla paljas iho vasten laitteita, kun muutkin siellä hikoilevat?
Jokainen joka oikeasti käy kuntosalilla,ei tällä kysele puketumiskoodia. Lisäksi paraimmat on verkkarit ja kunon puuvilla pusero,löysät ne..Jotta iho ei todella hiksenä kosketa laiteisiin.Ei kuntosalit ole isku mestoja.Aloiten tekijä kesi vain illan aiheen.Kuntosalia ei edes ajo käytää.
Vierailija kirjoitti:
On tullut nähtyä nuoria naisia kuntosaleilla minishortseissa ja topissa - kuin alusvaatteet vain päällä. No, itsensä siinä häpäisevät.
Mitäpä häpeämistä tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole vähän ällöttävää olla paljas iho vasten laitteita, kun muutkin siellä hikoilevat?
Jokainen joka oikeasti käy kuntosalilla,ei tällä kysele puketumiskoodia. Lisäksi paraimmat on verkkarit ja kunon puuvilla pusero,löysät ne..Jotta iho ei todella hiksenä kosketa laiteisiin.Ei kuntosalit ole isku mestoja.Aloiten tekijä kesi vain illan aiheen.Kuntosalia ei edes ajo käytää.
Ite en tiedä mitään kamalampaa päällä kuin lepattavat vaatteet, mieluummin vaikka sitten mikroshortsit ja toppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakset pysyvät paremmin lämpiminä pitkälahkeisissa housuissa ja pitkähihaisessa yläosassa. Sopivasta materiaalista valmistettuina ne myös siirtävät hien pois iholta. Suosittelen.
Nämä materiaalit vaan hiostavat lisää jos oikeasti sairastaa hikoilua niin kuin minä.
Misi et mene urheilupuistojen kunto laiteisin ? Ovat ilmasia .Käytetävissä 24h 12 kuukautta.Niin et hirveästi hikoa. Joka uhreilupuisto on laiteet ja laitessa ohjet miten käytetän,mihin kehon osaan vaikutaa. Oma lähiöni on 10minutin kävelymatka 4 eri suntaan ja puistoon.Tyhjä siellä aina miksi?Jokaisessa puistossa lisäksi erinlaisia laiteita,on varaa valita,lisäksi ilmaista.Mutta ei Peilejä.Se tietysti este.
On toppeja ja toppeja ja shortseja ja shortseja. Henkilökohtaisesti en ymmärrä sellaisia versioita, joiden käyttäjän aika menee treenin sijaan siihen, että varoo, ettei paikat vilahda.
Itse suosin pitkä hihaa ja lahjetta, koska halun, että ihottumaihoni ja muiden eritteiden välissä on edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakset pysyvät paremmin lämpiminä pitkälahkeisissa housuissa ja pitkähihaisessa yläosassa. Sopivasta materiaalista valmistettuina ne myös siirtävät hien pois iholta. Suosittelen.
Nämä materiaalit vaan hiostavat lisää jos oikeasti sairastaa hikoilua niin kuin minä.
Misi et mene urheilupuistojen kunto laiteisin ? Ovat ilmasia .Käytetävissä 24h 12 kuukautta.Niin et hirveästi hikoa. Joka uhreilupuisto on laiteet ja laitessa ohjet miten käytetän,mihin kehon osaan vaikutaa. Oma lähiöni on 10minutin kävelymatka 4 eri suntaan ja puistoon.Tyhjä siellä aina miksi?Jokaisessa puistossa lisäksi erinlaisia laiteita,on varaa valita,lisäksi ilmaista.Mutta ei Peilejä.Se tietysti este.
Et ymmärrä nyt. Hikoilen myös ulkona. Jos teen esim. lumitöitä niin teen nekin topissa.
Omassa kodissani on auttava salintapainen, nyt talvetta talossamme on 17 astetta lämmintä ja täällä saan kuntoilla alusvaatteisillani.
En ole päässyt kodin ulkopuolelle kuntoilemaan 6 vuoteen, niin invalidisoivia nämä sairauteni ovat.
No jos tykkää siitä, että tuijotetaan, niin siitä vaan. Itse en kyllä treenaisi moisessa varustuksessa, mutta makunsa kullakin.
Kuntosali ei ole mikään uimaranta, hyvä tavaton!
Saa, mutta ihan vinkkinä, että itse olen ainakin hyvin välttänyt "katseet" pukeutumalla löysiin verkkahousuihin ja -takkiin.
Ei tarvitse pukeutua "spandexiin" voidakseen tehdä mitä tahansa liikkeitä. Väljät vaatteet toimivat teknisesti hyvin.
Omassa olohuoneessa voi treenata topissa.
Itse käyn aina mankineissa kun tytöt selkeästi ihailee muotojani, välillä joutuu oikein sanookin että tytöt nyt hei mun silmät on täällä ylhäällä.
Saa ainakin minun salini otoksen mukaan. Tiukka napapaita ja persevakoon imeytyvät trikoot on ihan perussettiä. Ei sinänsä minua haittaa.
M41
Mainostetaan alushousujakin, mutta silti et mene ne päällä ihmisten ilmoille.