Miehellä on ystävä, jonka kanssa pettänyt exäänsä
Olen seurustellut reilut puoli vuotta miehen kanssa ja suhteessa menee pääsääntöisesti hyvin. En kuitenkaan pääse yli siitä, että miehellä on tärkeä naisystävä, johon tutustui baarireissulla ja petti hänen kanssaan silloista vaimoaan. Mies sanoo häpeävänsä pettämistä ja tehneensä se vain, koska avioliitossa meni todella huonosti. Tämä baaripano on siis ollut jo vuosia vain ystävä eikä mies halua hänestä luopua. En usko miehen pettävän minua, mutta tällainen ystävyys tuntuu minusta todella vaikealta hyväksyä. Miten te muut suhtautuisitte tilanteessani asiaan? Täytyykö asia vain hyväksyä ja yrittää päästä yli vaikeista tunteista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
MIehen ikiaikainen selitys "avioliitossa menee huonosti". Jos mies on pettänyt yhtä, niin pettää toista ja kolmattakin.
Tarkoitit varmaan naisen?
Mitä noita menneitä miettimään. Ymmärrä nyt että miehelläsi voi olla todellakin ystäviä, joiden kanssa joskus ollut jotain muutakin. So what. Minua ei haittaisi yhtään.
Eikö olekin hienoa seurustella plaboyn kanssa? TÄTÄ ONGELMAA EI OLISI JOS KELPUUTTAISIT SEN TAVISMIEHEN, MUTTA VAIN JÄNNÄT JA SUOSITUIMMAT PELIMIEHET KELPAA.
Pitäisikö sitten alkaa kontrollifriikiksi ja tentata mieheltä kaikki naispuoliset ystävät, että onko ollut muutakin kuin ystävyyttä. Elä nykyisyyttä äläkä ole tollainen hermoheikko. Mies saattaa muuten taas kohta tarvita toisen naisen tukea...
Huvittavaa että naiset kirjaimellisesti jakavat nämä top5% valioyksilö pelimiehet toistensa kanssa MIELUMMIN kuin seurustelevat ihan omantasoisen taviksen kanssa. Palaammeko siihen aikaan, jossa yhdellä alfamiehellä on 5 vaimoa?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sitten alkaa kontrollifriikiksi ja tentata mieheltä kaikki naispuoliset ystävät, että onko ollut muutakin kuin ystävyyttä. Elä nykyisyyttä äläkä ole tollainen hermoheikko. Mies saattaa muuten taas kohta tarvita toisen naisen tukea...
Jos epäilee uskottomuudesta niin sitten on oma vika jos tulee petetyks? Hienoa logiikkaa kyl.
Taidat pettää itse ja paljon?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että naiset kirjaimellisesti jakavat nämä top5% valioyksilö pelimiehet toistensa kanssa MIELUMMIN kuin seurustelevat ihan omantasoisen taviksen kanssa. Palaammeko siihen aikaan, jossa yhdellä alfamiehellä on 5 vaimoa?
Voi kuule kyl tämmönen luonnistuu ihan taviksilta, sä olet luuseri, et tavis.
Seurustelun, koska pelkkä fwb suhde ei riitä minulle.