Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?
Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.
Kommentit (286)
Yli 90 prosenttia ikätovereistani on saanut jo useammankin rokotuksen. Rokottamattomasta vähemmistöstä useimmat ovat kärsineet koronasta ja jotkut ovat jopa kuolleet.
En, mutta tiedän monta rokotettua jotka jatkuvasti sairaina.
Mä en saanut koronasta edes kuumetta. Lihassärkyjä kyllä. T: piikittämätön. Jostain syystä piikitetyt ovat sairastaneet koronan useamman kerran. En tosin ihmettele, kun kehonsa tehtailevat piikkiproteiinia.
Itse en ole ollut edes nuhassa ainakaan 2 ja puoleen vuoteen. Rokotteita ei ole ja käyn normaalisti töissä. En tiedä mistä kiikastaa, kun ei tartu. Työkaverit vetää kolmatta kierrosta.
Taas sen huomaa, miten epäterveellistä seuraa foliohatut ovat. Jos olet koronarokotettu ja tunnet foliohattuja, olet koko ajan sairaana. Meille muille, jotka emme tunne foliohattuhörhöjä rokote ei ole aiheuttanut sen kummempia seuraamuksia.
Luen noita rokotevastaisia. Hehän valittavat koko ajan kun lääkäriin ei pääse heti. Heillä on lukematon määrä sairauksia olemassa joihin ei kuitenkaan korvakynttilät sitten tepsi.
Aloittaja on heitä joka luulee kaikkien sairauksien tulleen vasta vuoden 2021 jälkeen.
Mulla on perussairauteni mutra flunssassa viimeksi 2016. Neljä piikkiä ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.
Voi jestas sentään! Maapallo on litteä, hyönteisiä on pakko syödä, iltaruskot on kemikaalivanoja
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pienistä päiväkoti-ikäisistä suurin osa ei saanut rokotusta (iän vuoksi) ja hehän on koko ajan sairaana.
Päiväkodeissa lapset ovat aina olleet jatkuvasti kipeinä, ei voi verrata.
Mistä sä tiedät kuka on rokotettu ja kuka ei? Tyhmää paskanjauhantaa ap.
Mieheni. Hän on rokottamaton ja sairastanut koronan jo kaksi kertaa, on ollut myös ihan muuten vain kipeänäkin. Itse olen rokotettu enkä ole ollut kipeä vuosikausiin.
Joo tuttu rokottamaton sai aivoverenvuodon. Ei tartte töitä tehdä enään koskaan.
Tunnen, oma lapseni ja hänen kaikki kaverit.
Aikuisista tiedän kaksi koronarokottamatonta, ja heillä molemmilla tällä hetkellä long covid.
En ole yhtään rokotetta ottanut eikä kahden vuoden aikana yhtään poissaoloa! En ole ollut kipeänä, vaikka muut ympärilläni ovat. Myöskään mieheni ei ole ollut kipeänä. Yksi lapsista on ollut muutaman päivän pois koulusta. Mutta tosiaan.. juhlaa tämä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne syrjäytyneet rokottamattomat on toki suojassa kun ei ne edes tapaa ketään koskaan 🙄
Naapurien kanssa jutelessa asiasta rokottamattomat (2 kpl) ovat samaa väkeä, jonka mielestä länsi on hyökännyt venäjälle.
Ossi Tiihonen?
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen koronan 2/2020, se oli vaikea ja kesti pitkään (edelleen samat long covig oireet jatkuvat). Toinen korona 6/2022 (tästä tuli lähinnä masennus, joka edelleen) ja kolmas 12/2022 (tästä tuli järjetön väsymys joka edelleen).
Rokotteita ei ole, sillä tuosta ensimmäisestä koronasta sain niin kovan trauman etten uskaltanut ottaa rokotteita.
Tässä kolmen vuoden aikana olen ollut koko ajan sairas. Tulee aina uusia ja uusia kummallisia oireita ja kipukohtia joista en olisi voinut kuvitellakaan että jaahas tästäkin kohtaa voi ihminen olla kipeä.
En ole työkuntoinen ollut kolmeen vuoteen. Kroppa on ihan loppu. Silti en uskaltaisi ottaa rokotteita, sillä pelkään niiden pahentavan tilannetta entisestään.
Miksi? Rokotteet voivat helpottaa long covidin oireita.
En. Pari sairasti koronan lievänä vuosi sitten. Eivät kyllä rokotetutkaan ole erityisemmin sairastelleet lukuunottamatta yhtä, joka sairasti koronan kolmannen kerran vuodenvaihteessa eikä ole sen jälkeen meinannut enää selviytyä fyysisestä työstään, kun sykkeet ovat jatkuvasti taivaissa.
Kaksi aikuisista lapsistani on jättänyt koronarokotteet ottamalla. Tytär on lihonut kolmessa vuodessa järkyttävän paljon. Poika on jättäytynyt pois kaikesta sosiaalisesta elämästä ja saanut asunnostaan häädön siivottomuuden ja hajun takia.
Anoppi ei halunnut koronarokotteita, sairasti toista kuukautta koronaa ja melkein kuoli siihen.