Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vyötärölle asti ulottuva pitkä tukka naisilla mielestänne kaunis?

Vierailija
20.03.2023 |

Jos se on siis hyvin hoidettu jne. Olen itse yrittänyt sellaista kasvattaa ja nyt kun tukalla alkaa olemaan jo pituutta niin tuntuukin, että onko niin pitkä tukka sittenkin jotenkin epäsiisti. Enkä osaa oikein päättää mitä mieltä itse olen niin kysynkin teidän mielipidettä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos latvaosassa on poninhäntä rusetilla niin super hottia. Yhtenäinen ei oikein niin kaunis noin pitkänä jos ei ole todella hyvin hoidettu.

Vierailija
42/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lähes koko elämäni pitkät tai pidemmät hiukset. Itse koen että pitkiä on helpoin hoitaa. Tosin mulla on tavissuomalaista paksummat ja nopeasti kasvavat kutrit. Mutta pitkät hiukset pitää todella hoitaa hyvin.

- ei saa ottaa permiksiä tai värejä

- ei saa käyttää säännöllisesti hiustenkuivaajaa, varsinkaan ei kuumalla.

- Pestä ei saa joka päivä (kuivattaa hiusta).

- Jos on raskaammat hiukset, sitten pitää ohentaa ja kenties hieman kerrostaa latvoista.

- hiusten kosteuttaminen ja öljyhoidot (etenkin leuasta latvaan) estävät hiusten kuivumista ja katkeilua. Tehohoidossa levitetään kosteuttava hiushoito tai hiusnaamio ensin, sitten vähän ajan kuluttua öljy tai vastaava tuote. Anna vaikuttaa vaikka koko yö ja pese vasta aamulla. Parhaat rasvat ovat oliiviöljy, sheavoide ja 100% arganöljy. Jos hiukset ovat ohuet ja kevyet, levitä öljyä vain latvoihin tai jos levität koko tukkaan, sitten pese kaksi kertaa  -- tämä estää hiukset latistumista leuasta ylöspäin.

- kaikki huonoja kemikaaleja ja hajusteita sisältävät shampoot, hoitoaineet sun muut käyttökieltoon.

- latvasta kannattaa leikata ronskilla kädellä, vähintään se osa mikä tuntuu käteen kuivalta ja hauraalta, mutta mieluiten pari senttiä sitäkin enemmän.

- jos aikoo pitää hiukset auki, niin käytetään jotain hiustyyppiin sopivaa ainetta, joka tekee tekee hiukset sähköttömiksi ja nätimmän näköiseksi. Itse käytän sheavoita sisältävää kosteusvoidetta (sopii jos hiuslaatu on karhea ja kuivahko). Arganöljy on toinen hyvä kikka, eli hiero muutama tippa latvoihin.

- pitkät hiukset ovat kyllä hyvät, koska saat ne letille, nutturalle, lettikampauksille, ponnarille, eri klipseille sen lisäksi että niitä voi pitää auki. Itse pidän kotona nutturalle (ettei putoile ruokaan tms.), ulkona pidän auki tai jollain kampauksella.

- tärkeää on käyttää hyvälaatuista tyynyliinaa ja laittaa hiukset yöksi löysälle nutturalle tai letille (saa ilmaiset kiharat tai laineet hiuksiin - itse laitan nutskan yöksi niin että laitan hiukset löysälle kierteelle ja sitten kiepautan kiinni pehmeällä hiuslenkillä (aamulla laita jotain muotoilutuotetta tms.) En suosittele hiusten muotoilua kuumilla vehkeillä. Enimmäkseen vain ym. tavalla enimmäkseen käsin. Jos hiuslaatu on taipusaa, yleensä tuo riittää. Jos hiuksi on suorempaa, sitten voi tarvittaessa käyttää jotain laitetta muotoiluun, mutta miedommalla lämmöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, on hyvin hoidettuna kaunis.

Vierailija
44/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
45/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pitkä tukka on miesten mielestä kaunis ja seksikäs, mutta jos haluat miellyttää naisia, niin sitten mallia kananpersetukka kannattaa harkita.

Olen nähnyt konflikteja, kun baariin astuu pitkähiuksinen nainen. Näkee naisten halveksivat katseet, varsinkin, jos heidän oma mies kääntyy katsomaan.

Mitä tulee hiusten pituuteen, niin nainen on naiselle susi kyllä.

Ai, mun pitkiä hiuksia naiset vaan ihailee.

Vierailija
46/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo mitä ajattelen oikein pitkistä hiuksista positiivisesti on.

Ottaa takaapäin, hiukset on ranteiden ympäri kuin suitset ja alkaa paaluttamaan kunnolla ja taivuttaa vetämällä "suitsista" neidon selän kaarelle ja sano hirnu tamma

Vierailija
47/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä, jos näen pitkähiuksisen naisen, niin automaattisesti herättää huomiota vain ja ainoastaan positiivisessa mielessä.

Senkin olen huomannut, pitkähiuksisia naisia pitää monet lyhythiuksiset naiset uhkana. Jotenkin saadaan syyttää muita naisia, ettei Suomen katukuvassa näy niin paljon pitkähiuksisia naisia. Taitaa siis vaatia nykyisin rohkeutta naiselle, kasvattaa pitkät hiukset.

Millä tavalla pitkähiuksinen nainen on toiselle naiselle uhka? Kerrotko lisää, koska kyllä minua kiinnostaa.

Vaikka ystävilläni on ollut vuosien aikana pitkät hiukset ja itselläni nykyisin, en tunnista mitään supervoimia, jonka vuoksi toinen nainen kokisi jotenkin tulevana uhatuksi.

Ainoa ero, minkä huomasin itse oli se, että nuorena ja lyhyt hiuksisena naisena sai olla rauhassa miesten asiattomilta lähentymisyrityksiltä, että kyllä minä suurimmaksi uhaksi koin yöelämässä miehet - en muita naisia ;)

Vierailija
48/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lähes koko elämäni pitkät tai pidemmät hiukset. Itse koen että pitkiä on helpoin hoitaa. Tosin mulla on tavissuomalaista paksummat ja nopeasti kasvavat kutrit. Mutta pitkät hiukset pitää todella hoitaa hyvin.

- ei saa ottaa permiksiä tai värejä

- ei saa käyttää säännöllisesti hiustenkuivaajaa, varsinkaan ei kuumalla.

- Pestä ei saa joka päivä (kuivattaa hiusta).

- Jos on raskaammat hiukset, sitten pitää ohentaa ja kenties hieman kerrostaa latvoista.

- hiusten kosteuttaminen ja öljyhoidot (etenkin leuasta latvaan) estävät hiusten kuivumista ja katkeilua. Tehohoidossa levitetään kosteuttava hiushoito tai hiusnaamio ensin, sitten vähän ajan kuluttua öljy tai vastaava tuote. Anna vaikuttaa vaikka koko yö ja pese vasta aamulla. Parhaat rasvat ovat oliiviöljy, sheavoide ja 100% arganöljy. Jos hiukset ovat ohuet ja kevyet, levitä öljyä vain latvoihin tai jos levität koko tukkaan, sitten pese kaksi kertaa  -- tämä estää hiukset latistumista leuasta ylöspäin.

- kaikki huonoja kemikaaleja ja hajusteita sisältävät shampoot, hoitoaineet sun muut käyttökieltoon.

- latvasta kannattaa leikata ronskilla kädellä, vähintään se osa mikä tuntuu käteen kuivalta ja hauraalta, mutta mieluiten pari senttiä sitäkin enemmän.

- jos aikoo pitää hiukset auki, niin käytetään jotain hiustyyppiin sopivaa ainetta, joka tekee tekee hiukset sähköttömiksi ja nätimmän näköiseksi. Itse käytän sheavoita sisältävää kosteusvoidetta (sopii jos hiuslaatu on karhea ja kuivahko). Arganöljy on toinen hyvä kikka, eli hiero muutama tippa latvoihin.

- pitkät hiukset ovat kyllä hyvät, koska saat ne letille, nutturalle, lettikampauksille, ponnarille, eri klipseille sen lisäksi että niitä voi pitää auki. Itse pidän kotona nutturalle (ettei putoile ruokaan tms.), ulkona pidän auki tai jollain kampauksella.

- tärkeää on käyttää hyvälaatuista tyynyliinaa ja laittaa hiukset yöksi löysälle nutturalle tai letille (saa ilmaiset kiharat tai laineet hiuksiin - itse laitan nutskan yöksi niin että laitan hiukset löysälle kierteelle ja sitten kiepautan kiinni pehmeällä hiuslenkillä (aamulla laita jotain muotoilutuotetta tms.) En suosittele hiusten muotoilua kuumilla vehkeillä. Enimmäkseen vain ym. tavalla enimmäkseen käsin. Jos hiuslaatu on taipusaa, yleensä tuo riittää. Jos hiuksi on suorempaa, sitten voi tarvittaessa käyttää jotain laitetta muotoiluun, mutta miedommalla lämmöllä.

Jep, olen samaa mieltä siitä että pitkä tukka on helppo. Hiuslaatu on nopeasti kasvavaa, niin että vaikka leikkaan sen "long bob" malliin, huomaan taas kohta että ne on kasvaneet pitkiksi. En käytä yleensä mitään muotoilutuotteita, mutta hoitoainetta menee reilulla kädellä. Ja jotain kiharoille tarkoitettua jätettävää hoitsikkaa hieron latvoihin usein niin pysyvät siisteinä. Öisin pidän löysällä ponnarilla pään päällä, kotona yleensä ponnarilla, nutturalla tai nyt kun ovat päässeet vähän ylipitkiksi (melkein vyötärölle) ja pitää saada pipo mahtumaan päähän, pidän paljon letillä. Käyn yleensä leikkauttamassa noin kerran vuodessa.

Vierailija
49/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hiukka pidempi, jotta voi säästää wc paperissa.

puhdistuu suihkussa ja latvat pysyy siistinä räkimättä niihin.

Vierailija
50/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itselläni. Tulee jotenkin kovin raskas vaikutelma, alkaa naamakin näyttää roikkuvalta.

Vierailija
51/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia kasvojen kauneutta  voi hiusten leikkauksella korostaa.  Itselläni oli joskus paksut ja pitkät hiukset, mutta kyllästyin kun ihmiset alkoi puhutella tukkaa  eikä minua. Oikeasti yksi nainen lähti seuraamaan minua, kun oli ihan pakko kuulemma ihastella persuksiin asti yltävää tukkaa.

Peseminenkin oli hankalaa, kun latvat eivät olleet likaiset, mutta juuret tarvitsivat pesua. Ei sellainen massa karvaa kuivunut ihan helposti.

Jos itse viihtyy, niin mikäpäs siinä, mutta kyllä ne ohenneet latvat pitäisi kuitenkin leikata.

Vierailija
52/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vyötäröstä.

päivän paras :)

Vierailija
53/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ainakin tykkää, mutta voimaantuneen feministin mielestä violetti siilitukka on paljon parempi

Vierailija
54/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset  vie paljon vettä pesussa ja huuhtelussa. Lyhyt ns poikatukka on helppo huuhtaista vadissa ja vajaan puolen minuutin suihku riittää huuhteluun, eikä  tarvita sähköistä hiustenkuivaajaa. Shamppotakin kuluu vöhemmän, eli lyhyt tukka säästää. ja kun pyytää kaverin leikkaamaan, ei tule kampaamokulujakaan

Vierailija
55/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on järjettömän seksikäs. Kunpa löytäisin sellaisen naisen jostain. Itse olen pitkähiuksinen mies.

Vierailija
56/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian pitkä ja mieleen muistuu ala-asteen heppatarroja vihkoihinsa liimailevat tytöt joilla oli usein sellainen.

Vierailija
57/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole kaunis. Hiukset max puoliväliin selkää. Kaikki sitä pidemmät hiukset ovat liian pitkiä riippumatta hiusten paksuudesta tai kunnosta.

Vierailija
58/61 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne ei ole niin hyvässä kunnossa mitä hiukset omistava luulee

Ainoastaan naisia kiinnostaa niiden kunto.

Vierailija
59/61 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne ei ole niin hyvässä kunnossa mitä hiukset omistava luulee

Ainoastaan naisia kiinnostaa niiden kunto.

Jep! Miehiä kiinnostaa ainoastaan ulkonäkö ja millaisia kihlemöintejä pitkien hiusten katselu heissä tuottaa. Mieheni on toivonut minulta superpitkää tukkaa ja miksi en sitä hänelle soisi.

Jos joskus olet, mies tai nainen, yrittänyt kasvattaa tukkaa, niin tiedät, että kasvatusvaiheessa tulee monenlaisia vaiheita ja mielialojakin. Tukka voi näyttää huonokuntoiselta, jos latvojen hoito on vähän päässyt jäämään. Mutta sekin on taivaan tosi, että pituutta ei tule, jos olet kuukausittain saksilla latvoja "siistimässä".

Vierailija
60/61 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti ilman rintaliivijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä