Saammeko esitellä, Greta Thunberg uusi Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan kunniatohtori.
Olen sanaton.
"Greta Thunberg saa arvokkaan kunnianosoituksen Helsingin yliopistolta
Greta Thunbergille myönnetään Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan kunniatohtorin arvonimi."
Kommentit (75)
Muistakaa ettei hänestä tehty oikeaa tohtoria, vaan sellainen kunniatohtori.
Miksi uliopistossa opetetaan veronmaksajien rahoilla hihhuleita ja kutsutaan teologiaa tieteeksi??????????????
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri teologian?
Myönnetäänkö tässä ihan suoraan että koko ilmastohömpötys on uskonnon kaltainen - olemukseltaan epätosi - kökkäre?
Ilmastonmuutos on saavuttanut ihan puhtaan uskonlahkon statuksen ja perustanut oman inkvisition joka tuhoaa median huutaessa hurraata taustalla jokaisen tiedemiehenkin uran joka uskaltaa julkaista tutkimuksia jotka ovat vähänkään ristiriidassa pyhien totuuksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Afrikantähti-episodin jälkeen kategorisoin tuon laitoksen hörhöjen suojatyöpaikaksi. En yllättynyt.
Kuka kehtaa mennä tuonne opiskelemaan?
Ja kun sekin oli Keijotus-trollaus koko juttu, ja Helsingin Yliopisto meni lankaan ja alkoi wokettamisen tosissaan :DDD
Vierailija kirjoitti:
Kiva että down-lapsillekin annetaan tällaisia, varmaan piristää heitä :)
Greta Thunbergilla on Aspergerin sindrooma ; ehkä jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikantähti-episodin jälkeen kategorisoin tuon laitoksen hörhöjen suojatyöpaikaksi. En yllättynyt.
Kuka kehtaa mennä tuonne opiskelemaan?
Ja kun sekin oli Keijotus-trollaus koko juttu, ja Helsingin Yliopisto meni lankaan ja alkoi wokettamisen tosissaan :DDD
Sen ansiosta Keijolle pitää kyllä pystyttää oma patsas keskelle Helsinkiä! : )
Greta on näyttelijöiden lapsi, koulupudokas joka yritti saada muut lapset lintsaamaan koulusta "ympäristön takia", eli ympäristönousukas joka huutaa yhtä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei enää yllätä, kyllä tämä peli on selvä. Loppu häämöttää.
Joillekin se loppu häämöttää niin helposti, esim. Gretan kunniatohtoruuden takia.
Varmana olisit kuolemassa, jos et saisi kaupasta viinaa ja makkaraa.
Erikoista että Suomessa tuota palvotaan, mutta Ruotsissa siitä ei pidetä.
Vihaisesta teinitytöstä tuli vihainen nainen ja nyt sai kunniatohtorin pahvin 👍
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni tiedekunnan loputkin uskottavuuden rippeet.
Alkoi liberaaliteologian hapatuksella pari vuosikymmentä sitten ja siitähän se oli sitten woken helppo noukkia jo valmiiksi korruptoituneena koriinsa jatkojalostettavaksi.
Kävin jo ennakkoäänestämässä muutosta 👍
Vierailija kirjoitti:
Greta on näyttelijöiden lapsi, koulupudokas joka yritti saada muut lapset lintsaamaan koulusta "ympäristön takia", eli ympäristönousukas joka huutaa yhtä asiaa.
Merkillistä miten paljon pelkällä syyllistävällä mölyämisellä tuntuu saavan nykyään läpi. Kun ei kyetä sanomaan EI KÄY. Tässä mentiin metsään jo kauan sitten, annettiin periksi väärissä kohdin, väärille asioille. Tyytymättömyys ja kauna eivät ole vähenyneet - päinvastoin. Kaikki vanha täytyy purkaa atomeiksi.
Onneksi on se pieni lauma joka tajuaa tämän kaiken eikä suostu antautumaan.
Moderniin mytologiaan kuuluu, että kaikki vanha tieto ja kokemus on paskaa, väärää ja arvotonta ja todellinen viisaus siitä miten maailma pitäisi järjestää tulee lapsilta, jotka eivät edes elätä itseään.
Mutta pääseepä Helsingin yliopisto hyvesignaloimaan kuten kunnon woke-instituution kuuluukin.
Tiede perustuu samaan metafyysiseen uskoon kuin uskonnotkin, ei ole mitään edellytyksetöntä tiedettä., tässä siitä taas hyvä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä hävettää tosi kovaa olla vasemmistoa, onneks nää meidän töppäykset on lähinnä noloja eikä vaarallisia/maanpetturuutta/laittomia niin kun oikeistolla.
Koomisinta on et oikeisto tarttuu AINA näihin yhden ihmisen älyttömyyksiin, epätoivosen olosta ja lapsellista.
Itse aiheita ja politiikkaa juostaan karkuun kun omat herrat ei tykkää jos hyödylliset 'ootit osallistuu aikuistenpöytään.Vihervasemmistolla ei ole kuin yksittäistapauksia. Niitä on vain lukumäärällisesti ja suhteutettuna paljon, mutta heidän tulkinnan mukaan yksittäistapauksia. Yleisellä tasolla ei saa argumentoida.
Nice, et sitten vaivautunu edes sivuamaan sitä mitä mä sanoin vaan tungit mun suun täyteen sanasalaattia.
Mä en ole vihervasemmistoo, mä olen old school työläisvasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Greta!!!
Gretalla on takuulla viivapillu ja pullea häpykumpu. En usko hänen vihjailuihin, että olisi ollut tekemisissä isojen parrujen kanssa. Uskon hänen olevan neitsyt ja paukuttaisin mielelläni takaapäin.
Sinä olet pedo, joka ajattelee sukuelimillään.,
?
Greta on 20 vuotias. Juuri äsken googlasin.
ohis
Kunniatohtoriksi häiriköimällä ja rikkomalla lakia, myötähäpeän.
Tämä on tässä mielettömässä maailman menossa vain hiekanjyvänen tapahtumien ketjussa.Tuokin laitos tuottaa saatanan opetuslapsia kieltämällä Raamatun ja Jumalan opetuksen.Mutta tämähän on jo ennustettu tapahtuvaksi.
teologia on kyllä ihan oikea "tiede"kunta kreetan uskonnolle