Deitiltä tuli tällainen viesti, miten tulkitsette?
Kiitos seurasta eilen! Minulla oli mukavaa ja totta puhuakseni myös (yllättävän) rentoa, sillä en ole kovin hyvä uusien ihmisten kanssa, noin keskimäärin. Oon luonteeltani introvertti, mutta kouluttanut sitä ja pystyn juttelemaan helposti. Koska se on opiskeltua, se silti käy vähän työstä. Mutta millä muulla sitä tutustuu koskaan, jos ei vaan ala jakaa asioita?
Kommentit (24)
Minusta tuossa ei ollut mitään ihmeellistä! Hänellä oli ilmeisesti mukavaa.
Täällä on ilmeisen paljon ajattelemattomia juntteja, jotka eivät viestistä tajua mitään. Ihan normaalia sivistynyttä keskustelua tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta on tämäkin ongelma ratkaistu kun tinderiin saa ladattua chattibotin.
Se tekee valinnan puolestasi ja keskustelee puolestasi.
Itse ei tarvitse kuin ilmestyä treffeille.
True story, Ylellä juttu.
Kyllä elämä on helppoa nykyihmisillä
Ihan pimeetähän tollasen botin käyttäminen olis. Itse luulisi viestittelevänsä ihan oikeen henkilön kanssa ja sit kävinkin ilmi että bitin kanssa flirttaili.
Siihen päättyis treffit välittömästi.
Jos oikeasti jaoit toisen lähettämän tekstin, niin hän ei ansaitse sinua. Tuo oli luottamuksen osoitus ja kertoi, että hän on kiinnostunut sinusta. Ainoa relevantti kysymys sinun kannaltasi on, miltä sinusta tuntui. Oletko kiinnostunut, nautitko hänen seurastaan, saako hänen ajattelemisensa hymyn huulillesi. Jos kyllä, niin miksi et haluaisi jatkaa häneen tutustumista?
Kyllä elämä on helppoa nykyihmisillä