Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään koronarokottamattomatta, joka olisi ollut viime aikoina kipeä?

Vierailija
20.03.2023 |

Itse en tunne. Sitten taas jostain syystä kaikki koronarokotetut ovat kipeänä.

Kommentit (286)

Vierailija
21/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään koronarokottamatonta (aikuista).

Oletko varmistanut sen olemalla rokotustilanteissa vieressä? Terveisin "rokotettu" (en ole sairastanut koronaa)

Vierailija
22/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla on sairastaneet rokotetut ja rokottamattomat tuttuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, ne kaikki kuolivat jo pari vuotta sitten.

Yhtään rokottamatonta tuttua ei jäänyt nurkkiin pyörimään.

Vierailija
24/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kolme k-rokotetta +influenssarokote,en ole ollut sairaana ainakaan viiteen vuoteen joten älä yleistä.

Vierailija
25/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään rokottamatonta aikuista eikä kukaan tuntemistani rokotetuista ole erityisesti sairastellut. Päiväkoti-ikäisten lasten perheissä jotain tauteja pyörii kuten ennenkin. Itse en ole ollut flunssassa vuosiin.

Vierailija
26/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen, koko ajan sairaana

Vierailija
27/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, oli ottanut sen ensimmäisen rokotteen, mutta ei yhtään boosteria. Sai koronan hoivakodissa vieraillessaan äitinsä luona. siellä varoitettiin kyllä, että heillä on paljon koronaa, mutta kävi kuitenkin päivittäin-

Meinasi kuolla keuhkokuumeeseen. Oli tehohoidossa 2 päivää, ja alkoi sitten toipua.

Vierailija
28/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Ei tosin ole koronaa vaan noroa.

Vierailija
29/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen koronan 2/2020, se oli vaikea ja kesti pitkään (edelleen samat long covig oireet jatkuvat). Toinen korona 6/2022 (tästä tuli lähinnä masennus, joka edelleen) ja kolmas 12/2022 (tästä tuli järjetön väsymys joka edelleen). 

Rokotteita ei ole, sillä tuosta ensimmäisestä koronasta sain niin kovan trauman etten uskaltanut ottaa rokotteita. 

Tässä kolmen vuoden aikana olen ollut koko ajan sairas. Tulee aina uusia ja uusia kummallisia oireita ja kipukohtia joista en olisi voinut kuvitellakaan että jaahas tästäkin kohtaa voi ihminen olla kipeä. 

En ole työkuntoinen ollut kolmeen vuoteen. Kroppa on ihan loppu. Silti en uskaltaisi ottaa rokotteita, sillä pelkään niiden pahentavan tilannetta entisestään. 

Vierailija
30/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat on kaikki jo kuollut.

Vierailija
31/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viime aikoina huomannut eroa rokottamattomien ja rokotettujen välillä. Kun mennään ajassa hiukan kauemmaksi niin erona on se, että joka ikinen tuntemani rokotettu on sairastanut koronan vähintään kerran, osa aika "kivuliaanakin". Minä olen tuntemistani rokottamattomista ainut, jolla korona on diagnosoitu, ja sekin oli silloin aivan tavallisen flunssan kaltainen. Tosin limaisuus kesti normaalia kauemmin.

Tuntemani rokottamattomat (minut pois lukien) tuntuvat vetävän D-vitamiinia selvästi yli suomalaisten suositusten. Otanta on tietenkin pieni, mutta jotain vaikutusta D-vitamiinilla aivan varmasti on asiassa, ja se on lähes yksi yhteen sen kanssa mitä olen netistä lukenut.

Vierailija
32/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet rokotetut ovat saattaneet saada suolaliuosta.

Vierailija
33/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsille ei otettu koronarokotteita, toinen sairasti koronan, toinen ei. Perusflunssa ollut molemmilla. Meistä aikuisista rokotetuista ei kumpikaan ole sairastanut koronaa, minä en edes flunssaa, mieheni oli just ekaa kertaa kuuteen vuoteen flunssassa.

Eli sanoisin että aika perus setti, rokotetuilla ja rokottamattomilla. Toinen sairastuu, toinen ei.

Vierailija
34/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sekä rokotettuja että rokottamattomia jotka ovat olleet sairaina lähiaikoina.

Vierailija
35/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Itseni, vaimoni ja lapseni (2).

Vierailija
36/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni, rokottamaton. Viimeksi kun olin kipeä se oli nimenomaan korona n. vuosi sitten. Eka (ja vika?) koronani.

Rokotetut (2 & 3 kertaa) tuttuni ja sukulaiseni ovat olleet kipeinä niin koronassa kuin muissa flunssissa.

Tosin pakko sanoa etten ole yleensä ikinä muutenkaan kipeänä ja olen perusterve, ikää alle 30.

Vierailija
37/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, puolisoni.

Meillä käytiin kovaa kiistelyä siitä miten tehdään rokotteiden suhteen. Minä ja teini-ikäinen lapsemme (joka kuuluu koronana riskiryhmään) otimme rokotteet, puolisoni ei.

Nyt viimeisten parin kk sisällä hän on sairastanut vatsataudin (ihmeen kaupalla kukaan muu ei sairastunut) sekä kaksi pitkäkestoista perusflunssaa (ei ollut koronaa kotitestin mukaan kumpikaan). Toisella kertaa flunssa ei tarttunut muille, jälkimmäisellä kerralla saimme myös minä ja lapsi omat nuhakuumeemme, mutta sairastimme huomattavasti puolisoani kevyemmin.

Vierailija
38/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysellyt ihmisiltä, ovatko he ottaneet rokotteen, mutta itse en ole ottanut ja koronasta selvisin lihassäryllä ja kahden päivän kuumeella. Sen jälkeen en ole ollut lainkaan sairaana. Eli yli vuoteen.

Vierailija
39/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole rokotettu enkä ole ollut sairas moneen vuoteen. Tunnen kyllä ihmisiä jotka ottaneet 3 rokotetta ja olleet sairaina ja saaneet koronankin.

Vierailija
40/286 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja poika ottivat rokotteet ja minä ja tytär emme. Meidän perheessä tytär on lähes kokoajan kipeenä, mies ja poika pysyneet paljon terveempinä. Itsellä kaikki taudit venyvät astman takia, mutta en vaan uskaltanut ottaa rokotteita. Käytän sen sijaan edelleen ffp-maskia ja vältän riskitilanteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi