Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii, että maksan sähkölaskun, koska minulla on yksi laite, joka on n ostanut laskua yli 100 euroa kuukaudessa!

Vierailija
21.03.2023 |

Hankin salaa energiakenttien puhdistajan. Kyseessä on suuri laite, joka hurisee 24/7. Se on aika hiljainen ja tuottaa valoa sekä lämpöä.
Se puhdistaa ilmasta huonon energian.
En kertonut miehelle tästä mitään sillä hän olisi kuitenkin vaastustanut asiaa.
Piilotin laitteen työhuoneeseeni komeroon.
Tänään kuitenkin oli tullut sähkölasku, joka olikin ollut 60e sijasta 189 euroa.
Mies oli vaatinut erittelyn sähkön käytöstä ja kävi ilmi, että räjähdysmäisesti lisääntynyt kulutus tapahtuu ainoastaan minun työhuoneessani.
Tuon vuoksi mies oli löytänyt laitteen ja ihmetellyt sitä.
Nyt mainittakoot ennen tätä hetkeä meidän elämämme on ollut huomattavasti parempaa ja se johtuu taatusti tuosta puhdistuneesta ilmasta.
Nyt meillä on kauhea riita päällä ja mies vaatii, että maksan koko potin.
Hän oli myöskin vetänyt töpselin seinästä. Minä suorastaan tunsin ahdistavan ilmapiirin jo heti eteisessä!
Hankin kuitenkin laitteen yhteiseksi hyödyksi, joksikin salaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa erittelyn sähkönkäytöstä huoneittain?

Vierailija
2/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin myös valehdella, että tuo laite liittyy töihini, mutta ei mennyt läpi. Jouduin kertomaan totuuden. Mies oli kuulemma jo epäillyt, että valmista työhuoneessani jotain laittomia aineita. Olen todella loukkaantunut!

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeesti nauran vedet silmissä. Aivan loistava! Eikö se kenttien parantaja auttanutkaan riitoihin?

Vierailija
4/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin myös valehdella, että tuo laite liittyy töihini, mutta ei mennyt läpi. Jouduin kertomaan totuuden. Mies oli kuulemma jo epäillyt, että valmista työhuoneessani jotain laittomia aineita. Olen todella loukkaantunut!

t. ap

Me ollaan loukkaantuneita siitä että runoilit noin pitkän aloituksen jossa perusfaktat olivat ihan pielessä.

Vierailija
5/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan oikeesti nauran vedet silmissä. Aivan loistava! Eikö se kenttien parantaja auttanutkaan riitoihin?

Olisi jos mies ei olisi sammuttanut sitä. tilanne olisi tasoittunut! Tunsin jo heti kotiin tullessa, että laite oli sammutettu.

t.ap

Vierailija
6/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä on sähkömittarit joka huoneessa erikseen? Mitä niiden asennus maksoi ja paljonko sähköyhtiö laskuttaa niistä jokaisesta?

Vierailija
7/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jos mies ei olisi sammuttanut sitä. tilanne olisi tasoittunut! Tunsin jo heti kotiin tullessa, että laite oli sammutettu.

t.ap

Aivan varmasti tunsit. Olisit tuntenut vielä kovemmin jos minä olisin miehesi!

Vierailija
8/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ihan liikaa jonninjoutavaa aikaa, kun ehtivät tällaisiakin sepustelemaan.

Vierailija
9/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit esiin, niin hyvä provo.

Vierailija
10/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä satuja. Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
11/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on ihan liikaa jonninjoutavaa aikaa, kun ehtivät tällaisiakin sepustelemaan.

Ja palstan jurmottajat ottavat tosissaan🤣

Vierailija
12/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että elämä on näin kevyttä. Luen sata kertaa mieluummin näitä kuin jotain maailmanlopun spämmiä.

Vierailija
13/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, minkälaiset elämättömät pipipäät kehittää tällaisia avauksia?

Vierailija
14/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä satuja. Mikä sinua vaivaa?

Fiksumpi tuokin kun joku perus pierujuttu.

Vierailija
15/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiakenttien puhdistaja ei vie noin paljon sähköä. Sehän toimii bluethoot yhteydellä ja itseasiassa se on pieni voimala, tuottaa enemmän mitä kuluttaa.

Vierailija
16/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että nyt näit kerrankin vaivaa trollauksen kanssa.

Nää tyypithän ihan oikeesti uskoi joka sanan.

Vierailija
17/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, minkälaiset elämättömät pipipäät kehittää tällaisia avauksia?

Ne jotka haluavat antaa kaltaisilleen luettavaa. Kiva kun vastasit :D

Vierailija
18/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto! Minä ostan tollasen energiakenttien puhdistajan ja pistän sen porraskäytävään. Naapurista virtaa pahaa energiaa koko taloon.

Voiko sitä laitetta käyttää toisinpäin, että imetty pahaa energia pystyttäisiin puhaltamaan takaisin. Se olisi hyvä jäynä.

Vierailija
19/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energiakenttien puhdistaja ei vie noin paljon sähköä. Sehän toimii bluethoot yhteydellä ja itseasiassa se on pieni voimala, tuottaa enemmän mitä kuluttaa.

Riippuu puhdistettavasta energiasta.

Oikein paha paha energia kuluttaa paljon sähköä, koska puhdistettava on niin paljon. Lievemmissä tapauksissa laite tuottaa sähköä.

Vierailija
20/34 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista roskaa sitä pystytäänkin id iooteille kauppaamaan.

Minä voisin antaa täältä hyvää energiaa etänä, vain 300€/tunti. Kiinnostaako ap:ta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan