Mies vaatii, että maksan sähkölaskun, koska minulla on yksi laite, joka on n ostanut laskua yli 100 euroa kuukaudessa!
Hankin salaa energiakenttien puhdistajan. Kyseessä on suuri laite, joka hurisee 24/7. Se on aika hiljainen ja tuottaa valoa sekä lämpöä.
Se puhdistaa ilmasta huonon energian.
En kertonut miehelle tästä mitään sillä hän olisi kuitenkin vaastustanut asiaa.
Piilotin laitteen työhuoneeseeni komeroon.
Tänään kuitenkin oli tullut sähkölasku, joka olikin ollut 60e sijasta 189 euroa.
Mies oli vaatinut erittelyn sähkön käytöstä ja kävi ilmi, että räjähdysmäisesti lisääntynyt kulutus tapahtuu ainoastaan minun työhuoneessani.
Tuon vuoksi mies oli löytänyt laitteen ja ihmetellyt sitä.
Nyt mainittakoot ennen tätä hetkeä meidän elämämme on ollut huomattavasti parempaa ja se johtuu taatusti tuosta puhdistuneesta ilmasta.
Nyt meillä on kauhea riita päällä ja mies vaatii, että maksan koko potin.
Hän oli myöskin vetänyt töpselin seinästä. Minä suorastaan tunsin ahdistavan ilmapiirin jo heti eteisessä!
Hankin kuitenkin laitteen yhteiseksi hyödyksi, joksikin salaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei sinua ole huijattu? Minusta enemmänkin laite on tuottanut kuluja ja pahuutta?
Anteeksi luulit siis laitteen tuottavan hyvää, mutta se onkin kerännyt pahaa energiaa ilmasta koko kuun ja tänään sylkäisi pahuuden räjähdysmäisenä klimppinä ulos. Tuotos: kauhea sähkölasku ja riita.
varo vain mitä on ensi kuussa luvassa. Nyt pois se heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei sinua ole huijattu? Minusta enemmänkin laite on tuottanut kuluja ja pahuutta?
Anteeksi luulit siis laitteen tuottavan hyvää, mutta se onkin kerännyt pahaa energiaa ilmasta koko kuun ja tänään sylkäisi pahuuden räjähdysmäisenä klimppinä ulos. Tuotos: kauhea sähkölasku ja riita.
varo vain mitä on ensi kuussa luvassa. Nyt pois se heti!
Avioero ja hullu akka lataamossa. Nyt on parempi pitää se siis pois päältä!
t.mies
Älkää nyt! Ap on ehkä vähän sairas! Mitä jos ottaisit lääkkeet ja menisit lepäämään?
Taasko tämä sama aloitus on täällä jo ties monettako päivää putkeen...muuta ap enegiapuhdistajan kanssa omaan asuntoon niin ei tarvi riidellä miehen kanssa sähköstä, kun maksat kaiken itse.
Miten se sieltä komerosta sitä valoa antaa tai ilmaa puhdistaa? Hih.. hyötysuhde nolla.
Ans kun mä arvaan. Oot ostanut tämän laitteen Heleniltä tai Carunalta ...
Homma hoituu tilaamalla edullinen maadoituskeppi. Valmistan niitä kotimaisesta männystä. Hinta vain 99,- kpl ja 150 egellä 2 kpl. Tämän kun tilaat, et muuta tarvitse ja sähkönkäyttösi vähintään puolittuu.
Voi jessus! Miten huonoja aloituksia tännne tehtaillaankaan?? 🥴