Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?

Vierailija
20.03.2023 |

Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.

Kommentit (286)

Vierailija
61/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotetta, en ole sairastanut 2 vuoteen mitään. Edes korona ei ole tarttunut, vaikka olen altistunut monta monituista kertaa. Lapseni päiväkoti ikäinen ei myöskään ole sairastanut kuin kerran viime syksynä silloinkin pari päivää lämpöä ja vähän nuhaa.

Vierailija
62/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottanut yhtään rokotetta ja sairastin koronan hyvin lievänä. Flunssan olen sairastanut yhtä usein/harvoin kuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski olisi olla rokotevastaisen sukulainen/tuttu.

Heiltä kuolee sukulaiset ja tutut pilvin pimein

Itse olen rokotettua sukua ja tuttavapiiriä. Ei ole kuolleita kolmeen vuoteen, ei dramaattisia sairauksia tai entisten huonontumista.

No, tämä vuosihan on se kuolinvuosi. 2025 viimeistään rokotetut kuolevat, tuntui hautausurakoitsija toivovan.

Vierailija
64/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavettä ja havujuomaa kun muistaa juoda pysyy terveenä.

Vierailija
65/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ei ole rokotettu ja ovat koko ajan kipeänä. Me vanhemmat ollaan rokotettuja, suurin osa lasten taudeista ei tartu meihin. Sama tilanne kaikilla tutuilla perheillä.

Vierailija
66/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton kaveri kuoli pari vuotta sitten koronaan.

Vierailija
67/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Pienistä päiväkoti-ikäisistä suurin osa ei saanut rokotusta (iän vuoksi) ja hehän on koko ajan sairaana.

Päiväkodeissa lapset ovat aina olleet jatkuvasti kipeinä, ei voi verrata.

Korona-ajan jälkeen huomattavasti enemmän kuin ennen.

Vierailija
68/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleen vuoteen en ole kuullut kenenkään tuttuni olleen koronassa. Osa on rokotettuja, osa rokottamattomia. Vuosi sitten koronan sairastamisesta kertoi lähes jokainen sukulaiseni, sekä rokotetut että rokottamattomat. Sekä rokotetut että rokottamattomat kertoivat olleensa viikon kipeänä. Tosin rokotetuilla se viikko tarkoitti n. 7 vuorokautta, kun taas rokottamattomilla yksi kokonainen kalenteriviikko + edelliseltä ja seuraavalta viikolta kummaltakin 2-3 työpäivää.

Vierailija
69/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just päinvastoin: koronarokotetut kaikki töissä tauotta, rokottamattomat vähän väliä saikulla. Että näin.

Vierailija
70/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen rokotettuja jotka eivät ole olleet viime aikoina kipeänä ollenkaan. Kaikki eivät ole saaneet edes koronaa (tiettävästi, toki ei voi olla ihan varma).

Vierailija
71/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän oli lähes kuukauden sairaana. Minä rokote*3 sairastin kesällä kolme vuorokautta. Elämä on valintoja.

Vierailija
72/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut on kipeinä ja pitkittynyttä flunssaa.

Ite rokottamaton ja pysynyt terveenä.

Vierailija
73/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koronarokottamaton ja en ole kyllä ollut juurikaan kipeä. Viimeksi olin kipeä varmaan noin 5 vuotta sitten. Kaverini joka otti 2 koronarokotetta on jatkuvasti nyt kipeänä ja hän epäilee että syynä on koronarokotteet, hän otti koronarokotteet koska muuten hän ei olisi päässyt töihin koska paperitehtaat vaati koronapassia.

Ei kaikki rokotetut ole kipeänä jatkuvasti ja varmasti rokottamattomia on myös kipeänä.

Sain erittäin huonoa kohtelua korona aikana kun en ottanut koronarokotetta ja minut pyrittiin eristämään yhteiskunnasta... Olen vieläkin vihainen siitä.

M32

Vierailija
74/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kellään meidän perheestä koronarokotteita. Kellään ei tiettävästi ole koronaa ollut, sen sijaan minulla ja lapsilla useampia pieniä flunssia talven aikaan. Huomaa nämä desinfiointien ja rajoitusten vaikutukset kun nyt kerralla 2 vuoden taudit kiertää. Mieheen ei ole nämä flunssatkaan tarttuneet lainkaan. Viimeksi 2020 alussa oli hänellä pieni nuha.

Vierailija
75/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Töiden kautta ja muutenkin. Poissa-oloja hankaluuksiin asti ja kovaa kuumetta. 

Ois kiva tietää mikä variantti nyt kiertää?

Vierailija
76/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.

Luotettava lähde tälle väitteelle?

Vierailija
77/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssaan sairastuneen tiedän. Oli teho-osastolla hengityskoneessa. Sydän pysähtyi teholla kahdesti, mutta saatiin lyömään.. On päässyt sieltä kuntoutukseen. Noin 30 v kyseessä eikä mikään ylipainoinen.

Itse otan mieluummin pari tippa rokotetta kuin viikkokaupalla tehohoitoa ja ties mitä lääkkeitä ja aineita suoneen pussikaupalla ja samalla terveys ihan romuna.

Vieläkö te rokotetut jaksatte yrittää vakuutella että rokote pelasti teidät? Onko aivan pakko kulkea laput silmillä edelleen, vai eikö mene jakeluun että jopa Thl:n Asko Järvinen on myöntänyt että rokote oli polittiinen rokote.

Vierailija
78/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kolme k-rokotetta +influenssarokote,en ole ollut sairaana ainakaan viiteen vuoteen joten älä yleistä.

Alapeukuttajat,miksi on huono asia jos en ole sairastellut?

Vierailija
79/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö rokottamaton on uhka rokotetuille ja vieläkö rokottamattomat pitää rokotettuja panttivankeina..? Vieläkö rokotetut haluaa eristää rokottamattomat ihmiset yhteiskunnasta..?

Muistakaa että meitä on paljon emmekä tuota ihan äkkiä unohda.

Vierailija
80/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kolme k-rokotetta +influenssarokote,en ole ollut sairaana ainakaan viiteen vuoteen joten älä yleistä.

Alapeukuttajat,miksi on huono asia jos en ole sairastellut?

Täällä myös yläpeukutetaan sairastelua ja kuolemia. Sellainen palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi