Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä on ystävä, jonka kanssa pettänyt exäänsä

Ahdistunut
22.03.2023 |

Olen seurustellut reilut puoli vuotta miehen kanssa ja suhteessa menee pääsääntöisesti hyvin. En kuitenkaan pääse yli siitä, että miehellä on tärkeä naisystävä, johon tutustui baarireissulla ja petti hänen kanssaan silloista vaimoaan. Mies sanoo häpeävänsä pettämistä ja tehneensä se vain, koska avioliitossa meni todella huonosti. Tämä baaripano on siis ollut jo vuosia vain ystävä eikä mies halua hänestä luopua. En usko miehen pettävän minua, mutta tällainen ystävyys tuntuu minusta todella vaikealta hyväksyä. Miten te muut suhtautuisitte tilanteessani asiaan? Täytyykö asia vain hyväksyä ja yrittää päästä yli vaikeista tunteista?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi minulle moinen ystävyys.

Vierailija
2/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisälle?

Tiedän vastaavan. Ei ystäväni. Hän esittäytyi minulle eräissä juhlissa ukkomiesten ilmaiseksi rakastajattareksi ja on valmis vaihtamaan miestä, jos miehen perhetilanne niin vaatii. Kysyin, että mitä hän saa, niin vastaus oli seksiä, seuraa ja läheisyyttä. Syy miksi tekee oli, että hän ei voi saada lapsia, joten hän nauttii vain seksiseurasta, mutta miehet tahtovat jonkun, jonka kanssa voivat myös lisääntyä. Hän koki sen olevan epäreilua, että ei voi saada lapsia. Ukkomiehet ovat myös varminta seuraa. Hän tarjoaa myös keskusteluja ja rentoa yhdessä oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun mitään täydy, päätä itse mitä haluat.

Itse en hengaa muiden muijien kans eikä oma muija käytä aikaansa mies seurassa eikä varsinkaan intiimisti, mut nykyään on muotia teeskennellä et kaikki tarvii keksiä uusiks joten viime kädessä kaikki on väärin, tee mitä tykkäät ja haluat.

4/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja täydentää, että nainen ei tiennyt miehen olevan naimisissa...

Vierailija
5/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Tulee tekemään saman sinulle jos teillä on joskus vaikeaa. Tekosyitä.

Vierailija
6/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle moro ja näkemiin ???

Vierailija
7/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kertoo kaiken, kun on sanonut, että ei aio luopua ystävyyssuhteesta. Eli se nainen menee sinun edellesi. Valitsee ennemmin hänet kuin sinut. 

Vierailija
8/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon. Tulee tekemään saman sinulle jos teillä on joskus vaikeaa. Tekosyitä.

Älä kerro miehelle miksi jätät händt,niin me muutkin naiset saadaan tietää tästä pettämisestä.

Vierailija
9/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niin hirveän tärkeää tuossa ystävyydessä on, onko mies kertonut?

Vierailija
10/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehen ikiaikainen selitys "avioliitossa menee huonosti". Jos mies on pettänyt yhtä, niin pettää toista ja kolmattakin.

Vierailija
11/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt itsellesi täydellisen jännä miehen.

Vierailija
12/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satavarmasti panee sitä edelleen. Pakon edessä sinulle kertoi, koska tiesi asian tulevan ilmi muutenkin. Ai että se tuntuu kivalle vieraissa käynnin jälkeen palata kotipesälle.

Vierailija
13/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro miehelle miksi jätät händt,niin me muutkin naiset saadaan tietää tästä pettämisestä.

Tämä. Nyt jos sanot miehelle, että et jatka suhdetta tuon baaripanokaverin takia, niin seuraavalle naiselleen mies ei enää kerro, miten tapasi ko. naisen. Että sano, että sä nyt et vaan sittenkään ole itse sopivassa elämäntilanteessa parisuhteen kannalta tms.

Vierailija
14/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen toimi tukena ennen ja jälkeen eron. Oli ainoa, joka ymmärsi. Eivät yrittäneet suhdetta eron jälkeen.

15/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satavarmasti panee sitä edelleen. Pakon edessä sinulle kertoi, koska tiesi asian tulevan ilmi muutenkin. Ai että se tuntuu kivalle vieraissa käynnin jälkeen palata kotipesälle.

Jep.

Kannattaa tehdä jokin ansa. Lähde vaikka pariksi päiväksi jonnekin ja huolehdi että saat jollain tapaa selville, jos se toinen nainen on yötä miehesi kanssa.

Vierailija
16/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen toimi tukena ennen ja jälkeen eron. Oli ainoa, joka ymmärsi. Eivät yrittäneet suhdetta eron jälkeen.

Eli sai pussit tyhjennettyä, kun vaimolta ei enää saanut. 

Vierailija
17/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus ei ole keksitty vain huvin vuoksi, niin lähde pois tuollaisesta suhteesta. Ei se nainen ole pelkkä kaveri, se on varmaa. Ja jossain kohtaa se sinullekkin sitten selviää. Älä jää odottamaan sitä päivää.

Vierailija
18/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö menneisyys kuitenkin merkitsee?

Vierailija
19/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mennyt tärkeämpi kuin yhteinen tuleva?

Vierailija
20/29 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kertoo kaiken, kun on sanonut, että ei aio luopua ystävyyssuhteesta. Eli se nainen menee sinun edellesi. Valitsee ennemmin hänet kuin sinut. 

Vuosia kestänyt ystävyys vs. tuore seurustelusuhde, kumman itse valitsisit?