Mies pyörii jatkuvasti mielessä.
Tapasimme viime vuonna tämän kyseisen miehen kanssa. Kemiamme kohtasivat melko moitteettomasti, ihastuimme ja tapailimmekin hetken aikaa. Oltiin molemmat varattuja, lopetettiin tapailu järkisyistä.
Yhdessä hetkessä tuntui jo siltä, että olisin päässyt kaipauksesta yli, mutta nyt hän on jatkuvasti taas mielessä. Emme ole pitäneet enää yhteyttä, joten en ymmärrä mistä hän salamana taas tuli mieleen. Miten päästä tästä kaipauksesta eroon?
Kommentit (135)
Ap mistä stalkkasit miestä sitten jos tiedät että uusi rakastajar sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse epäilen että miehellä on jotain säätöä sivussa. Olisin niin kiitollinen jos joku vahvistaisi tämän minulle. Mies ei myönnä mitään, mutta joku kalvava tunne sisällä ja pienet vihjeet joita yhteen laskiessa ei oikein voi tulla kun yhteen tulokseen. Ilmoita tän vaimolle niin vaimollakin on mahdollisuus löytää se oikea onni, eikä olla vaan jonkun "paremman puutteessa".
Jos nyt jättäisit sen miehen vaimoineen ihan rauhaan ja antaisit olla?
En mä ole kenenkään muiden onnea rikkomaan. Tajusin sen itsekin kun tapailu lopetettiin. Enkä mä kaipaa draamaa mun elämään. -Ap
Sama täällä, varattu mies pyörii mielessä ja pitäisi pystyä päästämään irti kun ei tästä koskaan mitään tule.
Ainakaan et ole itsekäs. Moni kertoisi tuolle miehen kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, varattu mies pyörii mielessä ja pitäisi pystyä päästämään irti kun ei tästä koskaan mitään tule.
Miksi ei voi tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse epäilen että miehellä on jotain säätöä sivussa. Olisin niin kiitollinen jos joku vahvistaisi tämän minulle. Mies ei myönnä mitään, mutta joku kalvava tunne sisällä ja pienet vihjeet joita yhteen laskiessa ei oikein voi tulla kun yhteen tulokseen. Ilmoita tän vaimolle niin vaimollakin on mahdollisuus löytää se oikea onni, eikä olla vaan jonkun "paremman puutteessa".
Jos nyt jättäisit sen miehen vaimoineen ihan rauhaan ja antaisit olla?
En mä ole kenenkään muiden onnea rikkomaan. Tajusin sen itsekin kun tapailu lopetettiin. Enkä mä kaipaa draamaa mun elämään. -Ap
Sinäkö lopetit tapailunne?
Aika tai paneminen. Jompi kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin itsekäs? Pelkuri se Ap on. Itse ainakin petettynä haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tais ny olla apn oma sanelema teksti :') haha
Vierailija kirjoitti:
Aika tai paneminen. Jompi kumpi.
En ole Ap, mutta minua ei auttanut kumpikaan.
Ap itsekkin suhteessa niin miten ei ollut itsekäs mukas?
Musta tuntuu et ap itse laittaa näitä tsemppi viestei. Ei muu selitä kyllä. Selkeesti 2 sivua auki.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi apta täällä haukutaan :D Eikai tuo mieskään nyt mikään puhdas pulmunen ole.
Ai et ymmärrä.
Siksi, että ap on se kuka täällä kyselee. On tuo mieskin tehnyt väärin. Molemmat ovat tehneet väärin, toista ihmistä loukkaavan ja epäkunnioittavan teon. Sellainen ei kuulu parisuhteeseen. Molempien olisi ollut oikein erota ennen toistensa tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais ny olla apn oma sanelema teksti :') haha
Itsekästä jättää kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi tulla?
Ei jätä nykyistään.
Montako selainta auki aplla?
Oisko 5 jo?
Olette molemmat tehneet sen pahimman asian mitä suhteessa voi tehdä. Eroa, sä et ole onnellinen.
Ei ole merkitystä kuka lopetti tapailun ja kuka ei olisi halunnut niin tehdä. Toisekseen, syitä ei ole mulla, miksi täytyisi tsempata itseäni. Olen tehnyt väärin, en kiellä asiaa. Ainut millä on merkitys on se kuinka pääsen eroon ajatuksesta tästä miehestä. 😐 -Ap
Ei ap nyt voi jättää 10 vuoden suhdetta noin vaan. Onhan se selvää, kalliiksi tulisi.
Tässä maailman tilanteessa kallista....
Ap miettii vain itseään nyt, minä minä minä.
ap ole rohkea ja kerro miehellesi kaikki.