Mies pyörii jatkuvasti mielessä.
Tapasimme viime vuonna tämän kyseisen miehen kanssa. Kemiamme kohtasivat melko moitteettomasti, ihastuimme ja tapailimmekin hetken aikaa. Oltiin molemmat varattuja, lopetettiin tapailu järkisyistä.
Yhdessä hetkessä tuntui jo siltä, että olisin päässyt kaipauksesta yli, mutta nyt hän on jatkuvasti taas mielessä. Emme ole pitäneet enää yhteyttä, joten en ymmärrä mistä hän salamana taas tuli mieleen. Miten päästä tästä kaipauksesta eroon?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi et jätä kumppaniasi jos kerran haluat jonkun muun. Olisiko sinusta kiva olla kumppanini asemassa, petetty ja kakkosvaihtoehto?
Koska ihmiset ovat itsekkäitä.
No tämähän se on. Kumppania ei rehellisyyden vertaa kunnioiteta ja rakasteta, mutta silti roikutaan mukavuussyistä suhteessa. Julmaa kumppania kohtaan. Hänellä olisi ehkä mahdollisuus löytää oikeakin rakkaus ja uskollinen suhde.
Tai sitten pysytään nykyisessä suhteessa velvollisuudentunnosta kumppania (ja mahdollista perhettä) kohtaan, vaikka nykyinen suhde ei ole täydellinen ja ruoho aidan toisella puolella houkuttaisi. Samaan asiaan on aina monta näkökulmaa.
Ei-ap
Hyi olkoon. Ihan vihoviimeistä paskaa tuo velvollisuudentunnosta jääminen. Loukkaavaa eikä ollenkaan välittävää ja jaloa kuten tuollaiset ihmiset sen itselleen kuvaa.
Sammuta se Miele ja ota mies sieltä pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi et jätä kumppaniasi jos kerran haluat jonkun muun. Olisiko sinusta kiva olla kumppanini asemassa, petetty ja kakkosvaihtoehto?
Koska ihmiset ovat itsekkäitä.
No tämähän se on. Kumppania ei rehellisyyden vertaa kunnioiteta ja rakasteta, mutta silti roikutaan mukavuussyistä suhteessa. Julmaa kumppania kohtaan. Hänellä olisi ehkä mahdollisuus löytää oikeakin rakkaus ja uskollinen suhde.
Tai sitten pysytään nykyisessä suhteessa velvollisuudentunnosta kumppania (ja mahdollista perhettä) kohtaan, vaikka nykyinen suhde ei ole täydellinen ja ruoho aidan toisella puolella houkuttaisi. Samaan asiaan on aina monta näkökulmaa.
Ei-ap
Entä se rakastamisen osuus rakkauteen perustuvassa suhteessa? Eikö ole velvollisuutta olla siitä rehellinen? Jos rakkaus loppuu, erotaan. Minä ainakaan haluaisi olla suhteessa johon olen mennyt rakkaudesta, jos mies ei enää rakasta. Siinähän koko suhteen pohja on kadonnut eikä rakkaussuhdetta enää todellisuudessa ole olemassakaan
Jos toinen ei siitä tiedä niin eihän se voi satuttaa. Vihkivalassa tahdotaan rakastaa, kunnes kuolema erottaa. Voihan olla, että tahtoa on vielä, vaikka rakkaus on loppunut. Ap:lla tahtoa tuntuu olevan, vaikka hän virheitä on tehnytkin.
Tai voi olla, että rakastaa kahta yhtä aikaa. Tai voi olla, että rakastaa kumppaniaan, mutta on ihastunut toiseen. Ei nämä asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan.
Mulla on vähän sama tilanne, en saa mielestäni työkaveria jonka kanssa meillä oli yhden illan juttu, mutta sovimme että se jää siihen. (Molemmat varattuja) Tätä ennen olin jo reilun vuoden ollut ihastunut mieheen, olen edelleen. Minun parisuhde on voinut huonosti jo pidempään, joten ehkä siksi näitä tunteitakin on herännyt. Olen kyllä miettinyt eroa jo pidempään, enkä usko että olisin ihastunut toiseen, jos olisin omassa parisuhteessa onnellinen.
Eroa sitten........ Miksi petit?
Jos kyseessä on mielen pesukone, on kyseessä solakka mies.
Vierailija kirjoitti:
No, itse epäilen että miehellä on jotain säätöä sivussa. Olisin niin kiitollinen jos joku vahvistaisi tämän minulle. Mies ei myönnä mitään, mutta joku kalvava tunne sisällä ja pienet vihjeet joita yhteen laskiessa ei oikein voi tulla kun yhteen tulokseen. Ilmoita tän vaimolle niin vaimollakin on mahdollisuus löytää se oikea onni, eikä olla vaan jonkun "paremman puutteessa".
Vinkki viisi sinulle: eroa. Et tule pääsemään tuosta tunteesta eroon ja miksi sä tarvitset noin myrkylliseen mieleen mitään vahvistusta? Miksi et vain voi erota, koska sulla ei ole hyvä olla suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama tilanne, en saa mielestäni työkaveria jonka kanssa meillä oli yhden illan juttu, mutta sovimme että se jää siihen. (Molemmat varattuja) Tätä ennen olin jo reilun vuoden ollut ihastunut mieheen, olen edelleen. Minun parisuhde on voinut huonosti jo pidempään, joten ehkä siksi näitä tunteitakin on herännyt. Olen kyllä miettinyt eroa jo pidempään, enkä usko että olisin ihastunut toiseen, jos olisin omassa parisuhteessa onnellinen.
Miten pystyy työpaikalla kohtaamaan tätä miestä päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyy työpaikalla kohtaamaan tätä miestä päivittäin?[/
Vaihda mielummin työpaikkaa
Ei olla pantu, mutta nähtiin äsken ja juteltiin. Molemmat haluavat yrittää. Illalla pitäisi keskustella miehen kanssa. -Ap
Pane sitä sikaa.