Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?
Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.
Kommentit (286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssaan sairastuneen tiedän. Oli teho-osastolla hengityskoneessa. Sydän pysähtyi teholla kahdesti, mutta saatiin lyömään.. On päässyt sieltä kuntoutukseen. Noin 30 v kyseessä eikä mikään ylipainoinen.
Itse otan mieluummin pari tippa rokotetta kuin viikkokaupalla tehohoitoa ja ties mitä lääkkeitä ja aineita suoneen pussikaupalla ja samalla terveys ihan romuna.
Vieläkö te rokotetut jaksatte yrittää vakuutella että rokote pelasti teidät? Onko aivan pakko kulkea laput silmillä edelleen, vai eikö mene jakeluun että jopa Thl:n Asko Järvinen on myöntänyt että rokote oli polittiinen rokote.
Ei siitä ole ollut haittaakaan sen enempää kuin muistakaan rokotteista. Neljästi rokotettu.
Joko vaalien jälkeen osaatte päästää irti koronarokotteesta ja normalisoitua elämään?
Eilen luin "rokotehaitasta." Henkilöllä juonot keuhkot ja sairastellut usein keuhkokuumeita.
Rokotuksen jälkeen oli taas saanut ja yrittänyt sitä rokotehaitaksi .
Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Influenssaan sairastuneen tiedän. Oli teho-osastolla hengityskoneessa. Sydän pysähtyi teholla kahdesti, mutta saatiin lyömään.. On päässyt sieltä kuntoutukseen. Noin 30 v kyseessä eikä mikään ylipainoinen.
Itse otan mieluummin pari tippa rokotetta kuin viikkokaupalla tehohoitoa ja ties mitä lääkkeitä ja aineita suoneen pussikaupalla ja samalla terveys ihan romuna.
Vieläkö te rokotetut jaksatte yrittää vakuutella että rokote pelasti teidät? Onko aivan pakko kulkea laput silmillä edelleen, vai eikö mene jakeluun että jopa Thl:n Asko Järvinen on myöntänyt että rokote oli polittiinen rokote.
Ei siitä ole ollut haittaakaan sen enempää kuin muistakaan rokotteista. Neljästi rokotettu.
Joko vaalien jälkeen osaatte päästää irti koronarokotteesta ja normalisoitua elämään?Eilen luin "rokotehaitasta." Henkilöllä juonot keuhkot ja sairastellut usein keuhkokuumeita.
Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.
Ei sitä kuule hevillä unohdeta kuinka perusoikeuksia poljettiin, ja eristettiin muusta maailmasta spitaalisena ja mummon tappajana. Te rokotetut ette halua edes ymmärtää millaista se oli kun eriarvoistettiin ja syrjittiin vain koska halusit päättää mitä omaan kehoon laitetaan. Te rokotetut haluaisitte miellänne unohtaa kuinka paljon pahaa saitte aikaan tuolla vouhkaamisella sekä toivoitte meidän kuolemaa ja muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko vaalien jälkeen osaatte päästää irti koronarokotteesta ja normalisoitua elämään?Eilen luin "rokotehaitasta." Henkilöllä juonot keuhkot ja sairastellut usein keuhkokuumeita.
Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.Ei sitä kuule hevillä unohdeta kuinka perusoikeuksia poljettiin, ja eristettiin muusta maailmasta spitaalisena ja mummon tappajana. Te rokotetut ette halua edes ymmärtää millaista se oli kun eriarvoistettiin ja syrjittiin vain koska halusit päättää mitä omaan kehoon laitetaan. Te rokotetut haluaisitte miellänne unohtaa kuinka paljon pahaa saitte aikaan tuolla vouhkaamisella sekä toivoitte meidän kuolemaa ja muuta mukavaa.
Se oli teidän valintanne. Todella toivon ettei tämä salaliitto- henkilöstö ikinä palaakaan hoitoalalle. Sen verran vinksahtaneita juttuja amk-koulutuksen saaneilta tai lääkäreiltä.
Rokottamattomat tuntuu sairastelevan vähän väliä. Itse taas en rokotteiden jälkeen ole sairastanut edes pikkuflunssia ja siitepölyallergiakin on hävinnyt. Lisäksi sekä lihas- että kestävyyskuntoni on parantunut huimasti, näkö terävöitynyt niin että en tarvitse enää piilolaseja ja muutkin aistit jotenkin herkistyneet. Kaiken lisäksi ajatus kulkee huomattavasti paremmin ja kirkkaammin kuin ennen, mikä on näkynyt mm reilusti parantuneena työtehona joka on myös firmassa huomattu ja olenkin edennyt huomattavasti aiempaa vaativimpiin tehtäviin.
Päiväkodissa ei lapsilla ole rokotteita ja sairastelevat paljon. Ainakin neljässä PKssa mitä tiedän lapset sairastelevat todella paljon.
AP on peruspuupää: 2v sitten kenelläkään aikuisella ei ollut rokotusta ja sairastelivat ihan yhtä paljon kuin nyt. AP yms ovat saaneet supervoimat sillä nyt sairastavat vähemmän kuin 2v sitten.
Täällä Etelä-Euroopassa lyötiin nenän edestä luukut kiinni jos ei ollut näyttää rokotepassia. Ei päässyt sairaaloihin, ei kauppaan, ei yhtään minnekään. Lapselle olisi tarvinnut kaupasta koulua varten tarvikkeita, mutta eipä saatu mennä kauppaan kipaisemaan. Onneksi oltiin terveinä, eikä tarvittu lockdownin aikaan sairaalahoitoa minkään vaivan vuoksi. Rokotetut eivät koskaan tule tätä ymmärtämään millaista se on kun tuli potkut töistä, tai kuinka sai pelätä että lapsi katkaisee jalan ja tarvitsee mahdollisesti sairaalahoitoa lockdownin aikana.
Itse en ole ottanut rokotusta (immuunivasteeseeni liittyvästä syystä, läheisilleni kyllä suosittelin ottoa).
En ole sairastanut koronaa. Juuri nyt olen ensimmäistä kertaa yli vuoteen flunssassa (ylähengitystieinfektio, mutta ei SARS-CoV-2 -virus). Normimeininkiä.
Miksi tasa-arvovaltuutettu tai ihmisoikeusjärjestö ei puuttunut millään tavalla siihen kun korona aikana rokottamattomia ihmisiä syrjittiin ja haukuttiin törkeästi? Monet ihmiset joutuivat ottamaan vapaaehtoisen rokotteen koska muuten olisi työpaikka lähtenyt alta ja elämääsi oltaisi rajoitettu liikaa. Aikoinaan saksassa harrastettiin samanlaista touhua mitä korona aikana suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tasa-arvovaltuutettu tai ihmisoikeusjärjestö ei puuttunut millään tavalla siihen kun korona aikana rokottamattomia ihmisiä syrjittiin ja haukuttiin törkeästi? Monet ihmiset joutuivat ottamaan vapaaehtoisen rokotteen koska muuten olisi työpaikka lähtenyt alta ja elämääsi oltaisi rajoitettu liikaa. Aikoinaan saksassa harrastettiin samanlaista touhua mitä korona aikana suomessa.
Siksi koska tasa-arvovaltuutettu ja ihmisoikeusjärjestö on täysin turhia asioita. Joutais lakkauttaa molemmat asiat turhana rahan menona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tunnen henkilön jolla useita "hentoja keuhkokuumeita" jo ennen rokotuksia työvuosinaan. Nyt yli 70 v, oireilu on hellittänyt.Ei sitä kuule hevillä unohdeta kuinka perusoikeuksia poljettiin, ja eristettiin muusta maailmasta spitaalisena ja mummon tappajana. Te rokotetut ette halua edes ymmärtää millaista se oli kun eriarvoistettiin ja syrjittiin vain koska halusit päättää mitä omaan kehoon laitetaan. Te rokotetut haluaisitte miellänne unohtaa kuinka paljon pahaa saitte aikaan tuolla vouhkaamisella sekä toivoitte meidän kuolemaa ja muuta mukavaa.
Tämä. Mäkään en unohda ikinä sitä vuohkaamista. Meni ihan luotto suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole vaatinut ketään ottamaan yhtään rokotetta,se oli jokaisen ihan oma päätös ottiko vai ei. Itse otin mutta moni mun kaveri ei enkä heitä syrjinyt vaan normisti oltiin tekemisissä.
Mä olen koronarokotettu, enkä ole ollut viimeisen yli 3 vuoden aikana kipeä kuin yhden kerran, nimittäin silloin kun sairastin koronan keväällä 2021.
Juttelin just eilen kolmesti rokotetun kaverini kanssa, joka ihmetteli ihan samaa: hän ei ole ollut kipeä kertaakaan sitten vuoden 2019.
Miettikää että rokottamattomat hoitajat laitettiin palkattomalle lomalle koska ne olivat vaaraksi potilaille. Monet heistä vaihtoi alaa ja samalla valitettiin hoitajapulaa.
Rokottamaton ei päässyt baareihin,julkisiin tapahtumiin eikä moniin työpaikkoihin ellei ollut näyttää koronapassia että rokotukset oli kunnossa.
Miettikää tota touhua että oliko se täysin tervettä touhua? Mitä hyötyä edes rokotuksista oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.
Luotettava lähde tälle väitteelle?
Miksi alapeukut sille että pyydän lähdettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.
Luotettava lähde tälle väitteelle?
Miksi alapeukut sille että pyydän lähdettä?
Koska on ilmiselvää että pyytämääsi luotettavaa lähdettä ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään koronarokottamatonta (aikuista).
Mä tunnen muutamia kokonaan koronarokottamattomia, muutamia joilla on kaksi rokotusta ja alkuperäinen versio sairastettuna, paljon sellaisia joilla on ne kolme rokotetta, jonkun verran heitä joilla on neljä rokoteannosta ja sitten yhden jolla on viisi.
Ja ihan joka ikinen tuttava/kaveripiiristä sekä läheisistä on ollut kipeänä viimeisen vuoden aikana käytännössä jatkuvasti. Kun yhdestä pääsee niin iskee jo seuraava. Suurimmalla osalla on ollut koronakin ja monilla sekin kahdesti (yhdellä onnekkaalla kolmesti) sekä sitten ties mitä räkätautia jota on aivan yhtä kenkkua sairastaa kuin koronaakin. Lisäksi muutama on oireillut (ja nimenomaan siis koronan, ei muun räkätaudin jälkeen) mitä erikoisimmin oirein jotka ei ole ole mitenkään edes nuhaa tai yskää vaan on ollut todella sitkasta silmätulehdusta, tasapaino-ongelmia, sydänongelmia jne jotka oikeasti tekee elämästä aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole vaatinut ketään ottamaan yhtään rokotetta,se oli jokaisen ihan oma päätös ottiko vai ei. Itse otin mutta moni mun kaveri ei enkä heitä syrjinyt vaan normisti oltiin tekemisissä.
Se oli joo täysin oma päätös! Miten esimerkiksi hoitajat ja monet työpaikat vaativat koronarokotetta. Jos et rokotetta ottanut niin sä et saannut käydä kuin kaupassa ja työpaikassa(jos siellä ei koronarokotetta vaadittu)
Yhteiskunta painosti,pelotteli ja uhkaili rokottamattomia jatkuvasti että he ottaisivat rokotteen. Eikö meidän ministeri uhkaillu että rokotepakko tulee kaikille työpaikoille.
Jos rokote olisi ollut täysin vapaaehtoinen niin koronarokotteen olisi ottanut lähinnä vain eläkeläiset.
Hauskoja nämä alapeukuttajat,peukku alas tulee oli kommentti mikä hyvänsä.
Sillekin tuli alapeukku kun sanoin etten ole syrjinyt ketään oli rokote tai ei.
Useita. Funssaa tuntuu nyt kiertävän huolella sekä rokotettujen että rokottamattomien joukossa.
Pelasti tai ei,otin ne kumminkin,enkä kadu. Ei niistä mitään haittojakaan mulle tullut.