Miehet: voisitko olla naisen kanssa vain ystävä?
Kommentit (46)
Moneskohan ketju samasta aiheesta. Veikkaisin, että AP on mies, jonka kokemukset naisista on sangen vähäisiä.
Yritin olla vain ystävä 25vuotta nuoremman naapurin naisen
kanssa mutta ystävyys katkesi siihen että hän alkoi
levittämään taloyhtiön grillillä tietoa että olen varmaankin homo.
Tiesin että tulee myöhemmin hankaluuksia jos harrastan
seksiä hänen kanssaan mutta hankaluuksia tuli vaikka
emme seksiä harrastaneetkaan.
Riippuu ihan millainen henkilökemia on. Neitimies ja nainen tulevat juttuun, mutta setämies ja nainen ei, menee vain ennenpitkää sänkyhommiksi.
Voisin kyllä olla, mutta en ole. En pidä montaa ystävyyssuhdetta muutenkaan, olen valikoiva ja viihdyn paremmin yksin kuin huonossa seurassa, mikä karsii myös useimmat miespuoliset tuttavat pois ystävistäni.
Romanttisen ja vakavan pitkäaikaisen parisuhteen voisin kyllä toivoa, jos "se oikea" tulisi kohdalle.
-Mies
Voin naisena vastata että yksikään mies ei ole halunnut olla kanssani vain kaveri. Ovat kyllä aluksi esittäneet kaveria, mutta vain kertoakseen myöhemmin, että haluavat jotain enemmän.
Tosin ehdotti minulle kaveruutta yksi mies, jonka kanssa oli ollut jo jotain enemmän (eli tapailtu romanttisesti ja oltu sängyssäkin).
Ilmeisesti miehet joihin itse suhtaudun kaverillisesti haluavat enemmän, mutta jos itse haluan enemmän, muutama kerta sängyssä riittää miehelle.
Saman kokenut, seksistä tuntui puhuvan vähän väliä. Ilmeisesti nainen hakee jotain alitajuista egoboostia retostelemalla miehelle miten seksuaalisesti haluttu ja aktiivinen on joskus ollut ja odottaa salaa mieheltä jotain itsensänolaavaa lähestymistä.