Mielialalääkitys saa minut ahmimaan :(
Söin 3 Fazerin suklaalevyä yhdeltä seisomalta. Miksi tällaisia lääkkeitä määrätään ihmisille?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Älä osta sitä suklaata. Ei se mieliala lääkitys sentään kauppaan mene niitä hankkimaan.
Oli tarjouksessa 4 levyä kympillä. Ajattelin säästää kun pidän suklaasta.
Kaksi vaihtoehtoa; jätä ostamatta tai syömättä. Muuta ratkaisua ei ole. Itsekuri-itsehillintä.
Minä sain masennuslääkkeitä ja söin 8 pussia taffel sipsejä eilen illalla samalla kun katsoin tv:tä. Huonoja lääkkeitä, eivät sovi minulle, pitää pyytää lääkäriä vaihtamaan lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta sitä suklaata. Ei se mieliala lääkitys sentään kauppaan mene niitä hankkimaan.
Ei mene ihan noin. Jopa leipää voi ahmia.
Mua syötätti kymmenen kilon edestä, kun aloitin mirtstsapiinin. Auttoi kyllä, mutta läskit jäi. Yritän nyt karistaa. Tätä on kyllä vaikea selittää sellaiselle, joka kys. lääkettä ei ole käyttänyt, se ruokahalu on jotain käsittämätöntä.
Nyt soitat hoitaja/lääkärille ja kerrot asian ja kysyt voiko vaihtaa lääkettä. Kyllä lääkärikin tietää ettei lihominen ole hyväksi.
Jotkut joutuu kokeilemaan monia lääkkeitä ennenkuin sopiva löytyy.
Tämäkin kuuluu suunnitelmaan tuhota ihmisten terveys.
Vierailija kirjoitti:
Mua syötätti kymmenen kilon edestä, kun aloitin mirtstsapiinin. Auttoi kyllä, mutta läskit jäi. Yritän nyt karistaa. Tätä on kyllä vaikea selittää sellaiselle, joka kys. lääkettä ei ole käyttänyt, se ruokahalu on jotain käsittämätöntä.
Olen syönyt 24 vuotta mirtatsapiinia eikä ole lihottanut kiloakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene ihan noin. Jopa leipää voi ahmia.
Myös teetä ja kahvia jos ahmituttaa. Lehtikaaliakaan ei voi jättää rauhaan, vaikkei se raakana itselle sopisi. Pakkopakko saada vedettyä myös jauhoja pelkiltään, jos ei muuta ole
Olethan jo terapiassa? Minä lihoin 10 kg parissa kuukaudessa ja lopetin terveyskeskuslääkärin määräämät lääkkeet siihen. Loputon nälkä hävisi heti ja aihuin kilot yhtä nopeasti pois Myöhemmin pääsin psykiatrille, joka totesi, että minun oireillani hän ei suostuisi lääkkeitä määräämäänkään vaan terapiaa.
Minulla on mielialalääkitys ja lihoin aluksi 15 kg. Nyt olen saanut nuo kilot
pois, vaikka edelleen lääkitys. Jätin sokerin ja piilosokerin pois, puolitin annoskoon
ja syön enemmän kasviksia.
Lääkkeen vaihto auttaa asiaan kun vaan löytyy sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Olethan jo terapiassa? Minä lihoin 10 kg parissa kuukaudessa ja lopetin terveyskeskuslääkärin määräämät lääkkeet siihen. Loputon nälkä hävisi heti ja aihuin kilot yhtä nopeasti pois Myöhemmin pääsin psykiatrille, joka totesi, että minun oireillani hän ei suostuisi lääkkeitä määräämäänkään vaan terapiaa.
Vain tyhmä luottaa lääkärin sanoihin. Sama psykiatri tekee seuraavalle asiakkaalleen päinvastoin, koska on saanut sinusta toisen tunteen. Hänellä olisi ollut mahdollisuus mitätöidä suunnitelmasi heti, jos niin olisi halunnut. Resepti toimiviin lääkkeisiinkin mitätöidään parilla klikkauksella.
Ahmit jo ennen mielialalääkkeitä.
Tyypillistä hullun toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt 24 vuotta mirtatsapiinia eikä ole lihottanut kiloakaan.
Onneksi olkoon, minua lihotti.