Onko vyötärölle asti ulottuva pitkä tukka naisilla mielestänne kaunis?
Jos se on siis hyvin hoidettu jne. Olen itse yrittänyt sellaista kasvattaa ja nyt kun tukalla alkaa olemaan jo pituutta niin tuntuukin, että onko niin pitkä tukka sittenkin jotenkin epäsiisti. Enkä osaa oikein päättää mitä mieltä itse olen niin kysynkin teidän mielipidettä?
Kommentit (61)
Ei. Inhottaa ajatella jokapaikasta löytyviä irronneita hiuksia. Kuten suihkun ritilässä. Valkeissa lakanoissa. Etenkin jos ovat tummia. T. Mies
Ainakin minä, jos näen pitkähiuksisen naisen, niin automaattisesti herättää huomiota vain ja ainoastaan positiivisessa mielessä.
Senkin olen huomannut, pitkähiuksisia naisia pitää monet lyhythiuksiset naiset uhkana. Jotenkin saadaan syyttää muita naisia, ettei Suomen katukuvassa näy niin paljon pitkähiuksisia naisia. Taitaa siis vaatia nykyisin rohkeutta naiselle, kasvattaa pitkät hiukset.
Mulla itselläni on hyvin paksut hiukset, mutta erittäin pitkinä nekin alkaa näyttää vähän liruilta. Kampaukselle laitettuna ovat kauniit, mutta auki eivät oikein toimi.
Lähinnä tiukahkot luonnonkiharat ovat kauniit hyvin pitkinäkin, mutta laineikkaille ja suorille tuntuu tulevan vähän väkisin tuo liruefekti.
On kaunis jos on hyvin hoidettu. Itse juuri parhaillaan kasvatan.
Mitä pidemmät hiukset naisella, niin sen parempi.
Lyhyt hiuksiset naiset ovat miesmäisiä ja rumia.
Pitkät hiukset saa siis minulta täydet pisteet. M25
Minä olen yleensä pitänyt tukan vähän hartiamittaa pidempänä, mutta nyt olen antanut kasvaa - pituutta selän puolella vyötärölle. Hiukset on luonnonkiharat ja vähän pörröiset kyllä, mutta hyvässä kunnossa. Usein pidän puoliponnarilla tms. koska hiukset naamalla on epäkäytännöllistä. Yleensä takkuisuus on tullut ongelmaksi kun hiukset kasvaa, mutta nyt olen ilmeisesti löytänyt oikean tavan hoitaa kun eivät edes takkuunnu juurikaan. En ap:n tavoin oikein tiedä pitäisikö leikata vai antaa vielä kasvaa ja testata miten pitkiksi ne kasvaisivatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hiukset voivat olla kauniit? Ne ovat vain karvoja.
Äitee ei näytä opettaneen elämän tosiasioita. Hius on päässä, karvaa kasvaa naisilla ihan muissa paikoissa. Voi voi sua.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Hyväkuntoinen, paksuhko ja pitkä tukka on kaunis, mutta liika on liikaa pituudessakin. Siinä menee kaikki muutkin kropan mittasuhteet jotenkin hassuiksi/omituisiksi jos tukka on liian pitkä.
Itse sanoisin, että vyötärömitta on ihan max ja siitäkin mieluummin viitisen senttiä ylempänä on vielä kaunis pituus.
Ne alaselkään/pakaroille ulottuvat hiukset on minusta jo liian pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tässä unelmavaimosi?
Vierailija kirjoitti:
No, mä sanoisin, että voi olla todella upeat tai sitten ei. Pitkähiuksisen paras ystävä on kokovartalopeili, josta näkee itsensä kokonaan takaapäin. Luulo ei ole tässä tiedon väärtti vaan täytyy itse katsoa, että miltä ne oikein siellä selässä näyttävät.
Tämä! Se on ihan eri asia, jos hiukset ovat vaikka edessä puolet kummallakin puolella. Silloin kuvittelee varmaan, että - jos nyt ylipäätään kiinnittää itse asiaan huomiota - että puolet on vain puolet ja koko tukka takana näyttää sitten hyvältä. Ei näytä, jos latvat on kuluneet ja rispaantuneet.
Ja: eihän näitä nyt nykyään paljon näe, mutta pepun alle oleva tukka on jo vähän omituisen ihmisen merkki, mielestäni.
Jos pitää siitä huolta ja leikkauttaa latvoja niin kyllä. Jos taas se on sellainen niskassa roikkuva reuhka jolle ei tehdä mitään niin ei.
Olen muuten samaa mieltä siitä, että aika harvalle sopii hiukset vedettynä taakse ponnarilla.
Aika monen mielestä kyllä. Pysähtyvät ihan varta vasten sen sanomaankin.
Pitkät hiukset voittaa aina lyhyet hiukset.
Kyllähän se pitkä tukka on miesten mielestä kaunis ja seksikäs, mutta jos haluat miellyttää naisia, niin sitten mallia kananpersetukka kannattaa harkita.
Olen nähnyt konflikteja, kun baariin astuu pitkähiuksinen nainen. Näkee naisten halveksivat katseet, varsinkin, jos heidän oma mies kääntyy katsomaan.
Mitä tulee hiusten pituuteen, niin nainen on naiselle susi kyllä.
No, mä sanoisin, että voi olla todella upeat tai sitten ei. Pitkähiuksisen paras ystävä on kokovartalopeili, josta näkee itsensä kokonaan takaapäin. Luulo ei ole tässä tiedon väärtti vaan täytyy itse katsoa, että miltä ne oikein siellä selässä näyttävät.