Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja mies on alkanut käyttää termiä "tiineenä" tutuille

Vierailija
20.03.2023 |

Otsikossa tuo tulikin: mies on alkanut käyttää tuota sanaa tyyliin "joo kyllä se meidän Maija on tiineenä ollut jo viitisen kuukautta". Minusta tuo kuulostaa älyttömän loukkaavalta ja rinnastaa minut eläimeen. Ylireagoinko?

Kommentit (310)

Vierailija
181/310 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiineenähän sä Ap olet. Jokos utareet kehittyneet isoiksi?

Vierailija
182/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vanhempana ja viisaampana naureskelet mokomasta asiasta hermoilullesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset nyt otta pulttia milloin mistäkin. Parasta olisi kun kaikille naarasihmisille määrättäisiin mielialoja tasaavia e-pillereitä.

Mielialoja tasaavia??? 🤣🤣🤣

Niin siis vaikuttavat yleensä juuri päinvastoin.

Vierailija
184/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko vielä emännäksi? Emäntä tiineenä...

Ei tuo nyt mielestäni loukkaavaa ole, mutta tosi epäseksikästä kyllä. Onnea vaan, varmaan kiihottaa tosi paljon tollasen miehen muna... 

Vierailija
185/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt mielestäni loukkaavaa ole, mutta tosi epäseksikästä kyllä. Onnea vaan, varmaan kiihottaa tosi paljon tollasen miehen muna... 

Emäntä on oikein naseva nimitys. Pikkurouvat nyrpistelee nokkaansa sille kun luulevat olevansa jotain.

Vierailija
186/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emäntä on oikein naseva nimitys. Pikkurouvat nyrpistelee nokkaansa sille kun luulevat olevansa jotain.

Nuuh nuuh, tuli jotenkin sellainen ihran ja paskan haju nokkaan tästä kommentista

Vierailija
187/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies käyttäisi tuollaista sanaa julkisesti muiden ihmisten kuullen, niin ei olisi hyväksyttävää.

Vastaisin, että kyllähän se raskaus vihdoin alkoi, mutta kyllä siinä sitten kestikin. Jaa jaa, sellaista se nykyään on, kun miesten sperman laatu on huonontunut. Kertoisin lisäksi, miten aiemmin, eksälle, olen tullut raskaaksi ihan ekayrityksellä.

Vierailija
188/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Taas lisää ihmisiä, ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
189/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis miksi kuvittelet tuollaisen sanan olevan olemassa?

Vierailija
190/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kasvi.

Vierailija
191/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mies käyttäisi tuollaista sanaa julkisesti muiden ihmisten kuullen, niin ei olisi hyväksyttävää.

Vastaisin, että kyllähän se raskaus vihdoin alkoi, mutta kyllä siinä sitten kestikin. Jaa jaa, sellaista se nykyään on, kun miesten sperman laatu on huonontunut. Kertoisin lisäksi, miten aiemmin, eksälle, olen tullut raskaaksi ihan ekayrityksellä.

Tämä. Vesistöjen naishormonipitoisuudet ovat kasvussa. Miehet juovat sitä vettä.

En voi ymmärtää että joku nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn.

Vierailija
192/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika pikkusieluista tehdä humoristisesta sanonnasta paha asia. Huumoria on hyvä olla, ja sitä on hyvä harjoitella myös sietämään. Pitää olla aika kuiva ihminen jos tuollaisesta loukkaantuu. Ihan varmasti ap tietää oikeasti ettei hänen miehensä tarkoita sillä mitään pahaa, eikä yritä tarkoituksella loukata vaimoaan. Joten so what.

Minusta tässä yritetään hakemalla hakea draamaa. Mutta sellaisia me raskaana olevat naiset taidamme herkästi olla.

Vierailija
193/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pakotetaan seuraan jota hän ei itse saa valita. Sillä mielellähän lisäännytään että saadaan varmasti seuraa.

Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin ihminen saa itse valita seuransa.

Vierailija
194/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Vesistöjen naishormonipitoisuudet ovat kasvussa. Miehet juovat sitä vettä.

En voi ymmärtää että joku nielee pölvästipillereitä ehkäisyyn.

Hormonien syöminen ehkäisyyn (sekä ehkäisyn haittojen kompensointiin) on typeryyden huippu!

Vierailija
195/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kasvi.

Pahempaa. Huomionkipeä woke.

Vierailija
196/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

#woke

#miesviha

#lapsiviha

#tiedeviha

#järkiviha

Vierailija
197/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko hän myös itse siementäneesi sinut?

En jaksais loukkaantua. Mun huumorilla voisin itsekin kutsua itseäni tiineenä olevaksi.

Vierailija
198/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi pakotetaan seuraan jota hän ei itse saa valita. Sillä mielellähän lisäännytään että saadaan varmasti seuraa.

Hirveää kuinka kauan kestää ennen kuin ihminen saa itse valita seuransa.

Kavereiden hankkiminen on vaikeampaa, koska heitä ei pysty pakottamaan. Siksi kannattaa hankkia lapsi valmiiksi ylibuukatulle saastuneelle pallolle kuolemaan.

Vierailija
199/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen.

T31

Vierailija
200/310 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuuh nuuh, tuli jotenkin sellainen ihran ja paskan haju nokkaan tästä kommentista

Miksi pelkäät miehiä?